چگونه پست های اینستاگرام را سیو کنیم ؟ آموزش سیو کردن پست های اینستاگرام

هنگامی که پست ها و هشتگ های جالب را در اینستاگرام دنبال می کنید ، تعداد زیادی پست مشاهده می کنید که ممکن است بخواهید پست های اینستاگرام را ذخیره کنید . در ادامه نحوه استفاده از ویژگی سیو کردن پست های اینستاگرام برای ذخیره پست ها تا بتوانید بعدا و پست های را تماشا کنید ، خواهیم پرداخت .

بیشتر بدانید :

آموزش ویرایش کردن بومرنگ های اینستاگرام

نحوه ذخیره پست های اینستاگرام و ساخت مجموعه

سیو کردن پست های اینستاگرام باعث صرفه جویی در زمان شما با اضافه کردن آن به یک مجموعه از پست های سیو شده در اینستاگرام ، اما نمی تواند آسان تر باشد (پیدا کردن پست های ذخیره شده اینستاگرام در کل داستانی متفاوت است).

هنگامی که یک پست اینستاگرامی را مشاهده می کنید و می خواهید نشانه گذاری کنید ، به سادگی روی دکمه ” Save ” از گوشه سمت راست پایین پست ضربه بزنید (آن را به عنوان آیکون نشانک مشاهده می کنید).

وقتی روی دکمه ضربه می زنید ، پست در اینستاگرام شما ذخیره می شود و آن را در قسمت همه پست ها ” All Posts ” قرار می گیرد . برای یک لحظه کوتاه ، شما گزینه افزودن به مجموعه ” Add to Collection ” را خواهید دید .

یک روش بهتر برای افزودن پست به یک مجموعه وجود دارد. به سادگی بر روی دکمه ذخیره ضربه بزنید و نگه دارید تا کادر افزودن به مجموعه ” Add to Collection ” را باز کنید.

در اینجا ، همه مجموعه های موجود را که قبلاً ایجاد کرده اید ، مشاهده خواهید کرد. اگر این اولین بار است که از این ویژگی استفاده می کنید ، باید یک مجموعه جدید ایجاد کنید. بر روی دکمه “(+)” ضربه بزنید.

در مرحله بعد ، نام مجموعه ای که میخواهید پست های اینستاگرام را در آن سیو کنید ، انتخاب کنید و روی دکمه ” Done ” ضربه بزنید . این پست در مجموعه تازه ایجاد شده ذخیره می شود .

دفعه بعد که می خواهید یک پست را در یک مجموعه اینستاگرام سیو کنید ، روی دکمه “ذخیره” ضربه بزنید و نگه دارید و سپس مجموعه را انتخاب کنید .

نحوه پیدا کردن پست های سیو شده اینستاگرام

اینستاگرام از ویژگی های ذخیره کردن پست ها استفاده کرده است . از نوار ابزار پایین در برنامه اینستاگرام ، روی دکمه “کاربر” خود ضربه بزنید . در اینجا دکمه منوی سه نقطه را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید .

اکنون گزینه ذخیره شده ” Saved ” را از لیست انتخاب کنید .

اکنون باید تمام مجموعه پست های سیو شده در اینستاگرام خود را مشاهده کنید . اگر می خواهید تمام پست های ذخیره شده خود را جستجو کنید ، روی گزینه همه پست ها” All Posts ” ضربه بزنید.

در اینجا ، می توانید با انتخاب پست های اینستاگرام که سیو کردید ، به همان پست بروید و پست ها را مشاهده کنید .

مدیریت پست ها سیو شده در اینستاگرام

از آنجایی که از پست های اینستاگرام را سیو می کنید و می توانید در مجموعه های خود قرار دهید ، بعضی اوقات ممکن است بخواهید پست های سیو شده اینستاگرام را حذف کنید یا مجموعه ها را کاملاً حذف کنید .

از قسمت پروفایل خود به بخش ذخیره شده ” Saved ” بروید و روی یک مجموعه ضربه بزنید.

در اینجا ، روی دکمه منو سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

در صورت تمایل می توانید بر روی دکمه حذف مجموعه ” Delete Collection ” ضربه بزنید تا مجموعه پست های سیو شده اینستاگرام را حذف کنید .

برای تأیید عملکرد از صفحه بعدی ، روی دکمه حذف ” Delete ” ضربه بزنید .

اگر می خواهید مجموعه پست های سیو شده اینستاگرام را ویرایش کنید ، روی گزینه ویرایش مجموعه ” Edit Collection ” ضربه بزنید . از اینجا ، می توانید نام و تصویر جلد مجموعه را تغییر دهید .

در صورتی که نمی توانید فیلم های خود را در اینستاگرام آپلود کنید مقاله حل مشکل آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام را مشاهده کنید .