تبلیغات

تبلیغات

چگونه سایت های مورد علاقه را در آیفون و آیپد به صفحه اصلی انتقال دهیم

Add-Website-Shortcuts-to-the-iPhone-Home-Screen

با میلیون ها برنامه در اپ استور برای آیفون و آیپد ، فکر می کنید برنامه ای برای همه چیز وجود داشته باشد . متأسفانه ، این طور نیست برنامه برای برای اضافه کردن سایت ها به صفحه اصلی آیفون یا آیپد وجود ندارد .

بعضی اوقات با یک وب سایت عالی مواجه می شوید که یک برنامه اختصاصی را ارائه نمی دهد . یا شاید شما فقط می خواهید از صفحه اصلی آیفون خود دسترسی سریع به سایت های موردعلاقه خود داشته باشید . در هر صورت ، می توانید به راحتی و با تشکر از یک ترفند جدید مروگر سافاری اپل ، وب سایت ها را به صفحه اصلی خود در آیفون یا آیپد اضافه کنید .

ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید هر وب سایت را در صفحه اصلی آیفون و آیپد برنامه ای قرار دهید با تک تیپ همراه باشید .

نحوه اضافه کردن سایت به صفحه اصلی آیفون و آیپد

برای افزودن وب سایت ها به صفحه اصلی در آیفون و آیپد مانند برنامه ها ، مراحل زیر را دنبال کنید :

  • مرورگر سافاری را در آیفون یا آیپد خود باز کنید .( مرورگرهای دیگر ، مانند کروم ، این قابلیت را پشتیبانی نمی کنند .)
  • به وب سایتی که می خواهید در صفحه اصلی خود ذخیره کنید بروید . حتماً از سایت که می خواهید از طریق میانبر باز کنید ، بازدید کنید .
  • بر روی دکمه اشتراک گذاری در پایین صفحه ضربه بزنید .( آیکونی مربعی شکل با یک فلش به سمت بالای صفحه کشیده شده است .)
  • در لیست گزینه هایی که ظاهر می شود ، به پایین بروید تا وقتی که گزینه ” Add to Home Screen ” را مشاهده کنید ، روی این گزینه ضربه بزنید .
  • در صفحه بعدی ، نامی را برای میانبر وب سایت در صفحه اصلی خود انتخاب کنید .
  • لینک را مشاهده خواهید کرد تا بتوانید آن را تأیید کنید ، همچنین آیکون سایت که به آیکون برنامه آن تبدیل می شود . وقتی کارتان تمام شد ، روی گزینه ” Add ” کلیک کنید .
  • اکنون کافیست سایت جدید را در صفحه اصلی خود انتخاب کنید ، و مستقل از آنچه در مرورگر سافاری باز کرده اید ، وب سایت را در پنجره ناوبری خود باز می کند .
نحوه اضافه کردن سایت به صفحه اصلی آیفون و آیپد

اگر تصمیم گرفتید میانبر وب سایت را حذف کنید ، می توانید درست مانند هر برنامه دیگری در آیفون یا آیپد خود ، آن را حذف کنید .

همه چیز را به صفحه اصلی آیفون و آیپد خود اضافه کنید

این یک روش عالی برای افزودن وب سایت به صفحه اصلی شما برای خدماتی است که به راحتی بدست آورید . با اضافه کردن سایت ها به صفحه اصلی آیفون خود خیلی بهتر از آن است که هر بار بخواهید آدرس سایت را در مرورگر آیفون یا آیپد خود وارد کنید و به سایت مورد نظر رجوع کنید .

همچنین بخوانید  اموزش افزودن حساب outlook با POP3 یا IMAP در ویندوز

بسیاری از افراد ترجیح می دهند هر آنچه را که در تلفن های خود استفاده می کنند برنامه داشته باشند . با استفاده از این روش ، انجام این کار آسان است . همچنین می توانید مقاله بهترین ویجت های کاربردی کنترل سنتر گوشی آیفون را مطالعه کنید ، تا از کار کردن در آیفون و آیپد خود لذت ببرید .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *