تبلیغات

تبلیغات

تصاویر جدید لو رفته از نسل جدید سری اس : مدل های گلکسی اس 20

S20

با کمی گشت و گذار عکس هایی را مشاهده می کنیم که متعلق به نسل جدید سری اس سامسونگ می باشند . این تصاویر عنوان های گلکسی اس 20 ( Galaxy S20 ) و گلکسی اس 20 پلاس ( Galaxy S20+ ) را با خود به یدک می کشند .

سامسونگ قصد دارد 11 فوریه مانند سال های گذشته رویداد Unpacked را در برنامه ی خود داشته باشد . بر اساس حدس و گمان می توان پیش بینی کرد که می خواهد از نسخه ی جدید سری اس رونمایی کند .

چرا سامسونگ نام S20 را برای نسل بعدی سری اس در نظر گرفته است ؟

با شروع 2020 یک دهه به اتمام رسید و دهه جدید شروع شد . سامسونگ می خواهد در سیستم نام گذاری خود تغییری ایجاد کنند و با شروع دهه جدید مدل های امسال را با نام سری S20 روانه ی بازار کند . هممانطور که اگه تصویر بالا را ببینید متوجه این موضوع می شود . این تصاویر مهری تاییدی بر ماجرای نام گذاری جدید سامسونگ می باشد .

در تصویری لو رفته ، در ظاهر روی گوشی شاهد قابی مشکی هستیم و همچنین دوربین جلو و فلش LED که به همراه دارد . همچنین می بینیم که در طراحی مدل های 20 کناره های این دیوایس گوشه گرد است .

در قاب پشتی شاهد دوربین چهارگانه هستیم که فلش LED نیز در کنارش است . طبق شایعاتی که قبل تر منتشر شده بودی سری S20 از دوربین 108 مگاپیگسلی بهره خواهند برد .

بیشتر بدانید :

5 ویژگی مثبت و منفی سامسونگ گلکسی اس 10
5 ویژگی که گلکسی اس 11 را نسبت به گلکسی اس 10 برتر خواهد کرد

گلکسی اس 20 و اس 20+ به چه سخت افزاری مجهز هستند ؟

این دو تلفن همراه بزودی وظیفه ی پرچمداری سری S عنوان سامسونگ را بر عهده خواهند گرفت پس قاعدتا انتظارات نسبت به آن ها در سطح بالایی قرار دارد . در نسل قبلی یعنی گلکسی S10 ما شاهد رم 8 گیگابایت بودیم . در نسخه S10+ رم 12 گیگابایت به کار رفته بود و حتی S10e رم 6 گیگابایت ، اما در نسل جدید انتظار می رود عمدتا از رم 12 گیگاباتی استفاده شود .

همچنین بعید است دیگر مدل e عرضه شود شود به احتمالا ساسمونگ به معرفی دو نسخه ی اس 20 و اس 20+ بسنده خواهد کرد . بحث دیگری که باید به آن اشاره کنیم پردازنده است که احتمال بالا از اسنپ دراگون 865 استفاده شود .

نکته دیگری سایت منبع به آن اشاره کرده است ؛ طبیعتا مدل های جدید سری اس به تکنولوزی شبکه 5G مجهز خواند بود . اما سامسونگ قصد ندارد فقط نسخه 5G را عرضه ی بازار کند و احتمالا اس 20 و اس 20+ را در دو مدل 4G و 5G انتشار دهد .

همچنین بخوانید  با نسخه جدید کالی لینوکس ، محیطی مثل ویندوز داشته باشید

همانطور که در بالا تر نیز اشاره شد ، در این نسخه ما شاهد دوربین 108 مگاپیکسلی خواهیم بود . و دوربین به صورت 4 گانه است که می توانید تصویر اولترا واید خیره کننده ای به ثبت برساند . همچنین دوربین این گوشی ها به سنسور های مختلفی مجهز خواهد بود که هنوز دقیق چیزی درباره ی آن ها نمی دانیم .

خب این تصاویر ذوق دنبال کنندگان برند سامسونگ را بیش از پیش کرد . حالا باید کمی دیگر صبر کنیم تا ببینیم سامسونگ در رویداد Unpacked قصد دارد از چه چیز هایی رونمایی کند …

منبع :
TheVerge

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *