تبلیغات

تبلیغات

DNS رایگان : 5 تا از بهترین ارائه دهنده DNS Changer پر سرعت و رایگان

best-free-dns

اول از همه ، یک DNS Dynamic چیست ؟ Dynamic DNS یا DDNS یک سیستم نقشه برداری از نام دامنه به آدرس های آی پی است . این اجازه می دهد تا یک آدرس اینترنتی واحد به آدرس آی پی در حال تغییر اشاره کند ، که برای کاربران خانگی بسیار عالی است زیرا آدرس های آی پی همیشه یکسان نیستند .

اگر می خواهید از راه دور به سیستم شخصی خود وصل شوید یا یک سرور وب خانگی راه اندازی کنید ، یک DNS پویا یکی از ساده ترین راه ها برای تنظیم موارد است ، اما DNS چیست ؟

بهترین DNS رایگان

بنابراین بهترین گزینه های DNS رایگان چیست ؟ آیا دی ان اس رایگان ارزش استفاده دارند ؟ در اینجا همه چیز شما باید بدانید آماده است ، با تک تیپ همراه باشید .

DynDNS همیشه بهترین سرویس DNS رایگان پویا بود . اما اکنون که دیگر تمام نشده است ، آیا گزینه های خوبی وجود دارد که ظاهر شده است ؟ بیایید به پنج ارائه دهنده بهترین DNS بپردازیم که می توانند برای راه اندازی شبکه خانگی شما مدعیان شایسته ای باشند .

1- Dynu دارای بهترین DNS های رایگان

Dynu دارای بهترین DNS های رایگان

سرویس DNS پویا Dynu اجازه می دهد تا دامنه های سطح بالا (با استفاده از دامنه خود) و دامنه های سطح سوم (گرفتن زیر دامنه در dynu.com) استفاده کنید . دامنه های سطح بالا مهم نیست که دامنه متعلق به کدام کشور است . همراه با ویژگی های راحتی آن ، Dynu به راحتی بهترین DNS رایگان پویا امروز است.

نکته مهم این است که Dynu با ارائه یک سرویس دهنده Dynu که در پس زمینه سیستم شما اجرا می شود ، تنظیم را آسان می کند . هر زمان که آدرس آی پی شما تغییر کند ، سرویس دهنده به طور خودکار Dynu را به روز می کند ، بنابراین دیگر نیازی به نگرانی از همگام سازی نیست .

حساب های رایگان می توانند حداکثر 4 زیر دامنه داشته باشند. برای باز کردن قفل 500 زیر دامنه ویژگی های پیشرفته و پیشرفته Dynu از قبیل تغییر مسیر وب نامحدود ، سوابق MX نامحدود ، سوابق DNS سفارشی نامحدود ، DNSSEC ، پشتیبان گیری و بازیابی و موارد دیگر به یک حساب پرداخت شده با هزینه 9.99 دلار در سال ارتقا دهید .

2- afraid.org با تغییر URL رایگان

afraid.org با تغییر URL رایگان

به خاطر اسم عجیب afraid.org نگران نشوید . این سرویس DNS رایگان پویا که انواع مختلفی از میزبانی رایگان را نیز ارائه می دهند ، به راحتی یکی از بهترین DNS رایگان پویا در خارج از کشور است .

همچنین بخوانید  5 تا از بهترین توزیع های لینوکس در سال 2019

شما پنج زیر دامنه رایگان در گزینه های دامنه fear.org دریافت می کنید . در صورت تمایل می توانید از تعداد نامحدودی از دامنه های خود نیز استفاده کنید ، به علاوه 20 زیر دامنه برای هر یک . تنظیم حساب کمتر از پنج دقیقه طول می کشد ، تنظیم کردن DNS سریع است ، و بیش از 55000 دامنه وجود دارد که می توانند به لطف استخر دامنه مشترکشان ، از بین آنها انتخاب کنند . تغییر مسیر URL رایگان نیز موجود است.

حساب های پریمیوم که از 5 دلار در هر ماه شروع می شوند ، 50 زیر دامنه اضافی ، یک DNS کارت ویزیت و سه پرچم خفا برای بدست آوردن دامنه های شما از هر نوع مکانیسم اشتراک گذاری از طریق سرویس دریافت می کنند. اگر حساب های گران تر (10 دلار ، 25 دلار ، 50 دلار) را پرداخت می کنید ، می توانید پرچم های زیر دامنه و مخفیکاری خود را نیز بیشتر کنید. قیمت های 25 دلار و 50 دلار در هر ماه که برندهای حرفه ای را نیز ارائه می دهند .

3- DuckDNS با زیر ساخت آمازون

DuckDNS با زیر ساخت آمازون

DuckDNS یک سرویس DNS رایگان است که با استفاده از زیرساخت AWS آمازون ساخته شده است. وب سایت آنها بسیار اساسی است ، اما خوب است زیرا DNS پویا یک سرویس ساده است که در واقع به دنبال فراخوانی نیست. DuckDNS واقعاً یکی از بهترین DNS رایگان پویا است .

گفته می شود ، طراحی ضعیف وب سایت آنها نشانگر آنچه ارائه می دهند: DuckDNS فقط یک کار را انجام می دهد و تمام تلاش خود را بر روی آن متمرکز می کنند .

نکته جالب اینجاست که آنها دارای آموزش آموزش هستند که به شما کمک می کند تا DuckDNS را در انواع مختلفی از سیستم عامل ها از جمله ویندوز ، لینوکس ، مک تا DD-WRT ، Amazon EC2 و حتی رزبری پای تنظیم کنید .

حساب ها رایگان می توانند تا پنج زیر دامنه در duckdns.org داشته باشند . به علاوه ، آنها تا حد امکان اطلاعات شما را کم ذخیره می کنند و کلیه جزئیات لازم را در یک بانک اطلاعاتی خصوصی که هرگز فروخته نمی شود ، ذخیره می کنند .

4- No-IP یکی از بهترین DNS ها

No-IP یکی از بهترین DNS ها

No-IP همیشه یکی از بزرگترین رقبای DynDNS در بازار DNS رایگان پویا بود (DynDNS در سال 1998 راه اندازی شد ، No-IP در سال 1999 راه اندازی شد) ، و هنگامی که DynDNS متوقف شد ، موقعیت خوبی برای پیشرفت NO-IP بود . متأسفانه ، در چند سال گذشته به آرامی به سمت تبدیل شدن به خدمات پریمیوم تغییر کرده است .

همچنین بخوانید  نقد و بررسی ویدئویی تبلت هیبریدی سرفیس پرو 6 مایکروسافت

کاربران رایگان سه زیر دامنه را با انتخاب محدودی از گزینه های نام دامنه دریافت می کنند. اما این زیر دامنه ها تا زمانی که فعالیت را هر 30 روز یکبار تأیید کنید منقضی نمی شوند. شما همچنین از ارسال پورت و انتقال آدرس اینترنتی دریافت می کنید که بسته به مورد استفاده شما می تواند مفید باشد. این یک بسته بندی بسیار اساسی اما قوی است.

با پرداخت 24.95 دلار در سال ، می توانید 25 گزینه زیر دامنه را در گزینه ها به روز کنید و نیاز به تأیید فعالیت برای حفظ زیر دامنه های خود را حذف کنید.

5- DNS رایگان با Securepoint DynDNS

DNS رایگان با Securepoint DynDNS

در حالی که وب سایت Securepoint DynDNS به راحتی آسان نیست ، سرویس DNS رایگان پویا آنها ارزش این تلاش را دارد . DNS پویا رایگان و ایمن به صورت کاملا رایگان ، حتی اگر مشتری پرمیوم نیستید .

به عنوان یک کاربر رایگان ، می توانید با استفاده از Securepoint DynDNS حداکثر 5 هاست را ایجاد کنید. و شما باید 10 دامنه مختلف را به عنوان پایه آدرسهای DNS پویا خود انتخاب کنید. Securepoint DynDNS از یک سیستم توکن به روزرسانی برای امنیت استفاده می کند و از آدرس های IPv6 پشتیبانی می کند.

در کل ، این سرویس بسیار ساده و بدون امکانات اضافی است . توجه داشته باشید که Securepoint یک شرکت آلمانی است که از نظر کارآیی DNS پویا بر شما تأثیر نمی گذارد .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *