تبلیغات

تبلیغات

فیلم هایی که جان تماشاچیان را گرفت 😱

horror-movie

تا حالا پیش آمده که بعد از دیدن فیلمی با خود بگویید “داشتم از ترس می‌مُردم!؟”. اگر باز هم چنین حرفی زدید، این را در نظر داشته باشید که شما خیلی خوش شانس هستید از اینکه اتفاقی برایتان نیفتاده، چون برای بعضی از مردم، آن فیلم آخرین فیلمی بوده که در طول زندگی‌‌شان دیده‌اند! در ادامه فیلم‌هایی را می‌بینید که به معنای واقعی، تماشاگران خود را به کشتن داده‌اند !

مطلب مرتبط :

6 تا از بهترین سریال های معمایی که حتما باید تماشا کنید
9 تا از بهترین فیلم های سینمایی در مورد زامبی

The Conjuring 2

The Conjuring 2

مجموعه فیلم های احضار با به کارگیری داستان های واقعی که برای مردم پیش آمده، توانسته دستاورد خوبی در زمینه فیلم های ترسناک برای خود داشته باشد؛ همچنین این موجب شده که دو فیلم احضار (و فیلم های بعدی در این مجموعه) بتوانند نقد های خوبی دریافت کنند و علاوه بر این، در باکس آفیس هم وضعیت خوبی داشته باشند.

اما قسمت دوم احضار که در سال 2016 اکران شد، شاید برای یک بیننده هندی زیادی ترسناک بود! بر اساس مجله Times of India که در 17 ژوئن 2016 منتشر شد، یک فرد ناشناس حین تماشای فیلم در شهر تیرووانامالای از ایالت تامیل نادو از دنیا رفت و تازه داستان از اینجا عجیب تر هم شد.

این شخص را پیرمردی 65 ساله شرح داده اند و بر طبق گزارشات، وی حین دیدن فیلم دچار درد در قفسه سینه شده و او را به بیمارستان منتقل، و در آنجا پزشکان مرگ او را تایید کرده اند. جسد این پیرمرد، برای بررسی بیشتر به یک بیمارستان دیگر انتقال داده شد اما این جسد هرگز به بیمارستان نرسید، به طوری که مجله Times of India گفته: راننده به همراه بدن متوفی ناپدید شد! این اتفاق باعث شد تا یک تحقیق برای تعیین محل و هویت پیرمرد صورت بگیرد که احتمالا داستان آن را در قسمت های بعدی فرانچایز احضار، خواهیم دید.

Raju Gari Gadhi

Raju Gari Gadhi

فیلم کمدی – ترسناک راجو گری گادیمحصول کشور هندوستان، داستان 7 شرکت کننده واقعی تلویزیون را توصیف می کند که در تلاش هستند تا در یک خانه تسخیر شده توسط ارواح، جان سالم به در ببرند. تجربه دیدن فیلم راجو گری گادی برای یک پیرمرد 55 ساله که در حال تماشای آن در شهر حیدر آباد بود، کمی زیادی محسوب شده چرا که وی دچار سکته قلبی شد و از دنیا رفت.

این شخص حین دیدن فیلم، دوبار به سمت خروجی رفت و بازگشت. زمانی که کارگران سینما بعد از روشن شدن چراغ ها در حال خالی سازی سالن بودند، متوجه شدند که آماراناثام بر روی صندلی اش درگذشته است. این اتفاق غم انگیز یک گواهی برای داستان منزجر کننده فیلم بود.

همچنین بخوانید  نقد و بررسی فیلم انیمیشن Coco با کارگردانی لی آنکریچ

اما زمانی که مشخص شد آماراناثام از قبل سابقه ناراحتی قلبی داشته است، دیگر نگرانی برای دیدن فیلم راجو گری گادی وجود نداشت. محققان بعد از تماس با خانواده این فرد، کشف کردند که وی دارای ناراحتی قلبی بوده است. پس به عبارت دیگر اگر قلبتان هنوز مانند ساعت کار می کند، مشکلی در دیدن این فیلم کمدی و ترسناک هندی نخواهید داشت.

The Creeping Unknown

The Creeping Unknown

یکی از قدیمی ترین و غم انگیز ترین درگذشت ها حین دیدن یک فیلم، مربوط به یک نمایش انگلیسی به نام The Quatermass Xperiment است. این نمایش داستان یک فضانورد را تعریف میکند که به زمین بازگشته و آلوده به یک انگل بیگانه شده است و تهدیدی برای نابودی زمین محسوب می شود.

این داستان با نام خزنده ناشناس در سال 1956 در آمریکا اکران شد. با توجه به یک گزارش در مجله Variety یک پسر بچه 9 ساله در ایالت ایلینوی مشغول دیدن فیلم بود که دچار پارگی شریان شده و جان خود را از دست داد. این اتفاق موجب شد که فیلم در نوامبر همان سال در تاریخچه ترسناک ترین ها قرار بگیرد.

Aliens

Aliens

بیگانگان حتی ترسناک ترین فیلم در شروع این فرانچایز به حساب نمی آید، اما نتیجه اش آن چیزی نبود که انتظار می رفت. بعد از گذراندن شب و نشستن پای یک فیلم ترسناک که شامل خون، روح و اتوبیوگرافی (زندگی نامه فردی که توسط خودش نوشته شده است) میشد، شخصی به نام ام. پرباکر سالن را ترک کرد تا از دستشویی استفاده کند. سپس او جیغ زنان از آنجا خارج شد و به خاطر شوکی که به او وارد شده بود، از حال رفت و مدت کوتاهی نگذشت که از دنیا رفت.

به گزارش Times of India زمانی که پرباکر بی هوش شد، در ابتدا هیچ یک از تماشاچیان متوجه این موضوع نشدند و بعدا که در تلاش بودند تا وی را به هوش آوردند، دیگر دیر شده بود و کاری از دست آنها ساخته نبود. این شخص قبل از اینکه به بیمارستان محلی برسد، از دنیا رفته بود.

Avatar

Avatar

فیلم سه بعدی و کامپیوتری آواتار ساخته جیمز کامرون یک دستاورد بزرگ در جلوه های بصری محسوب می شود، اما متاسفانه این فیلم برای یک فرد تایوانی، زیادی شگفت انگیز و مهیج بود. یک مرد 42 ساله ناشناس حین دیدن فیلم، احساس ناراحتی کرده و سالن را ترک نمود. اما زمانی که به دنبال اتاق اورژانس می گشت، به دلیل سکته مغزی شدید بیهوش شد و 11 روز بعد از دنیا رفت. این مرد سابقه فشار خون بالا هم داشت و پزشکان دلیل مرگ او را “هیجان زیاد از دیدن فیلم” اعلام کردند. باید صادقانه بگوییم مطمئن نیستیم که این حرف نقدی منفی بر فیلم است یا یک تعریف و تمجید به حساب می آید.

همچنین بخوانید  نقد فیلم قلعه شیشه ای - The Glass Castle

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *