تبلیغات

تبلیغات

چگونه ایرپاد اپل را آپدیت کنیم ؟ آموزش آپدیت کردن ایرپاد

How-to-Update-Your-Apple-AirPod

با استفاده از آیفون ، اپل به روزرسانی های سیستم عامل را ایرپاد (نسل اول و دوم) و ایرپاد پرو شما منتقل می کند . روند بروزرسانی به طور خودکار در پشت صحنه انجام می شود ، اما می توانید نسخه نسخه سیستم عامل را که اجرا می کنید بصورت دستی بررسی کنید. در ادامه نحوه آپدیت کردن ایرپاد آورده شده است ، با تک تیپ همراه باشید .

آموزش آپدیت ایرپاد و ایرپاد پرو اپل شما

قبل از اینکه به بررسی نسخه سیستم عامل ایرپاد شما بپردازیم ، بیایید یک ثانیه طول بکشد تا در مورد آنچه مورد نیاز است قبل از اینکه هدفون اپل خود را به روز کند ، بحث کنیم. ابتدا ، ایرپاد شما باید در حالت شارژ قرار داشته باشید. دوم ، کیس ایرپاد هم باید به شارژر متصل شود . این کار را می توان با کابل لایتنینگ یا با شارژر Qi انجام داد (در صورت وجود).

در آخر ، ایرپاد های شما باید در نزدیکی آیفون یا آیپد جفت شده شما باشند. تا زمانی که گوشی یا سیستم شما به اینترنت متصل باشد ، هر نسخه جدید ایرپاد را گوشی به ایرپاد شما منتقل و نصب خواهد کرد .

بیشتر بدانید :

آموزش جفت کردن ایرپاد پرو اپل با اندروید ، آیفون ، ویندوز
آموزش اتصال ایرپاد به آیفون ، ویندوز و اندروید

آموزش پیدا کردن نسخه سیستم عامل ایرپاد

برای بررسی نسخه سیستم عامل ایرپاد ، ابتدا لازم است که ایرپاد را به آیفون یا آیپد خود متصل کنید . شما می توانید این کار ساده را با باز کردن درب کیس ایرپاد انجام دهید . و ایرپاد را در گوش خود قرار دهید .

با اتصال ایرپاد ها به تلفن یا تبلت خود ، تنظیمات دستگاه را در آیفون یا آیپد خود باز کنید . اگر نمی توانید آن را در صفحه اصلی خود پیدا کنید ، تنظیمات را جستجو کنید د تا برنامه را پیدا کنید .

  • در تنظیمات دستگاه به پایین لیست بروید و روی گزینه “General” ضربه بزنید .
  • از زیرمنوی بعدی ، دکمه “About” را انتخاب کنید .
  • تا زمانی که ایرپاد یا ایراد پرو به دستگاه شما متصل باشند ، باید آنها را به عنوان گزینه مشاهده کنید. ایرپاد را از لیست انتخاب کنید .

می توانید همه اطلاعات شناسایی ایرپاد خود را در این فهرست مانند شماره سریال آن پیدا کنید . لیست نسخه فعلی سیستم عامل ( firmware version ) معلوم است . برای اینکه ببینید آخرین نسخه موجود ایرپاد چیست ، اپل در حال حاضر آن اطلاعات را ارائه نمی دهد ، باید به صورت آنلاین چک کنید .

آموزش پیدا کردن نسخه سیستم عامل ایرپاد
همچنین بخوانید  آموزش دانلود فیلم و فایل های ویدیو مسیج (Video Message) در تلگرام

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *