تبلیغات

تبلیغات

اکنون در نتایج گوگل لوگو سایت ها را هم مشاهده می کنید

Google-search-adds-logos

شاید این هفته متوجه شده باشید که نتایج جستجوی گوگل کمی متفاوت به نظر می رسد. به گفته شرکت گوگل ، این به دلیل تلاشی است که با هدف روشن کردن منابع اطلاعات انجام شده است. اما لوگو ها برای هر سایت در نتیجه جستجو نشان داده می شود .

این شرکت اعلام کرد ظاهر جدید گسترش اطلاعیه ای است که تابستان گذشته آن را اعلام کرد و اظهار داشت که ظاهر جدید را به دستگاه های تلفن همراه معرفی می کند. این هفته ، ظاهر جدیدی را روی دسکتاپ راه اندازی کرد.

شرکت گوگل گفت : “این لوگو جلوی تیتر های سایت قرار می گیرد و به جستجوگران کمک می کند تا اطلاعات را از سایت های مورد نظر بدست آورند ، راحت تر نتایج را اسکن کرده و تصمیم بگیرند که چه چیزی را کشف کنند .”

پیشنهادی :

محققان برنامه های مخرب در گوگل پلی که هکر ها قرار داده بودند ، حذف کردند

نتایج گوگل همراه با لوگو سایت ها

جیمی لیچ ، طراح ارشد تعامل گوگل جست و جو ، نوشت: “این طراحی جدید به ما امکان اضافه کردن دکمه های اکشن بیشتر و پیش نمایش های مفید برای کارت های نتایج جستجو را می دهد ، همه در عین حال حس بهتری از محتوای صفحه وب با نسبت دادن روشن به منبع ارائه می دهیم.”

گوگل در حال طراحی مجدد نتایج جستجو در دسکتاپ است تا تأکید بیشتری به برندسازی وب سایت ها انجام دهد . این شرکت ، استدلال می کند ، این هم به وب سایت ها کمک می کند تا در معرض دید کاربران قرار بگیرند و هم اینکه کاربران جستجوگر بتوانند به سرعت اطلاعات دقیقی را که از آنجا پیدا می کنند شناسایی کنند .

با استفاده از این طراحی جدید ، لوگو تجاری وب سایت می تواند اول و در معرض دید باشد و به شما کمک می کند تا اطلاعات بهتری را بدست آورید و از چه صفحاتی استفاده می کنید.

برای این منظور ، اکنون می توانید نام و لوگو وب سایت را در نتایج جستجو د رگوگل پیدا کنید . رنگ متن نام سایت از سبز به سیاه تغییر یافته است . وب مسترها می توانند صفحه راهنما زیر را از گوگل مشاهده کنند تا اطمینان حاصل کنند لوگو وب سایت آنها نشان داده شود .

بیشتر بدانید :

بیشترین کلماتی که در سال 2019 در گوگل سرچ کرده اید

نحوه مشخص کردن آگهی های تبلیغاتی پرداخت شده در نتایج جستجو ، اندکی تغییر رنگ داده است. به جای جعبه متن سبز از قبل ، اکنون تبلیغات همانطور که در تصویر بالا مشاهده می شود ، با برچسب برجسته در بالای کارت تبلیغات مشخص می شوند .

همچنین بخوانید  گوگل تلفن هوشمند Pixel 5a 5G را با قیمت 449 دلار معرفی کرد

این طرح در ابتدا در ماه مه سال 2019 در نسخه موبایل جستجوی گوگل در دسترس قرار گرفت و تغییر این هفته به سادگی باعث افزایش سرعت سایت دسکتاپ می شود .

علاوه بر این تغییر نسبتاً ظریف در ظاهر جستجو ، گوگل همواره عملکرد جدیدی را به محصول خود اضافه می کند . به عنوان مثال ، در اوایل این هفته ، آن را به روزرسانی در جستجوی گوگل بهبود داد که در هنگام جستجوی لباس ، مجموعه ای از محبوب ترین محصولات در وب را گردآوری و نمایش دهد ، با قیمت گذاری ، بررسی و مقایسه بین وب سایت ها .

گوگل به نتایج جستجو لوگوهای کوچکی اضافه کرده است که وقتی شخصی در سیستم خوب عبارتی را جستجو می کند نتایج همراه با لوگو ظاهر می شوند. به عنوان مثال ، لوگو تک تیپ در کنار نتایج ظاهر می شود که مشخص کننده یک سایت است .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *