تبلیغات

تبلیغات

انتشار هواوی پی 40 پرو با پنج دوربین و پشت سرامیکی

Premium-Huawei-P40-Pro-variant-leaks-with-five-cameras,-ceramic-back

هواوی از زمان عرضه اولین سری هواوی P10 در سال 2017 ، هر سال دو مدل پرچمدار تولید کرده است. انتظار می رفت که امسال عمدتاً دوباره این استراتژی تکرار شود ، اما به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد یک دستگاه سومی را طراحی کند که بالاتر از دو مدل دیگر قرار بگیرد .

هواوی پی 40 پرو رقیب عالی گلکسی اس 20

نام های احتمالی تلفن هوشمند غیر منتظره هواوی پی 40 پرو شامل هواوی پی 40 پرمیوم ، هواوی پی 40 پرو سرامیکی و هواوی P40 پرو 5جی است . اما صرف نظر از آنچه غول چینی آنرا انتخاب می کند ، رندرهای درز شده مشخص می کنند که این بهترین رقیب سامسونگ گلکسی اس 20 خواهد بود .

این پرچمدار هوآوی P40 Pro از جلو به نظر می رسد که استاندارد است و به همین ترتیب انتظار می رود یک صفحه نمایش OLED بزرگ 6.7 اینچی با لبه های خمیده کامل داشته باشد . هواوی برای ایجاد یک ظاهر منحصر به فرد تر ، شیشه های خمیده را نیز به قسمت بالا و پایین اضافه کرده است ، اگرچه صفحه نمایش همانطور که شایعات قبلی نشان می داد خمیده نیست .

هواوی پی 40 پرو رقیب عالی گلکسی اس 20

بالای صفحه نمایش به اندازه دو سوراخ پانج است که جای دو سنسور دوربین است . فضای خالی بین آنها نشان می دهد که ممکن است یک سنسور سوم گنجانده شود .

یک قاب آلومینیومی که در هر گوشه خمیده است ، بین پانل های جلو و عقب ساندویچ شده است. این خانه در یک بلندگو شلیک پایین ، یک درگاه USB-C است که باید از شارژ سریع 40W ، سینی سیم کارت و یک صداگیر معمولی با یک کلید قدرت برجسته همکاری کند .

هواوی P40 پرو با 10 برابر زوم نوری (Opticatl)

اکثر تلفن های هوشمند این روزها از پنل های شیشه ای در صفحه پشت دستگاه برخوردار هستند ، اما به نظر می رسد هواوی در سال گذشته از مدل های سرامیکی گلکسی S10 برخوردار بوده است زیرا این مدل هواوی P40 پرو را با پنل عقب سرامیکی طراحی کرده است .

یک لنز جدید دوربین ارائه شده در هواوی پی 40 پرو، پیوسته است ، اگرچه چند تغییر مهم در تنظیمات ایجاد شده است . به طور خاص ، دوربین پریسکوپ بزرگنمایی نوری 5 برابر با دیافراگم f / 3.4 کاملاً به نظر می رسد که با یک سنسور زوم نوری 10 برابری با یک دیافراگم f / 4.0 جایگزین شده است .

هواوی P40 پرو با 10 برابر زوم نوری (Opticatl)

این همراه با آنچه که تصور می شود یک دوربین با زاویه دید فوق العاده گسترده و یک دوربین عکس برداری اصلی جدید 52 مگاپیکسلی است . اطلاعات در مورد دوربین پنجم رمز و راز وجود دارد اما به طور بالقوه می تواند یک دوربین ماکرو باشد . از این گذشته ، این روزها دوربین ماکرو در تلفن های هوشمند بسیار رایج می باشند .

همچنین بخوانید  آیا گوشی های آیفون ویروسی می شوند و این امکان را دارند؟

به عنوان یک مرجع دیگر ، پیش بینی می شود ارزانترین مدل هواوی P40 دارای سه دوربین عقب باشد. طبق گفته ها اینها شامل یک تیرانداز زوم تله 3x و تیراندازهای نامشخص اولیه و فوق العاده زاویه دار هستند.

تاریخ عرضه سری هواوی P40

هواوی به تازگی برنامه های اعلام سری هواوی پی 40 را در رویدادی که در مارس در پاریس برگزار شد ، تأیید کرد . تاریخ دقیق هنوز تأیید نشده است ، اما ایوان بلس می گوید پنج شنبه 26 مارس احتمال رونمایی خواهد بود .

هر سه تلفن هوشمند باید بلافاصله در چین پیش فروش شوند اما ممکن است در مکان دیگری از نظر محدوده عرضه شوند . این امر به دلیل ممنوعیت ادامه تجارت ایالات متحده است که هواوی را از ارسال تلفن های هوشمند جدید با دسترسی سرویس های گوگل پلی ممنوع می کند .

اگر زمان تحریم هواوی P40 پرو برداشته شود ، با این وجود هواوی قادر به ارسال تلفن های جدید خود به صورت برنامه ای در بازارهای جهانی مانند اروپا است ، دقیقاً مانند سال گذشته با سری هواوی P30.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *