تبلیغات

تبلیغات

30 بازی که بی صبرانه منتظر انتشارشان در سال 2020 هستیم !

2020-VideoGames

بهترین بازی های 2020

بر اساس دانسته هایی که درباره ی بازی هایی که انتشارشان در سال 2020 قطعی است ؛ داریم . میتوان با قطعیت گفت 2020 سالی به یادماندنی برای گیمر خواهد بود . در این مقاله قصد داریم فهرستی که از 30 بازی که امسال شاهدشان خواهیم بود را به شما معرفی کنیم و درباره ی هریک توضیحی کوتاه بدیم .

صنعت گیمینگ ، هم اکنون یکی از محبوب ترین مسائل دنیای روز به حساب می آید . هر ساله بازی های بی نظیری ارائه می شوند و برای سال های سال در خاطرات ما ثبت می شوند . سال 2020 نیز از این قاعده مستثنا نیست و بازی های فوق العاده ی را در لیست انتشاری خود جا داده است .

فهرستی که به آن در ادامه مطلب می پردازیم مربوط به پلتفرم به خصوصی نیست و و این فهرست مشتکل از تمامی پلتفرم هایی است که باین روز ها گیمر ها با آن سر و کار دارند . خب بیایید با این لیست آشنا شویم . ابتدا بگوییم که ترتیب ها در این لیست نشان دهنده ی برتری خاصی نیستند .

پیشنهادی :

معرفی بهترین برنامه ها و بازی های اپل در سال 2019

Animal Crossing: New Horizons

امسال شاهد نسخه جدید سری بازی های Animal Crossing خواهیم بود که تحت عنوان New Horizons معرفی شده است . قدمت سری بازی های Animal Crossing که داستان اصلی آن درباره حیوانات است و سبک شبیه سازی زندگی اجتماعی را دارد به سال 2001 بر می گردد . چندین روز پیش تریلر جدیدی از آن نیز منتشر شد . این بازی انحصاری پلتفرم نینتندو (Nintendo) خواهد بود و همچنین از 20 مارس 2020 قابل دسترس خواهد بود .

The Artful Escape

” فرار هنرمندانه ” نمی توانم انکار کنم اسم این بازی بیانگر شوق خاصی است . شاید اطلاعات دقیقی از این بازی در دسترس نباشد اما تریلر ها و تمرکز قوی این بازی روی موسیقی باعث که در این فهرست جایی دست و پا کند . این بازی در سبک دو بعدی ارائه شده است و درباره ی شخصیتی جوان به نام فرانسیس است که گیتار می نوازد . تاریخ دقیق انتشار این بازی مشخص نیست اما مطمئن هستیم که در سال 2020 منتشر خواهد شد . شما می توانید این بازی را در پلتفرم های Xbox One ، PS4 و iOS تجربه کنید .

پیشنهادی :

بررسی بازی کالاف دیوتی موبایل + دانلود کالاف موبایل

Avengers

کسی نیست که با گروه انتفام جویان آشنا نباشد . اگر دنبال کننده فیلم های سینمایی باشید ؛ می دانید که شخصیت های ابرقهرمان مارول طرفداران زیادی دارند . در سال 2019 شاهد ” انتفام جویان : بازی آخر ” بودیم . حالا می توانیم به دنبال کنندگان اونجرز این خبر را بدهیم که در سال 2020 بازی ویدیویی مربوط به این گروه منتشر خواهد شد . قاعدتا سبک این بازی اکشن و از پلنفرم های گوگل استیدیا ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و ویدنوز پشتیبانی خواهد کرد . این بازی موارد دلنشینی از جملخه سبک مولتی پلیر و کارکتر های متنوع و مکان های گوناگون خواهد داشت . تاریخ انتشار آن 15 می 2020 می باشد .

Axiom Verge 2

بازی با ساختار کلاسیک و دوست داشتنی نیز در این فهرست جا دارد . نسخه اول Axiom Verge در سال 2015 ارائه شد و توانست تا حد زیادی گیمر ها را راضی نگه دارد . این بازی از آن دسته بازی هایی به حساب می آید که شاید هر کسی از آن لذت نبرد اما خب طرفدارن بازی های ساده قطعا می توانند تجربه ای دلنشین داشته باشند . سری قبل این بازی پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان ، ویندوز ، پس اس ویتا ، مک او اس ، لینوکس و نینتندو سوئیچ در دسترس بود اما نسخه جدید این بازی انحصارا برای نینتندو سوئیچ خواهد بود . شخصیت اصلی داستان بازی سعی دارد از زندگی خود محافظت کند و این کار را با هدف قرار گرفتن ربات های مخرب انجام می دهد .

Boyfriend Dungeon

بازی دیگری که در لیست قرار دارد در سبک شیه ساز است . کمپانی Kitfox Games سازنده ی آن است و یکی دیگر از بازی های نینتندو سوئیچ در سال 2020 به حساب می آید .

Cyberpunk 2077

این عنوان را می توان یکی از اساسی ترین بازی های این فهرست نامید . بازی ساخت کشور لهستان ، سازنده ی این بازی در تاریخچه خود بازی هایی از جمله سری ویچر را دارد . سازندگان این بازی از سال 2013 برای این عنوان وقت گذاشته اند و سرانجام در 16 اپریل 2020 می توانیم آن را تجربه کنیم . Cyberpunk 2077 روایتگر شهری خیالیست که طبق برخی گفته ها ترکیبی از نیویورک و سان فرانسیسکوست . این بازی محیطی دارک را ارائه می دهد که همچنین اپن ورلد است . شما در این بازی می توانید کارکتر خود را کاملا شخصی سازی و مواردی مانند جنسیت و پوشش و … کارکتر شما قابل تغییر است . انتشار این بازی برای پلی‌استیشن ۴، تیکس باکس وان، ویندوز و گوگل استیدیا تایید شده است .

همچنین بخوانید  سامسونگ گلکسی اس 10 Lite و نوت 10 Lite را معرفی می کند

DOOM Eternal

یکی از بازی های مهم دیگر که در این لیست جا دارد . نسخه جدید سری بازی های Doom لست . زمان انتشار بازی چندی پیش تاخیر خورده بود . اما حالا می دانیم که DOOM Eternal عنوانی ست که در سال 2020 بازی خواهیم کرد . مبارزه با زامبی ها ادامه خواهد داشت و سبک و سیاق بازی همان شوتر اول شخص است . تاریخ انتشار دقیق آن هنوز مشخص نیست اما در سال 2020 منتشر می شود . همچنین با پتلفرم های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان ، گوگل استیدیا ، نینتندو سوئیچ ، ویندوز و کامپیوتر های شخصی IBM سازگاری خواهد داشت .

Dreams

Dreams نام عنوان انحصاری پلی استیشن 4 است . اولین بار اخبار این بازی در E3 2015 پخش شد . سازندگان بازی یعنی مدیا مولکول که بازی از جمله Little Big Planet را در سابقه ی خود دارند ؛ در بازی Dreams نوآوری ها بسیاری داشته اند . پلیر ها در این بازی امکانات بسیاری در ساخت دنیای خود دارند . گنتظار داریم در 2020 شاهد این بازی نیز باشیم .

Final Fantasy VII Remake

10 اپریل 2020 باید منتظر یکی دیگر از بازی هایی ویدیویی برای کنسول بازی پلی استیشن باشیم . گرچه انتظار داشتیم زودتر از این ها شاهد این بازی باشیم اما تاریخ انتشار آن دچار تاخیر شد . هفتمین نسخه از سری بازی های Final Fantasy ، یکی از مهم ترین بازی های سال 2020 به حساب می آید . با وجود این بازی و بازی هایی که در جلوتر معرفی میکنیم متوجه میشیم 2020 از نظر بازی های اکشن نیز سال پر باری به نظر میاید .

Ghost of Tsushima

بازی در سبک سامورایی هست و همچنین در قالب اپن ورلد طراحی شده است . در این بازی شما نقش سامورایی را دارید که در نبرد بین ژاپن و مغول ها در سال 1274 میلادی شرکت می کند . شخصیت اول Jin Saka که آخرین سامورایی از جزیزه Tsushima است . شخصا احساس می کنم بازی جذابی خواهد بود چون تجربه اپن ورلد سبک سامورایی دلنشین به نظر می رسد . ژانر این بازی اکشن و ماجراجویی است .

Gods & Monsters

شاید اگر بدانید سازنده ی این بازی با سازنده سری بازی های اساسینز کرید یکی است تعحب کنید ؛ کمپانی یوبی سافت عنوان جدیدی به نام “خدایان و هیولا ها ” را معرفی کرده است که امسال منتشر می شود . شما می توانید این بازی را در پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان ، گوگل استیدیا ، نینتندو سوئیچ ، ویندوز و ایکس باکس های سری X تجربه کنید . موضوع این بازی همانطور که از اسمش مشخص است درباره ی اساطیر یونانی است و 25م دومین ماه سال 2020 به عرضه در خواهد آمد .

بیشتر بدانید :

آموزش انتقال اطلاعات از PS4 به PS4 دیگر

Half-Life: Alyx

مدت زمان انتظار برای تجربه نسخه ی جدید سری بازی های Half Time به بیش از 15 سال رسیده است . اما بالاخره در 2020 شاهد Half-Life: Alyx خواهیم بود . نسخه ی جدید هالف تایم در اول شخص شوتر و واقعیت مجازی عرضه خواهد شد . داستان این بازی چیزی مابین داستان نسخه اول و دوم است و شخصیت اول فردی به نام Alyx Vance است . این بازی در ماه مارس میلادی برای پلتفرم های واقعیت مجازی منتشر خواهد شد و به نظر می آید یکی از بالاترین سطح ها را در بین این ها خواهد داشت .

Halo Infinite

سری بازی های Halo در بین گیمر های علاقه مند به سبک اکشن همیشه محبوبیت به خصوصی داشته اند . عنوان انحصاری ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس ( برای ویندوز نیز عرضه می شود ) . داستان این بازی روایتگر بیش از نیم دهه بعد از داستان Halo 5 و ادامه ی ماجرای مستر چیف با ظاهری که کمی تغییر کرده ؛ است .

همچنین بخوانید  مک بوک پرو 2019 : معرفی و مشخصات مک بوک پرو 16 اینچی

Iron Man VR

” من ایرون هستم ” ، این جمله یکی از معروف ترین دیالوگ های فیلم های مارول به حساب می آید . کارکتری دوست داشتنی که در سال جاری گیمر ها می توانند تجربه ی آن را به صورت واقیت مجازی در کنسول پلی استیشن 4 به صورت اول شخص داشته باشند . پرواز آزادانه و کجت های مختلف از جمله امکانات این کارکتر خواهد بود . زمان انتشار Iron Man VR ییست و هشتم فوریه اعلام شده است .

بیشتر بدانید :

آموزش انتقال فایل بازی به ایکس باکس وان دیگر

Kentucky Route Zero: Act V

Kentucky Route Zero: Act V در 28 جولای سال جاری منتشر می شود . شما در این بازی با شخصیت های عجیب و غریب و بزرگراه های ترسناک سر کار خواهید داشت . طراحی این بازی در سبک رئالیسم صورت گرفته است و برای پلی استین 4 ، ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد .

The Last of Us Part II

سعی دارم علایق شخصی را در این مطلب دخالت ندهم اما بدون هیچ شک و شبهه عنوان لست اف اس 1 هیچوقت از بین گیمر ها فراموش نخواهد شد . امسال نسل دوم این بازی عرضه خواهد شد . انتظارات از آن بسیار بالاست و به نظر می آید که Naughty Dog بتواند این انتظارات را به بهترین نحو پاسخگو باشد . گفتنی است که نسخه فیزیکی این بازی در دو دیسک منتشر خواهد شد که این نشان دهنده ی حجم بالای این بازی است که بازی کامل و با جزئیات بالا روبه رو خواهیم شد . همانطور که خودتان نیز می دانید سری لست اف اس انحصاری پلی استیشن 4 است . همچنین زمان انتشار ، 29 می اعلام شده است .

League of Legends: Wild Rift

بازی که سبک استراتژیک را ارائه می دهد . نسخه ی قبلی آن ، در این سبک توانسته بود محبوبیت مثال زدنی داشته باشد . League of Legends: Wild Rift امسال برای گوشی های موبایل در دسترس خواهد بود و از پلتفرم های iOS و اندروید پشتیبانی می کند . این بازی برای کنسول ها نیز عرضه خواهد شد . شما می توانید در این بازی تجربه نبرد های انلاین رو هوا را به صورت مولتی پلیر تجربه کنید .

Microsoft Flight Simulator

مایکروسافت نشان داده است که علاقه ی خاصی در ساختن بازی های شبیه ساز پرواز دارد . از آخرین نسخه ای که عرضه شد بیش از 5 سال میگذرد و اکنون می دانیم که در 2020 نسخه ی دیگری از شبیه ساز های پرواز توسط مایکروسافت منتشر خواهد شد . در این بازی شما می توانید به انواع هواپیما های کوچک و بزرگ دسترسی داشته باشید . حس پرواز در شرایط آب و هوایی مختلف را در فرودگاه های متنوع تجربه کنید و حتی سفری با انواع جت ها داشته باشید . در ماه مارس 2020 این شبیه ساز منتشر خواهد شد و برای ویندوز و ایکس باکس وان ارائه می شود .

Minecraft Dungeons

ماینکرافت اسمی آشناست برای گیمرهاست . محال است که کسی به گیم هایی با سبک نقش آفرینی علاقه داشته باشد و ماینکرافت را نشنانسد . در 2020 نسخه ی جدید این سری بازی ها منتشر می شود . در این نسخه سازندگان ماینکرافت ، پا را از پیش فراتر گذاشتند و شما در جهان پیکسلی شاهد دنیایی ناشناخته از معادن و جنگل ها و سیاهچاله ها هستید . در اوریل 2020 می توانید در پلی‌ استیشن 4، ایکس باکس وان ، نینتندو سوییچ و پی سی از این گیم لذت ببرید .

Murder By Numbers

بازی با درون مایه پلیسی در سبک معمایی و ماجراجویی ؛ شاید این بازی را بتوان گونه ای از بازی های فکری نامید . در این بازی که از کارکتر های انیمه ای ساخته شده شما باید رمز و راز ها را کشف کنید . به هر حال این بازی برای نینتندو سوییچ و پی سی عرضه خواهد شد .

Ori and the Will of the Wisps

 در نمایشگاه E3 2018 عنوان Ori 2 معرفی شد . مانند نسخه قبلی که در سال 2015 شاهدش بودیم ؛ داستان این بازی نبرد با دشمنان توسط جان اوری و دوستانش است . سبک این Metroidvania اکشن است . در 11 فوریه برای ایکس باکس وان و ویدنوزعرضه خواهد شد .

Persona 5 Royal

این بازی در اکتبر 2019 در زاپن منتشر شد و اکنون منتظر آن هستیم که در 2020 برای دیگر طرفدارانش نیز منتشر شود . نسخه ی جدید بازی پرسونا ار دارای عناصر متفاوتی است و بهبود پیدا کرده است . سبک این بازی نقش آفرینی به حساب می آید و شامل نبرد علیه شخصیت های دیگر است . Persona 5 Royal انحصاری کنسول PS4 است .

همچنین بخوانید  معرفی USB نسل 4 : تفاوت USB4 با نسل های قدیمی و چرا دارای اهمیت است

Persona 5 Scramble

عنوان دیگر سری پرسونا نیز امسال منتشر می شود . استودیو بازی سازی Atlus قصد دارد در 20م فوریه 2020 این عنوان را عرضه کند . همانطور که در قبل هم اشاره کردیم سبک این سری بازی ها نقش افرینی ست و برای نینتندو سوییچ و پی اس 4 پخش خواهد شد .

Pokémon Sleep

عنوان معروف دیگر این فهرست مربوط به سری بازی های پوکمون می شود . تا این بازی منتشر نشده نمی توانیم دقیق آن را پیش بینی کنیم اما بر اساس شایعات و اطلاعات منتشر شده این بازی به بیداری شما کاری ندارد ! و شما زمانی در حال بازی هستید که در خواب به فرو رفته اید . حالا نمیدانیم شرکت پوکمون چه چیزی را برای ما در انتظار دارد اما به نظر جالت و در عین حال عجیب است . برای اینکه بدانیم با چی سر و کار داریم باید کمی دیگر صبر کنیم تا بازی منتشر شود . Pokémon Sleep برای پلتفرم های iOS و اندروید عرضه خواهد شد و یکی از پراهمیت ترین بازی های موبایل امسال به شمار می رود .

بیشتر بدانید :

معرفی بهترین برنامه ها و بازی های اپل در سال 2019

Resident Evil 3

یکی دیگر از جذاب ترین بازی هایی که در لیست میبینیم . نسخه باز سازی شده رزدینت اویل امسال منتشر می شود . نسخه اصلی آن به 1999 بر می گردد . داستان این بازی در موازات سری دوم رزدینت اویل است و مربوط به جنگ های انسان به علت ویروسی با یکدیگر است . در اوریل 2020 منتظر این نسخه باز سازی شده برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و کامپیوتر های شخصی باشید .

Sable

تم کویری بازی ، داستان ماجراجویی آن دست به دست هم داده اند تا در این فهرست قرار بگیرد . شخصیت اولین این بازی دختر جوانی به نام Sable است . پلتفرم های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و ویندوز و مکینتاش در سال 2020 از این بازی بهره خواهند برد .

Spelunky 2

انتشار این بازی چندی پیش تاخیر خورده بود . شاید این بازی را بتوان شاهکاری دوبعدی در سبک اکشن نامید . این بازی در ادامه ی نسخه اول آن است . خون و خشونت و نوعی کمدی دست به دست هم داده اند تا بازی های Spelunky ساخته شوند . پی و پی اس 4 پلتفرم هایی هستند که این بازی برایشان ارائه می گردد .

Tell Me Why

” به من بگو چرا ” ، شاید اگر قبل تر این عبارت به گوشتان می خورد یاد اهنگی به همین نام می افتادید اما حالا باید بدانید که این عبارت نام بازی است در سبک ماجراجویانه که قرار است در 2020 برای کنسول بازی ایکس باکس وان به صورت انحصاری ارائه شود .

Watch Dogs: Legion

واچ داگز ، می توانید هر گیمری را به شوق و ذوق وادار کند . بازی محوبی دیگر در لیست سال 2020 جا دارد . داستان این بازی در شهر لتدن روایت می شود و شما دوباره می توانید شاهد صحنه های اکشن بی نظیری باشید . در این نسخه بازیگن می تواند کنترل شخصیت های مختلفی را بر عهده بگیرد . یوبی سافت قصد دارد در سوم مارس این بازی را منتشر کند . پتلفرم های پشتیبانی شده توسط این بازی عبارتند از پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و سری X ایکس باکس و گوگل استیدیا و ویندوز .

Yakuza: Like a Dragon

آخرین بازی این فهرست نیز از سری بازی های یاکوزا است . این بازی در 16م اولین ماه 2020 منتشر شد . هفتمین نسخه از سری بازی های یاکوزا داستان و شخصیت های متفاوتی نسبت به سری قبلی دارد . سگا در نام گذاری این بازی نیز داستان جدید را در نظر گرفته به گونه ای که نام اصلی این بازی Ryu Ga Gotoku است که به معنای شروع مجدد است .

خب لیست 30 از بهترین بازی های 2020 ما به اتمام رسید . در انتهای این مقاله می توانیم به این اشاره کنیم که امسال شاهد بازی های بسیار جذابی خواهیم بود . همچنین هر کدام از یک از پلتفرم های بازی های انحصاری خوبی را ارائه خواهند داد . این لیست به انتخاب سایت مرجع بود و اگر نامی از قلم جا افتاده به این دلیل است .

منبع :
TheVerge

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *