تبلیغات

تبلیغات

چگونه اکانت کیک را غیرفعال یا حذف کنیم ؟ آموزش دیلیت اکانت کیک (Kik)

Delete-Kik-Account-

کیک یک برنامه پیام رسانی محبوب برای اندروید و iOS است ، اما برای همه اینطور نیست . بنابراین ، اگر از برنامه کیک خسته شده اید به راحتی اکانت کیک را غیرفعال یا حذف کنید ، ممکن است زمان حذف یا غیرفعال کردن حساب کیک شما باشد ، با تک تیپ همراه باشید .

این ممکن است به این دلیل باشد که هیچ یک از دوستان شما دیگر از برنامه کیک استفاده نمی کنند ، یا به این دلیل که شما والدین هستید و می خواهید به دلیل نگرانی از حریم خصوصی فرزندان خود اکانت کیک را حذف کنید .

دلایل شما هرچه باشد ، در اینجا نحوه حذف اکانت کیک به طور دائم یا غیرفعال کردن اکانت کیک خود به طور موقت آورده شده است .

نحوه غیرفعال کردن اکانت کیک

اگر نمی خواهید دائماً حساب کیک خود را حذف کنید ، می توانید گزینه کمتری را انتخاب کرده و اکانت کیک را غیرفعال کنید . مطمئن شوید که قبل از این مسئله ، کیک را درک کرده اید .

معلوم است ، کیک اجازه نمی دهد حساب خود را از طریق برنامه تلفن همراه خود غیرفعال یا حذف کنید . لازم است که این کار را از طریق وب سایت آن انجام دهید ، اگرچه بسته به ترجیحات خود می توانید به سایت روی تلفن خود یا با استفاده از سیستم مراجعه کنید .

برای شروع غیرفعال کردن اکانت کیک به صفحه غیرفعال کردن حساب کیک مراجعه کنید . این توضیح می دهد که غیرفعال کردن اکانت کیک شما منجر به موارد زیر خواهد شد :

  • شما هیچ پیامی یا ایمیل در مورد حساب کیک خود دریافت نمی کنید .
  • کاربران نمی توانند نام کاربری کیک شما را جستجو کنند .
  • نام شما در لیست های تماس با کسانی که با آنها صحبت کرده اید ناپدید می شود .

اگر بعد از غیرفعال کردن اکانت کیک خود ، نظر شما تغییر کرد ، می توانید با ورود دوباره به اکانت کیک خود دوباره فعال شوید . برای این کار به رمزعبور خود احتیاج دارید. اگر نیاز به تنظیم مجدد آن دارید ، می توانید تا زمانی که به حساب ایمیل خود دسترسی داشته باشید این کار را انجام دهید .

برای غیرفعال کردن حساب کیک ، به صفحه غیرفعال کردن اکانت کیک بروید. باید آدرس ایمیل مرتبط با حساب کیک خود را وارد کنید. سپس کیک برای غیرفعال کردن اکانت کیک شما لینکی را برای شما ارسال می کند . این کار را انجام دهید تا غیرفعال سازی کامل شود .

نحوه غیرفعال کردن اکانت کیک

آموزش حذف اکانت کیک (دائمی)

مانند غیرفعال کردن اکانت کیک ، باید اکانت کیک خود را از طریق وب سایت حذف کنید . که اطلاعات موجود در صفحه راهنمای حذف حساب کیک را مرور کنید تا ابتدا بفهمید این کار چیست .

همچنین بخوانید  نحوه ایجاد وقفه برای صوت در ارائه پاورپوینت

هنگامی که اکانت کیک خود را حذف می کنید :

  • اکانت کیک شما دیگر در دسترس نیست و شما هرگز نمی توانید آن را بازیابی کنید .
  • شما هیچ پیام کیک یا ایمیل دیگری از دوستان دریافت نخواهید کرد.
  • هیچ کس نمی تواند نام کاربری شما را در کیک جستجو و پیدا کند .
  • پس از مدت کوتاهی ، اکانت شما برای افرادی که با آنها صحبت کرده اید حذف خواهد شد.

اگر مطمئن هستید که می خواهید به طور دائم حساب کیک خود را حذف کنید ، صفحه حذف اکانت کیک را باز کنید و نام کاربری و آدرس ایمیل خود را وارد کنید ، و دلیل حذف اکانت را توضیح دهید . تأیید کنید که می خواهید این کار را انجام دهید ، و گزینه حذف آن را کلیک کنید.

توصیه می کنیم قبل از انجام حذف اکانت تیک تاک از پیام های مهم پشتیبان تهیه کنید ، زیرا آنها را برای همیشه از دست می دهید . همچنین به خاطر داشته باشید افرادی که با آنها چت کرده اید احتمالاً می توانند چت شما را برای چند روز مشاهده کنند ، زیرا این در دستگاه خود ذخیره شده است. این قبل از مدت طولانی منقضی می شود.

آموزش حذف اکانت کیک (دائمی)

استفاده از شبکه های اجتماعی جدید بعد از حذف اکانت کیک

شما باید بدانید که چگونه حساب کیک خود را حذف کنید. کار سختی نیست ، اما باید مطمئن شوید که واقعاً می خواهید این مرحله را قبل از انجام این کار بردارید. پس از غیرفعال کردن یا حذف کیک ، به راحتی برنامه را از تلفن خود حذف کنید تا کیک را از زندگی خود به طور کامل حذف کنید .

همچنین پیشنهاد میکنم در صورتی که از تیک تاک استفاده نمی کنید برای خود اکانت تیک تاک بسازید ، تا بتوانید از ویژگی های جذاب و جالب تیک تاک مانند ساخت کیلپ خنددار ، ساخت کلیپ با موسیقی و … بهرمنده شوید .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *