تبلیغات

تبلیغات

گوگل پیکسل واچ : مشخصات و ویژگی های ساعت پیکسل گوگل

google-pixel-watchگوگل پیکسل واچ : مشخصات و ویژگی های ساعت پیکسل گوگل

بازار اسمارت واچ ها از سال 2019 به بعد روند فوق العاده ای گرفت . بسیاری از غول های پیشرو فن آوری وارد صنعت دیجیتالی ساعتهای هوشمند مانند سامسونگ با گلکسی واچ اکتیو 2 ، اپل با اپل واچ سری 5 ، سونی با سونی اسمارت واچ 4 و هواوی با هواوی واچ GT2 شده اند.

بسیاری از کارشناسان گرایش دیجیتال در تلاشند تا از گوگل الهام بگیرند تا اولین ساعت هوشمند خود را بطور کامل و با نام پیکسل واچ تولید کند . با این حال ، گوگل هنوز چنین ساعت هایی را برای کاربران ایجاد نکرده است . در حال حاضر ، گوگل فقط سیستم عامل Wear OS را برای تولید کننده هایی مانند LG ، هواوی و سامسونگ ارائه می دهد . نام قبلی سیستم عامل واچ ها Android Wear است.

اگر گوگل قصد دارد ساعت های گوگل پیکسل بسازد ، که این امر از الزامات شغلی خود مشهود است ، در نتیجه همه آنچه گوگل از زمان راه اندازی Android Wear در سال 2014 آموخته است ، به دست خواهد آمد. مانند اپل و سامسونگ .

ویژگی های پیکسل واچ گوگل چیست؟

در مورد طراحی و سخت افزار پیکسل واچ گوگل ، سه نوع از ساعت های پیکسل گوگل وجود دارد. هنوز مشخص نیست که نسخه با 4G یا فقط وای فای یا بلوتوث خواهد بود یا خیر.

هنوز هیچ پیش بینی ای در مورد نحوه ساخت دستگاه وجود ندارد . فرض ما نشان می دهد که این ساعت ممکن است از طراحی ساده تلفن های پیکسل تقلید کند و ممکن است از رنگ برجسته مانند گوگل پیکسل 4 استفاده کند .

ساعت پیکسل گوگل مطمئناً به پردازنده جدید Qualcomm Snapdragon Wear 3100 مجهز به رمزنگاری “Black Ghost” خواهد بود. پیکسل واچ گوگل صفحه نمایش دایره ای قطر 1.2 اینچ خواهد داشت .

ویژگی های پیکسل واچ گوگل چیست؟

در صورت ساخته شدن ساعت پیکسل گوگل ، از توانایی های مدیریت انرژی و استقامت مناسب باتری بهره مند می شوند . آنها تقریباً مانند یک فرد جاسوسی احساس می کنند که انواع و اقسام اطلاعات را از آخرین فن آوری دریافت می کند .

این ساعت از قطعات محتلف تشکیل شده است و به کاربران اجازه خواهد بود تا سبک و مدل ساعت خود را اعمال کنند . این وسیله حتی با دستکش و صفحه نمایش لمسی از طریق فناوری موسوم به “دیانا” می تواند یک صفحه نمایش دیجیتالی و آنالوگ باشد.

در مورد نرم افزار و ویژگی های ساعت ، دستگاه در سیستم عامل Google Wear OS کار خواهد کرد و با دستگاه های اندروید و آیفون به خوبی کار خواهد کرد . این ساعت همچنین ممکن است دارای دستیار گوگل باشد ، به کاربران کمک می کند تا به صورت آنلاین جستجو کنند ، تلفن هوشمند خود را کنترل کنند و از برنامه هایی مانند Uber ، جیمیل و گوگل مپ استفاده کنند.

همچنین بخوانید  جدول پخش شبکه آموزش 13 فرودین + برنامه درسی شبکه آموزش 13 فروردین

اکنون ، در مورد مکانیسم پرداخت ، Google Pay ممکن است بخشی از دستگاه یک بسته کامل باشد.

قیمت ساعت پیکسل گوگل

از آنجا که گوگل پیکسل واچ یک سرمایه گذاری جدید برای غول گوگل است ، هیچ معیار قبلی برای تخمین قیمت وجود ندارد . قیمت یک ساعت دیجیتال تا حد زیادی به اندازه آن ، پشتیبانی از اینترنت LTE ، مواد ساخت داخل و جنس بند ها بستگی دارد . نزدیکترین رقیبان پیسکل واچ گوگل ، اپل و سامسونگ ، دستگاه های خود را بین 3 تا 5 میلیون قیمت گذاری کرده اند .

با این وجود ، انتظار می رود که ساخت ساعت پیکسل گوگل با قیمتی در حدود 300 پوند عرضه شود .

زمان انتشار ساعت پیکسل واچ گوگل

در حال حاظر تاریخ انتشار خاصی وجود ندارد . در ابتدا تصور می شد که انتشار ساعت دیجیتالی در رویداد مهم گوگل در تاریخ 9 اکتبر 2018 اعلام می شود. اما بعداً ، تصمیم گرفت که با توسعه ساعت هوشمند با تمرکز بر روی بند های ساعت خود با سایر شرکت ها ادامه دهد .

با محاسبه همه شانس ها ، ممکن است انتظار داشته باشیم که گوگل پیکسل واچ در پاییز سال 2021 منتشر شود . ما شما را با آخرین خبر ها باخبر خواهیم کرد .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *