تبلیغات

تبلیغات

چگونه در اندروید ایموجی بسازیم ؟ آموزش ساخت ایموجی در اندروید

How-to-make-custom-emoji-on-your-Android-phone

آیا می توان در اندروید ایموجی ساخت ؟ چگونه باید در اندروید ایموجی بسازیم ؟ یکی از بهترین پیشرفت های اخیر در تلفن های اندرویدی ، امکان اضافه کردن دو ایموجی برای ارسال به افراد است ، این ویژگی ایموجی های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد ، بنابراین می توانید خود را به روش های جدید مجهز کنید .

می توانید از ایمجوجی هایی مانند روبات شبه یا یک قلب بانداژ شده ، یا یک توله سگ در چت های خود استفاده کنید . این ایموجی های جدید Emoji Kitchen نام دارد و گوگل آن را اختراع جدید می نامد ، هنوز همه ایموجی ها گسترش پیدا نمی کند ، اما می تواند در آینده گسترش یابد.

خوب ، وقتی می گوییم در آِیند توسعه پیدا می کند ، ویژگی ساخت ایموجی در اندروید هنوز سفارشی و در حال حاضر فقط بتا است ، بنابراین اگر نمی دانید چگونه است ، فعال کردن کمی سخت است . ما شما را در مورد فعال سازی ایموجی اندروید (Emoji Kitchen) و چگونگی ساخت ایموجی های سفارشی در اندروید شما را دنبال خواهیم کرد .

در صورتی که از ایمجوجی های ویندوز 10 استفاده نکرده اید ، پیشنهاد می کنم که مقاله ایموجی های ویندوز 10 را مشاهده کنید.

نحوه ساختن ایموجی در اندروید

نحوه ساختن ایموجی اندروید

این باید بدون گفتن باشد ، اما برای به ساختن ایموجی در دستگاه اندرویدی خود ، در واقع به یک دستگاه اندروید نیاز دارید . متاسفم کاربران iOS ، اما شما مجبورید این ویژگی را از دست بدهید .

در حال حاضر ، تنها راه فعال سازی ساخت ایموجی در اندروید عضویت در برنامه بتا است . می توانید با رفتن به صفحه Gboard Beta و انتخاب گزینه پیوستن به این طرح “Become A Tester” است ، این کار را انجام دهید .

در مرحله بعد ، دستگاه اندروید خود به پلی استور بروید و برنامه Gboard را دانلود یا به روز رسانی کنید . اگر به درستی به بخش بتا بپیوندید ، گزینه به روزرسانی به شما داده می شود . این کار زیاد طول نمی کشد .

اکنون ، شما آماده هستید تا به برنامه بروید ، ایموجی های خود را در اندروید بسازید و ارسال ایموجی های خلاقانه خود را شروع کنید.

نحوه ارسال ایموجی در اندروید

نحوه ارسال ایموجی در اندروید

شایان ذکر است که در حال حاضر ، همه برنامه ها از ایموجی های ساخته شده در اندروید پشتیبانی نمی کنند . شبکه های اجتماعی محبوب و بزرگ مانند واتساپ ، فیسبوک و برنامه های گوگل از ایموجی های ساخته شده در اندروید پشتبیانی می کنند ، ما روی اینستاگرام و Slack تست کردیم اما موفقیتی نداشته باشد.

همچنین بخوانید  تفاوت سی پی یو Core i3 ,Core i5 , Core i7 اینتل کدام را واقعا نیاز داریم ؟

برای ارسال ایموجی ساخته شده در اندروید در یک برنامه سازگار ، ابتدا کیبورد Gboard را باز کنید (بهترین ویژگی های جی بورد). می توانید این کار را هنگام چت کردن انجام دهید .

شما باید نواری بین جعبه متن و ردیف ایموجی مشاهده کنید: “برای دریافت پیشنهادات روی یک ایموجی ضربه بزنید” و به این ترتیب باید بدانید که این ویژگی به درستی کار می کند .

اکنون ، کافیست یک ایموجی را انتخاب کنید تا لیستی از سایر امکانات ظاهر شود. هیچ دلیل منطفقی وجود ندارد که به نظر می رسد این پیشنهادات خاص ظاهر شوند ، اما ممکن است بر اساس تاریخچه ایموجی شما باشد .

در تست ما ، فهمیدیم که تعداد کمی ایموجی وجود دارد که هیچ گزینه ای برای دسته کوچک موسیقی وجود ندارد ، زیرا نمونه هایی که گزینه های مختلفی داشتند شکلک های زرد معمولی (و همچنین انواع حیوانات ، ارواح و روبات های مختلف) هستند ، بنابراین امکانات کاملاً مناسب نیستند.

اما با توجه به تعداد محدودی از برنامه های سازگار ، انتظار داریم گوگل وقتی این ویژگی از تست بتا خارج شود گزینه های موجود ایموجی ها و همچنین برنامه ها را افزایش دهد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *