تبلیغات

تبلیغات

شیائومی Black Shark 3 نخستین گوشی مجهز به رم 16 گیگابایت خواهد بود !

Xiamoi Black Shark 3-2-min

سال به سال شاهد این هستیم که تلفن های همراه اندرویدی پیشرفته تر می شوند . در تلفن های همراه اخیری که عرضه شد دیدیم که مرز رم بیشتر از 10 گیگابایت نیز شکسته شد . حالا شایعاتی حاکی از این است که شیائومی می خواد ها پا راز پیش فراتر بگذارد و از رم 16 گیگابایت در بلک شارک 3 استفاده کند .

برند شیائومی مدتی ست در میان طرفداران تلفن همراه برای خود جایی دست و پا کرده است . اما حالا با شایعاتی که می شونیم متوجه این میشوم که این کمپانی چینی اهداف بزرگ تری دارد و در تلاش برای رقابت بر برند های پرچمدار این صنعت است .

شیائومی بلک شارک 3 ، قصد دارد در زمینه ظرفیت رم رکورد شکنی کند و تبدیل به اولین تلفن همراه با رم 16 گیگابایت شود . همانطور که می دانید رم 16 گیگابایت برای یک تلفن همراه به حد دیوانه واری قدرتمند است .

چه تلفن های همراه هایی به رم های +10 گیگابایت مجهز هستند ؟

در گذشته شیائومی با معرفی تلفن های همراه ، بلک شارک 2 بار رم 12 گیگابایتی و می 9 نیز با رم 12 گیگابایتی و می میکس 3 با رم 10 گیگابایت سابقه ی استفاده از رم های بالا را داشت . اما رم 16 گیگابایتی یک دگرگونی و پیشرفت بی نظیر خواهد بود .

همچنین شاهد بودیم که دیگر کمپانی ها مانند سامسونگ در ابرگوشی های گلکلسی نوت 10+ و گلکسی فولد از رم 12 گیگاباتی استفاده کرده بودند . هواوی نیز در Mate 30 Pro رم 12 گیگابایتی به کار برده بود . Asus ROG Phone 2 نیز یکی دیگر از تلفن های همراه با رم 12 گیگابایتی به شمار می رود .

بیشتر بدانید :

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس : قیمت و مشخصات کامل

در چین تلفن همراهی با کد SHARK KLE-A0 به ثبت رسیده است . که احتمالا نسل بعدی سری بلک شارک یعنی همان بلک شارک 3 خواهد ؛ تلفن همراهی که دنیای گیمینگ موبایل فون ها رو یک گام از قبل پیشرفته تر خواهد کرد . بلک شارک 3 از شبکه 5G نیز بهره خواهد برد .

انتظار می رود بلک شارک 3 نسبت به بلک شارک 2 پرو موفق تر عمل کند . بلک شارک 2 پرو صفحه نمایشی 6.39 اینچی FHD+ دارد . و از پردازنده ی اسنپ دراگون 855+ نیز استفاده می کند . همانطور که در بالاتر نیز اشاره شد به رم 12 گیگابایتی نیز مجهز شده بود .

همچنین بخوانید  دانلود همراه بانک و اینترنت بانک سپه ، رسالت ، تجارت ، ملت و ...

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *