تبلیغات

تبلیغات

چگونه فیلتر اسنپ چت بسازیم ؟ آموزش ساخت فیلتر اسنپ چت در 3 مرحله

make-a-Snapchat-Filter

اسنپ چت یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسانی چندرسانه ای روی کره زمین است . و حتی می توانید فیلتر اسنپ چت خود را بسازید . بنابراین ، در این مقاله ، نحوه ساخت فیلتر اسنپ چت را توضیح می دهیم ( اگر اسنپ چت ندارید مقاله آموزش نصب اسنپ چت را مشاهده کنید ) .

با استفاده از ژئوفیلتر اسنپ چت ، می توانید آثار هنری ، نام ها و لوگو ها و غیره را بر روی پیام ها در اسنپ چت قرار دهید (آموزش ساخت اکانت اسنپ چت ) . ژئوفیلتر اسنپ چت فقط در مکانهای خاص کار می کنند و اغلب برای مدت زمان محدود در دسترس هستند .

آیا می خواهید برای عروسی ، جشن تولد یا سایر رویدادهای اجتماعی یک فیلتر اسنپ چت بسازید ؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از ویژگی ژئوفیلتر ، می توانید فیلتر جدید اسنپ چت بسازید.

نحوه ساخت فیلتر اسنپ چت

هنگامی که می خواهید شغل خود را به نمایش بگذارید یا یک رویداد ویژه را جشن بگیرید ، یک فیلتر اسنپ چت انتخاب مناسب برای شماست . از طرف دیگر ، شما همچنین می توانید یک فیلتر رایگان اسنپ چت ایجاد کنید که یک مکان (یک شهر ، دانشگاه ، نشانه یا یک مکان عمومی دیگر) یا یک لحظه (بازی ورزشی ، کنسرت و غیره) را نشان دهد .

می توانید فیلترهای اسنپ چت را در مرورگر وب خود یا از طریق برنامه اسنپ چت بسازید. پس از ساخت فیلتر اسنپ چت و ارسال آن ، باید در طی چند ساعت از اسنپ چت مطلع شوید که تأیید شده است یا خیر . بیایید دقیقاً به نحوه ساخت فیلتر اسنپ چت نگاهی بیندازیم.

آموزش ساخت فیلتر اسنپ چت بصورت آنلاین

اگر می خواهید از سیستم خود فیلتر اسنپ چت بسازید ، این مراحل ساده را دنبال کنید . اما ابتدا به صفحه “Snapchat’s Create Your Own page” خود بروید و از سمت چپ صفحه ، گزینه ایجاد یک فیلتر اسنپ چت ” Create a Filter ” را انتخاب کنید تا شروع به طراحی فیلتر اسنپ چت کنید .

1- برای ساختن فیلتر اسنپ چت یک طرح را انتخاب کنید

برای ساختن فیلتر اسنپ چت یک طرح را انتخاب کنید

اگر فیلتر اسنپ چت خود را قبلاً طراحی کرده اید ، روی گزینه بارگذاری ” Upload Your Own ” کلیک کنید . در غیر این صورت ، نوع فیلتراسنپ چت خود را از فهرست مناقصه انتخاب کنید . گزینه های موجود عبارتند از جشن ، دوش کودک ، تولد ، روز بازی و موارد دیگر .

همچنین بخوانید  امنیت لایه انتقال (Transport Layer Security) یا TLS چیست؟

پس از انتخاب یک موضوع ، می توانید یکی از الگوهای شگفت انگیز ژئوفیلتر اسنپ چت در سمت چپ صفحه انتخاب کنید . در مرحله بعد ، یک پالت رنگی را در سمت راست صفحه انتخاب کنید ، با متن جدید بنویسید ، فونت خود را انتخاب کنید و در صورت لزوم عکس را بارگذاری کنید. همچنین می توانید Bitmoji یا Friendmoji خود را اضافه کنید .

وقتی فیلتر اسنپ چت به دلخواه شما بود ، روی گزینه ” Next ” کلیک کنید .

2- فیلتر اسنپ چت خود را برنامه ریزی کرده و یک حصار بکشید

فیلتر اسنپ چت خود را برنامه ریزی کرده و یک حصار بکشید

در صفحه بعدی ، باید زمان شروع و پایان را برای فیلتراسنپ چت خود اختصاص دهید . همچنین می توانید تکرار رویداد را انتخاب کنید تا فیلتر در زمان های مختلف ، روزانه یا هفتگی اجرا شود .

گزینه بعدی ” Next ” را انتخاب کنید تا حصار را بکشید . در داخل زمین شما مکانی است که کاربران اسنپ چت فیلتر را پیدا می کنند . به خاطر داشته باشید که هزینه ژئوفیلتر اسنپ چت بر اساس فیلم مربع منطقه است.

3- تایید و پرداخت

وقتی موقعیت مکانی خود را انتخاب کردید ، روی گزینه پرداخت ” Checkout ” کلیک کنید . از اینجا ، فیلتر جدید اسنپ چت خود را نامگذاری می کنید ، اطلاعات پرداخت خود را وارد کرده و سپس بر روی گزینه Select ضربه بزنید. برای پیام تأیید اسنپ چت ، در صندوق ورودی ایمیل خود چک کنید .

آموزش ساخت فیلتر اسنپ چت در برنامه

همچنین می توانید از طریق برنامه رسمی اسنپ چت که برای iOS و اندروید در دسترس است ، یک ژئو فیلتر ایجاد کنید . متأسفانه ، شما فقط می توانید از این ویژگی در آیفون استفاده کنید .

1- یک طرح را انتخاب کنید

آموزش ساخت فیلتر اسنپ چت در برنامه

اگر آیفون دارید ، با باز کردن برنامه اسنپ چت و کلیک روی آیکون خود در سمت چپ بالای صفحه ، به صفحه ایجاد فیلتر اسنپ چت بروید . روی گزینه تنظیمات ” Settings ” در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید ، و به بخش ” Filter and Lenses ” بروید و سپس گزینه ” Filter ” را انتخاب کنید .

در صفحه بعدی ، گزینه فیلتر را انتخاب کنید . نمونه های آن شامل تولد ، دوش کودک ، شب خرما و موارد دیگر می باشد. سپس می توانید یک طرح را انتخاب کنید و فیلتر خود را با متن و برچسب ها سفارشی کنید .

2- فیلتر اسنپ چت را برنامه ریزی کرده و یک حصار بکشید

فیلتر اسنپ چت را برنامه ریزی کرده و یک حصار بکشید

پس از تصمیم گیری در مورد طراحی فیلتر اسنپ چت خود ، باید زمان شروع و پایان را برای فیلتر سفارشی وارد کنید . ادامه را انتخاب کنید تا یک مکانی را ایجاد کنید که نشان می دهد فیلتر در کجا ظاهر می شود.

همچنین بخوانید  تفاوت بین MBR و GPT یا Master Boot Record و GUID Partition Table

3- تأیید و پرداخت کنید

پس از توافق با قیمت فیلتر ، گزینه ادامه ” Continue ” را انتخاب کنید. از صفحه خلاصه ” Purchase ” خرید را انتخاب کرده و پرداخت خود را انجام دهید. پس از دریافت ایمیل تأیید ، فیلتر شما رسماً برنامه ریزی شده است.

هزینه ژئوفیلتر اسنپ چت

اکنون که می دانید چگونه یک ژئوفیلتر درست کنید ، بگذارید در مورد هزینه صحبت کنیم.

قیمت فیلتر اسنپ چت بستگی به موقعیت مکانی جغرافیایی شما ، چقدر بزرگ بودن آن و مدت زمان اجرای آن دارد . تا زمانی که فیلتر تأیید نشود ، پرداخت شما به حساب شما فعال نمی شود. قیمت بسته بندی در دسترس مشاغل است .

اسنپ جت هنگام نوشتن ، ویزا ، مستر کارت ، American Express و Discover را می پذیرد.

فیلترهای انجمن اسنپ چت چیست ؟

شما فقط می توانید فیلترهای انجمن را از طریق وب سایت اسنپ چت در قالب فیلترهای ژئوفیلتر یا فیلتر لحظه ایجاد کنید . از آنجا که فیلترهای انجمن شامل قالب نمی شوند ، باید یک طرح اصلی ارسال کنید که پیروی از دستورالعمل های ژئوفیلتر Snapchat را انجام می دهد.

اسنپ چت پیشنهاد می کند فیلترهای انجمن در فوتوشاپ یا الستریتور ایجاد شود. همچنین می توانید با تلاش صفر طرح هایی را در Canva ایجاد کنید و این یک انتخاب عالی دیگر برای ساخت فیلترهاست .

همچنین در صورتی که دیگر اکانت اسنپ چت خود را لازم ندارید و می خواهید حذف کنید ، می توانید مقاله آموزش حذف اکانت اسنپ چت را مطالعه کنید .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *