تبلیغات

تبلیغات

6 تا از بهترین افزونه های بالا بردن امنیت وردپرس 2020

wordpress-plugin-security

شما سایت خود را دارید و باید آن را ایمن کنید. اما چگونه می توانید اقدامات امنیتی را برای سایت وردپرس خود انجام دهید ؟ همان طور که در مقاله افزایش امنیت وردپرس خواندید افزونه های برای بالابردن امنیت وردپرس وجود دارند که قابلیت های اضافی به شما می دهند ، با تک تیپ همراه باشید .

برخی از پلاگین ها ظاهر پست های شما را سفارشی می کنند. برخی ویژگی های بهینه سازی موتور جستجو را اضافه می کنند . و برخی از افزونه های عالی برای اطمینان از وب سایت شما در برابر هکرها ، رباتها و بدافزارها محافظت می کنند .

در ادامه برخی از بهترین افزونه های وردپرس مورد نیاز برای محافظت از سایت خود در برابر حملات سایبری قرار گرفته است .

1- بالابردن امنیت وردپرس با Wordfence

1- بالابردن امنیت وردپرس با Wordfence

همانطور که از نام آن پیداست ، Wordfence Security عمدتاً برای وردپرس طراحی شده است. همچنین یکی از محبوب ترین افزونه ها است که دارای بیش از 150 میلیون بار دانلود است. به این دلیل است که حتی نسخه رایگان آن شامل تمام موارد اصلی شما برای محافظت از وب سایت خود می باشد. استفاده از طرح بندی بسیار دلپذیر که به شما امکان می دهد تهدیدهای اصلی را به سادگی ارزیابی و مسدود کنید ، و بسیار آسان است.

فایروال آن بر روی نقطه پایانی ، یعنی سرور شما اجرا می شود ، که بر خلاف سرویس های ابری ، رمزنگاری نهایی را برای شما خراب نمی کند. در تئوری ، نکته منفی این است که می تواند سایت شما را کند کند. با این حال ، هیچ تاخیر قابل توجهی وجود ندارد و نکات مثبت آن به طور کامل از نکات منفی ها فراتر است .

این یک رویکرد جامع برای امنیت است و به شما امکان می دهد آدرس های آِی پی مشکوک و کشورهایی را که برای حملات سایبری که مخاطب هدف شما نیستند به صورت دستی مسدود کنید. شما می توانید به آمار زنده ، شناسایی هک های تلاش شده ، خزنده های گوگل و ربات های مخرب دسترسی پیدا کنید.

Wordfence برای استفاده در چندین سایت وردپرس رایگان است ، اما گزینه حق بیمه ای وجود دارد که به روزرسانی های سریع تری را ارائه می دهد. 30 روز بعد این موارد به کاربران رایگان منتقل می شود.

سرویس اضافی Wordfence بسیار چشمگیر است: اگر هک شده باشید ، توسعه دهندگان سایت شما را تمیز می کنند ، مجدداً آن را امن می کنند .

2- افزونه All in One WP Security & Firewall

2- افزونه All in One WP Security & Firewall

این افزونه برای سطوح مختلف تخصصی: Basic ، Intermediate و Advanced طراحی شده است. All in One WP Security & Firewall یک افزونه عالی است ، مهم نیست که بی تجربه باشید یا یک توسعه دهنده هستید .

همچنین بخوانید  چگونه صفحه نمایش را در برنامه زوم (Zoom) به اشتراک بگذاریم؟

ابتدا ، نسبت امنیت سایت شما را ارزیابی می کند و نحوه ایمن سازی آن را پیشنهاد می کند. این آخرین نکات امنیتی وردپرس ، را به صورت خودکار پیاده سازی می کند. و می توانید لیست سیاه برخی از الزامات خاص را به منظور مسدود کردن کاربر ایجاد کنید. به این معنی که اگر متوجه یک روند مخرب خاص در سایت خود شوید ، می توانید با آن مقابله کنید.

All in One WP Security & Firewall بطور خودکار از بک آپ سایت شما استفاده می کند ، بنابراین در صورت هک هیچ چیزی از دست نمی رود، با این حال مراقب باشید.

3- افزونه Login LockDown

3- افزونه Login LockDown

حملات بی رحمانه پسورد (Brute force) در صفحات ورود به سیستم با اطلاعات کار می کنند . هکرها می توانند از این طریق به یک سایت دسترسی پیدا کنند ، خصوصاً اگر از نام کاربری و رمزهای عبور آشکاری مانند “1234” یا “password” استفاده کنید.

افزونه Login LockDown با ذخیره آدرس های آی پی و آدرس زمانی ورود به سیستم کار می کند. اگر بیش از سه بار تلاش ناموفق به ورود به سایت انجام شود ، این افزونه آن آی پی ها را برای یک ساعت از صفحه ورود به سیستم قفل می کند.

اگر در سایت خود کاربران بیشماری داشته باشید ، ممکن است نگران این موضوع باشید. پس از همه ، شما نمی خواهید اگر رمز عبور خود را فراموش کنند ، قفل شوند. خوشبختانه ، ادمین ها می توانند آدرس ای پی قفل شده را در پنل گزینه های Login LockDown باز کنند

4- افزایش امنیت وردپرس با افزونه Jetpack

4- افزایش امنیت وردپرس با افزونه Jetpack

بیشتر کاربران وردپرس دارای افزونه Jetpack هستند ، اما فقط به خاطر ویژگی های امنیتی آن نیست که استفاده کنند .

افزونه Jetpack آمار دقیق ، شخصی سازی موضوع و یک ابزار جستجو را ارائه می دهد. این علاوه بر ویژگی های امنیتی مانند فیلترهای اسپم و محافظت در برابر حملات بروت فورس است.

در حالی که نسخه رایگان آن بهترین موجود نیست ، عملکردهای دوگانه آن ، امنیت و بهینه سازی سایت آن را به گزینه ای خارق العاده برای تازه کارها و توسعه دهندگان فصلی تبدیل می کند . سرعت افزونه وب سایت ها را کند می کند ، اما این یک تاخیر قابل توجه نیست .

Jetpack نسخه Premium (از 99 دلار در سال) را ارائه می دهد ، که به طور خودکار از سایت شما نسخه پشتیبان تهیه می کند. این روی سرورهای خودشان اتفاق می افتد ، بنابراین سایت شما هیچ گونه تاخیری را تجربه نمی کند. نسخه پشتیبان تهیه شده سپس برای بدافزار اسکن شده و نکاتی را پیشنهاد می کند. نسخه حرفه ای Jetpack این مشکلات امنیتی را برای شما نیز برطرف می کند.

همچنین بخوانید  رفع خطای "Unfortunately app has stopped" در اندروید

5- افزونه Google Authenticator

5- افزونه Google Authenticator

برخی از افزونه های ورود به سیستم ، تأیید هویت دو عاملی را ارائه می دهند ، اما بسیاری از آنها این کار را نمی کنند. و با این حال برای حفظ امنیت سایت شما ضروری است. اینجاست که Google Authenticator وارد می شود.

تأیید هویت دو عاملی به معنای آن است که هرکس وارد پنل ادمین سایت شود باید از روشهای مختلفی برای ورود به سایت شما استفاده کند.

اگر شخصی رمز ورود شما را فهمید ، نمی تواند بدون عامل دوم دسترسی پیدا کند. اگر از طریق تلفن هوشمند خود به آن دسترسی دارید ، این ممکن است اثر انگشت یا Face ID شما باشد. از طرف دیگر ، در هنگام استفاده از پسورد مربوطه در سیستم شخصی یا لپ تاپ ، می توان کد احراز هویت را به دستگاه ثبت شده ارسال کرد. Google Authenticator به شما امکان می دهد تا روش صحیحی را برای خود انتخاب کنید.

مدل اولیه رایگان برای این کار عالی است. بسته استاندارد با قیمتی اندک در دسترس است و فقط با 5 دلار در سال شروع می شود و شامل سوالات امنیتی به عنوان یک اقدام اضافه شده است. نسخه Premium دارای چندین ویژگی دیگر از جمله سفارشی سازی بیشتر است.

6- افزونه BulletProof Security

6- افزونه BulletProof Security

فراتر از این توابع اساسی ، همچنین از حالت برگه غیرفعال برخوردار است. اگر کسی به سایت شما وارد شود و برگه ای را باز کند ، BulletProof Security پس از مدتی از برگه خارج می شود. این بدان معناست که هیچ غریبه ای نمی تواند از طریق برگه باز دسترسی پیدا کند.

رابط کاربری در اینجا ساده ترین نیست. خوشبختانه ، این برنامه با یک تنظیم رایگان ارائه می شود ، بنابراین می توانید اصول اولیه را بدون اینکه خودتان را سردرد کنید ، پیاده کنید. این امر به ویژه برای توسعه دهندگان خوب است که دارای ویژگی های منحصر به فرد تشخیص مزاحمان است.

این شامل یک ویژگی Maintenance Mode است ، که افراد را از غیرفعال کردن سایت خود خارج می کند. درست است ، آمار شما تحت تأثیر از دست رفتن ترافیک قرار می گیرد ، اما این به شما امکان می دهد تا به روز رسانی کنید ، از نسخه پشتیبان تهیه کنید و می توانید برای اهداف تبلیغاتی استفاده کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *