تبلیغات

تبلیغات

جلوگیری از ذخیره شدن عکسهای واتساپ در گالری گوشی (اندروید و آیفون)

Stop-WhatsApp-from-Auto-Saving-Images

برنامه واتساپ به طور خودکار عکس و فیلم ها را در گالری دستگاه شما ذخیره می کند . این ایده خوبی به نظر می رسد ، اما وقتی شما در چندین گروه عضو هستید ، این می تواند فضای زیادی از حافظه دستگاه را از اشغال کند . در ادامه نحوه جلوگیری سیو نشدن عکس واتساپ در گالری اندروید و آیفون آورده شده است .

همچنین پیشنهادی میکنم برای افزایش حافظه دستگاه خود مقاله آموزش حذف اطلاعات اضافی واتساپ را مطالعه کنید تا نحوه کاهش حافظه ذخیره سازی واتساپ اندروید و آیفون را بیاموزید .

جلوگیری از ذخیره شدن عکس های واتساپ در گالری آیفون

به طور پیش فرض ، تمام عکس ها و فیلم هایی که در واتساپ دانلود می کنید به طور مستقیم در برنامه Photos در گالری دستگاه آیفون شما ذخیره می شوند .

برای سیو نشدن عکس واتساپ در گالری آیفون ، برنامه واتساپ را باز کنید و به برگه تنظیمات ” Settings ” بروید. در اینجا گزینه چت ” Chats ” را انتخاب کنید.

در این بخش ، گزینه ” Save to Camera Roll ” را فعال کنید تا ویژگی صرفه جویی در ذخیره خودکار را غیر فعال کنید .

جلوگیری از ذخیره شدن عکس های واتساپ در آیفون

عکس ها و فیلم ها همچنان به صورت خودکار در آیفون شما دانلود می شوند ، اما آنها در حافظه واتساپ باقی می مانند .

اگر می خواهید به صورت دستی عکس یا فیلم ها را در پوشه دوربین ذخیره کنید ، عکس یا فیلم را باز کنید و روی دکمه اشتراک ” Share ” ضربه بزنید .

جلوگیری از ذخیره شدن عکس های واتساپ در آیفون

در اینجا ، روی گزینه ذخیره ” Save ” ضربه بزنید.

جلوگیری از ذخیره شدن عکس های واتساپ در آیفون

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، برنامه واتساپ هنوز هم عکس ها و فیلم ها را ذخیره می کند ، فقط آنها را در حافظه برنامه خود نگه می دارد. اما این می تواند به سرعت اضافه شود. اگر می خواهید دانلود مستقیم عکس و فیلم ها در حافظه گوشی را متوقف کنید ، به تب ” تنظیمات ” بروید و گزینه داده و ذخیره سازی استفاده ” Data and Storage Usage ” را انتخاب کنید .

جلوگیری از ذخیره شدن عکس های واتساپ در آیفون

در اینجا گزینه “Photos” را انتخاب کنید .

جلوگیری از ذخیره شدن عکس های واتساپ در آیفون

از این صفحه ، گزینه هرگز ” Never ” را انتخاب کنید .

جلوگیری از ذخیره شدن عکس های واتساپ در آیفون

هم اکنون می توانید همین کار را برای بخش های صوتی ، فیلم ها و فایل ها نیز انجام دهید. اکنون ، هنگامی که هر فایلی را که دریافت می کنید ، دکمه دانلود ” Download ” را مشاهده خواهید کرد . برای دانلود فایل ها باید روی آن ضربه بزنید.

همچنین بخوانید  چگونه دو برنامه را هم زمان در آیپد اجرا کنیم ؟ ویژگی چند وظیفه ای در آیپد

جلوگیری از ذخیره شدن عکس های واتساپ در گالری اندروید

روند سیو نشدن عکس واتساپ در گالری اندروید کمی متفاوت است . برنامه واتساپ را باز کنید و از نوار ابزار بالای دکمه منو سه نقطه را انتخاب کنید .

گزینه تنظیمات “Settings” را انتخاب کنید .

در بخش تنظیمات گزینه ” Data and Storage Usage ” را انتخاب کنید .

در بخش دانلود خودکار رسانه ها ” Media Auto-Download ” ، سه گزینه مختلف برای ” اینترنت تلفن همراه ” ، ” وای فای ” و ” رومینگ ” را مشاهده خواهید کرد .

 جلوگیری از ذخیره شدن عکس های واتساپ در اندروید

هر گزینه را انتخاب کنید و گزینه های Photos، Audio، Video و Documents را برای غیرفعال کردن ذخیره خودکار عکس در گالری اندروید انتخاب کنید .

 جلوگیری از ذخیره شدن عکس های واتساپ در اندروید

اگر می خواهید دانلود خودکار را فعال کنید ، اما نمی خواهید عکس ها در گالری گوشی اندروید خود نمایش داده شود ، می توانید در تنظیمات از بخش گپ “Chat” این کار را انجام دهید.

در این بخش ، گزینه مشاهده رسانه ” Media Visibility ” را فعال کنید . از این به بعد ، عکس های دانلود شده در گالری دستگاه اندروید شما ظاهر نمی شوند .

 جلوگیری از ذخیره شدن عکس های واتساپ در اندروید

صحبت از گروه های واتساپ که در نهایت فضای زیادی را در اختیار شما قرار می دهند ، یک ویژگی جدید به شما امکان می دهد تا بدون رضایت شما ، هرکسی اجازه اضافه کردن شما به گروه را نداشته باشد ، برای اینکار آموزش جلوگیری از ادد کردن به گروه در واتساپ را مطالعه کنید .

ذخیره نشدن عکس واتساپ در گالری , ذخیره شدن عکس واتس اپ در گالری ایفون , سیو نشدن عکس واتساپ در گالری ایفون , ذخیره نشدن عکس واتس اپ در گالری ایفون , سیو نشدن عکس واتساپ در گالری , ذخیره نشدن عکس واتساپ در گالری اندروید , سیو نشدن عکس در واتساپ , ذخیره نشدن عکس و فیلم واتساپ در گالری , ذخیره نشدن تصاویر واتساپ در گالری , ذخیره نشدن عکس در گالری واتساپ , چگونه عکس های واتساپ ذخیره نشود , دلیل ذخیره نشدن عکس و فیلم واتساپ در گالری , چگونه عکس های واتساپ در گالری ذخیره نشود , جلوگیری از ذخیره شدن عکسهای واتساپ در گالری , جلوگیری از ذخیره عکس های واتساپ در گالری , چیکار کنیم عکسای واتساپ سیو نشه , چگونه از ذخیره شدن عکسهای واتساپ جلوگیری کنیم , چجوری عکسای واتساپ سیو نشه , نحوه ذخیره نشدن عکس واتس اپ در گالری , تنظیمات واتساپ برای ذخیره نشدن عکس , چیکار کنم عکسای واتساپ تو گالری ذخیره نشه , علت ذخیره نشدن عکس در گالری ایفون , جلوگیری از سیو شدن عکسهای واتساپ در گالری , چگونه از ذخیره شدن عکس در واتساپ جلوگیری کنیم , چکار کنیم عکسهای واتساپ در گالری ذخیره شود , چگونه از ذخیره شدن عکسهای واتساپ در گالری جلوگیری کنیم

همچنین بخوانید  دیپ وب (Deep Web) چیست ؟ انواع محتوای دیپ وب

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *