تبلیغات

تبلیغات

پشتیبانی شبکه راهکاری برای موفقیت سریعتر کسب و کارها

SysAdmin_marquee

خدمات شبکه را در کسب و کارتان جدی بگیرید و گام‌های موفقیت به سوی کسب و کارتان را با شتاب بردارید. خدمات شبکه پاسخگوی دغدغه‌های سازمانی مانند اینکه اینترنت هیچوقت قطع نشود یا سرعتش کم نباشد، هر کارمندی فقط به اندازه مشخصی از اطلاعات سازمانی دسترسی داشته باشد ، تامین امنیت اطلاعات به درستی، نداشتن مشکل با نرم افزارها، دستگاه فکس، پرینتر، اسکنر و  نداشتن اختلالات در ایمیل سازمان است. معمولا شرکت‌ها و سازمان‌ها نصب و راه‌اندازی شبکه را برون سپاری می‌کنند. به همین علت  باید بدنبال شرکت‌های ارائه دهنده خدمات شبکه با تعرفه خدمات شبکه مطابق سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور باشند. همچنین داشتن تاییدیه از طرف شورای عالی انفورماتیک تضمین دیگری بر خدمات باکیفیت است.

اما چرا پشتیبانی شبکه برای شرکت‌ها مهم است؟

اما چرا پشتیبانی شبکه برای شرکت‌ها مهم است؟

دلیلش ساده ا‌ست. یک ساعت قطعی شبکه یا کندی اینترنت یا کار نکردن کامپیوترها به معنای تعطیلی کسب و کار در آن یک ساعت خواهد بود. خطرات ویروس‌ها و عدم پشتیبان‌گیری هم که جای خودش رو دارد و ممکن است حتی حیات کسب و کار رو به خطر بیندازد. شرکت‌ها همه تلاش خودشان رو می‌کنند تا شبکه حتی برای یک دقیقه هم اختلال نداشته باشد تا آسیبی متوجه کسب و کارشون نشود. فاکتورهای که در زیر برشمرده‌ایم به شما برای انتخاب یک شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه که پشتیبانی شبکه کسب و کار شما را تضمین کند، کمک می‌کند.

  • تعداد کارشناسان برای یک شرکت پشتیبانی شبکه یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب است. چون تعداد کارشناسان زیاد باعث می‌شود آن شرکت برای هر مشکلی در زمینه شبکه از طریق حداقل یکی از کارشناسانش راهکاری داشته باشد.
  • اگر به دنبال پیمانکاری هستید که بتواند در زمینه خدمات شبکه‌های کامپیوتری کمکتان کند و کارهای نصب و راه‌اندازی شبکه شما را انجام بدهد احتمالاً یکی دیگر از فاکتورهایی که در نظر می‌گیرید قدمت آن شرکت است. قدمت بیشتر به معنای تعداد بیشتر پروژه‌های اجرا شده و در نتیجه تجربه بیشتر است.
  • از دیگر مواردی که باید در زمان انتخاب شرکت خدمات شبکه مورد توجه قرار بگیرد این است که آیا آن شرکت با کسب و کارهای متنوعی تجربه همکاری داشته است یا خیر. زیرا کسب و کارهای مختلف معمولاٌ دغدغه‌های متفاوتی دارند. مثلاً ممکن است برای بعضی از کسب و کارها امنیت شبکه در درجه اول اهمیت قرار داشته باشد ولی برای دیگری ارتباط شبکه بین شعب و عدم قطعی شبکه مهمترین نکته باشد. از این رو در انتخاب یک شرکت پشتیبانی شبکه ، دقت در مشتری هایی که تا به امروز داشته‌اند می‌تواند یکی از دلایل انتخاب باشد.
  • علم فناوری اطلاعات و شبکه هر روز در حال گسترش است. یک شرکت پشتیبانی شبکه باید هر روز در حال یادگیری باشد و گرنه هر روز با مشکلاتی مواجه خواهید شد که شرکت پشتیبانی شبکه برای حل آنها هیچ راهکاری ندارد. بخصوص در زمینه‌هایی که امنیت اطلاعات در آنها مهم است به روز بودن علم شرکت خدمات شبکه اهمیت بسیاری دارد. پس قبل از انتخاب چنین شرکتی باید رزومه آن به خوبی بررسی شود.
  • عضو نظام صنفی یارانه‌ای کشور بودن، داشن رتبه در شورای عالی انفورماتیک یکی دیگر از ویژگی‌هاییست که یک شرکت نصب و راه‌اندازی شبکه را برجسته می‌کند.
همچنین بخوانید  افزایش کارایی ساخت و ساز با ماله پروانه ای | پتانسیل پروژه های خود را آزاد کنید

چرا خدمات پشتیبانی شبکه اهمیت دارد ؟

چرا خدمات پشتیبانی شبکه اهمیت دارد ؟

شرکتهای فناوری اطلاعات در بسیاری موارد نقش مشاور کسب و کارها در بقیه زمینه‌های مرتبط را هم دارند. مثلاً اگر شما بخواهید برای شرکتتان نرم افزار مالی و اداری، یا یک کامپیوتر جدید خریداری کنید شاید بدتان نیاید که پیمانکار خدمات شبکه یا به شما مشاوره بدهد و یا حتی خودش این کار را به عهده بگیرد. اینجاست که شرکای تجاری شرکت ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

خدمات شبکه گاهی آنطور که باید جدی گرفته نمی‌شود. هنوز هم هستند شرکتهای ارائه دهنده خدمات شبکه ای که به جای یک قرارداد پشتیبانی شبکه حقوقی دوست دارند با شما به صورت ماهانه یا فاکتوری کار کنند. در حالی که با این روش منافع شما به هیچ وجه تامین نخواهد شد و اگر ایرادی در کار شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه باشد خیلی به سختی می توانید حقوق خود را احقاق کنید. در حالی که یک قرارداد حقوقی منسجم و قانونی تضمین کننده کیفیت خدمات ارائه شده خواهد بود.

همچنین بسیاری از افراد و سازمان‌هایی که تصمیم به برون سپاری این بخش از کارهای خود می‌گیرند، در مورد تعرفه خدمات شبکه سوالات و دغدغه‌‍‌های بسیاری دارند که یک خدمات دهنده حرفه‌ای و معتبر باید طی یک جلسه شخصی و بررسی نیازها و خواسته های شما، قیمتی معقول و مناسب ارائه دهد. قیمت دادن تلفنی و لیست تعرفه روی سایت کاری به شدت غیرحرفه‌ای است و پیشنهاد می‌کنیم اکیداً از شرکت‌هایی که به این روش قیمت میدهند، دوری کنید.

شرکت پشتیبانی شبکه پیراسیس یکی از شرکت های با سابقه طولانی در زمینه خدمات فناوری اطلاعات و شبکه است که بررسی های ما نشان می دهد از لحاظ خدمات جزو بهترین‌های کار خودشان هستند .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *