تبلیغات

تبلیغات

چگونه عکس های آیفون را از iCloud در مک خود دانلود کنیم؟

Download-iPhone-Photos-From-iCloud-to-Your-Mac

اگر می خواهید عکس های خود را از حساب iCloud خود در مک ذخیره کنید یا اگر یک آیفون با فضای ابری iCloud دارید ، به احتمال زیاد عادت دارید از عکس های خود در iCloud اپل نسخه پشتیبان تهیه کنید . اما اگر می خواهید عکس های پشتیبان شده آیفون خود را به اشتراک بگذارید یا دانلود کنید ، چه می کنید؟ خوب ، شما می توانید عکس ها را از iCloud در مک خود دانلودکنید .

اگر همه عکس های شما در آیفون شما هستند ، می توانید به راحتی آنها را از طریق AirDrop با مک خود به اشتراک بگذارید (آموزش استفاده از ایردراپ آیفون) . اگر اینگونه نباشند ، می توانید مدت طولانی طول بکشد تا عکس های قدیمی خود را در آیفون خود دانلود کنید و سپس به اشتراک بگذارید دانلود سریعتر آنها از حساب ابری به سیستم بسیار سریعتر است .

دانلود عکس های آیفون از iCloud در مک

برای انجام این کار ، iCloud.com را در مک خود باز کنید ، با اپل آیدی (آموزش ساخت اپل آیدی) خود وارد شوید (همان شناسه ای که در آیفون خود استفاده می کنید) ، و سپس بر روی دکمه Next کلیک کنید .

دانلود عکس های آیفون از iCloud در مک

در اینجا ، گزینه عکس ها ” Photos ” را کلیک کنید.

دانلود عکس های آیفون از iCloud در مک

اکنون رابط Apple Photos در مرورگر خود مشاهده می کنید. اگر قبلاً از برنامه Photos در مک استفاده کرده اید ، با آن آشنا خواهید شد. در نوار کناری به یک آلبوم خاص یا نوع رسانه بروید . همچنین می توانید برای پیدا کردن تصاویر قدیمی تر به بخش عکس ها ” Photos ” و به بالا بروید.

دانلود عکس های آیفون از iCloud در مک

وقتی عکس یا ویدئویی را که می خواهید دانلود کنید ، برای انتخاب کردن آن کلیک کنید . اگر می خواهید چندین فایل را انتخاب کنید ، در حالی که روی آنها کلیک می کنید ، کلید “Shift” را نگه دارید ، و عکس های دلخواه را انتخاب کنید .

دانلود عکس های آیفون از iCloud در مک

پس از انتخاب همه عکس ها یا فیلم هایی که می خواهید از iCloud در مک ذخیره کنید ، روی دکمه دانلود در نوار ابزار در بالای صفحه کلیک کنید. مک شما عکس ها و فیلم ها را با فرمت کامل دانلود می کند .

دانلود عکس های آیفون از iCloud در مک

پس از اتمام دانلود ، برای مشاهده عکس ها و فیلم های خود به پوشه Downloads در سیستم خود بروید .

همچنین بخوانید  نحوه به اشتراک گذاری پوشه های iCloud در آیفون ، آیپد و مک

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *