تبلیغات

تبلیغات

چگونه اکانت تیک تاک (TikTok) بسازیم ؟ آموزش ساخت تیک تاک

How-to-Create-a-TikTok-Account

اگر اخیراً در رسانه های اجتماعی فیلم های کوتاهی از افراد با رقصیدن ، خواندن موسیقی و … مواجه شده اید . این فیلم ها با نرم افزار تیک تاک ساخته شده است ، برنامه ای که به سرعت با محبوبیت کاربران مواجه شد . اما تک تیپ چیست ؟

از آنجا که فیلم های مانند آتش سوزی در سراسر وب پخش شده اند ، شما احتمالاً تعجب می کنید تیک تاک چیست ، چگونه می توانید فیلم های خود را بسازیم ، و چگونه می توانید از برنامه تیک تاک استفاده کنیم . بنابراین ، در این مقاله ، خواهید فهمید که چگونه اکانت تیک تاک بسازیم ، آیا تیک تاک امن است و تیک تاک برای کودکان مضر است ؟.

همچنین اگر مشکل no network connection در تیک تاک را دارید مقاله ما را مطالعه نمایید تا مشکلتان حل شود.

برنامه تیک تاک چیست ؟

تیک تاک یک برنامه رسانه اجتماعی رایگان است که به شما امکان می دهد فیلم ها را تماشا کنید ، بسازید و به اشتراک بگذارید ، درست در گویش شما . در ابتدا به صورت موزیکال در ایالات متحده در دسترس بود اما پس از ادغام این دو برنامه در آگوست 2018 دوباره مورد استفاده مجدد قرار گرفت. با بیش از 100 میلیون کاربر ، برنامه تیک تاک فوق العاده محبوب می شود ، که بخشی از آن به دلیل ظهور ویژگی های سایر بچه ها است.

تیک تاک در حال حاضر یکی از محبوب ترین برنامه های جهان است. پر از فیلم هایی که کاربران درست کردند ، که می رقصند ، موسیقی می خوانند و … را انجام می دهند . این که آیا شما فقط یک بیننده هستید یا کاربری که قصد دارد خود فیلم ها را ارسال کند ، برای شروع کار باید بدانید که چگونه از تیک تاک استفاده کنید . این نکات تیک تاک برای مبتدیان باید به شما کمک کند تا در هر زمان دیگری تبدیل به یک متخصص تیک تاک شوید.

آموزش ساخت اکانت تیک تاک

برای ساختن اکانت تیک تاک ابتدا باید نرم افزار تیک تاک را دانلود کنید . (آموزش دانلود تیک تاک) سپس مراحل زیر را دنبال کنید .

  • ابتدا برنامه تیک تاک را در گوشی خود باز کنید .
  • برنامه تیک تاک با نمای فیلم های اخیر و پرطرفدار باز خواهد شد . روی آیکون آدم (پایین سمت چپ) ضربه بزنید .
  • گزینه ثبت نام (Sing up) را انتخاب کنید .
  • در حال حاضر ، چند گزینه برای ثبت نام حساب تیک تاک وجود دارد . (شماره تلفن ، فیس بوک ، اینستاگرام ، آدرس ایمیل ، توییتر ، حساب گوگل )
  • پیشنهاد می کنیم که با شماره تلفن یا ایمیل یا حساب گوگل ثبت نام کنید .
همچنین بخوانید  پلی استیشن 5 (PS5): بررسی ، مشخصات ، قیمت ، تاریخ عرضه

نکته : به این دلیل می گویم از شماره تلفن یا ایمیل یا حساب گوگل استفاده ، که می توانید از آدرس ایمیل یا شماره تلفن برای بازیابی رمز عبور خود استفاده کنید ، بنابراین ما این سه گزینه را به شما توصیه می کنیم .

  • تاریخ تولد خود را وارد کنید . ماه ، روز و سال تولد خود را انتخاب کنید و روی ادامه ضربه بزنید .
  • یک کدوم از گزینه های تأیید از طریق شماره تلفن یا ایمیل را ، انتخاب کنید و شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا کد تأیید اکانت تیک تاک را دریافت کنید و روی گزینه بعدی “Next” ضربه بزنید.
  • کد تأیید خود را وارد کنید . کد منحصر به فرد خود را در پیام کوتاه یا ایمیل تأیید پیدا کنید و آن را برای تأیید حساب خود وارد کنید .
  • سپس یک آیدی برای حساب تیک تاک خود انتخاب کند ، به مرحله بعد بروید .
  • برای حساب جدید خود رمزعبور تنظیم کنید. و برای ذخیره آن روی تأیید ضربه بزنید.
  • ممکن است شما را مجبور به انجام یک کار captcha در اینجا کند تا تأیید کنید که روبات نیستید. پس از تأیید صحت ، به خوراک خانگی منتقل می شوید.

توجه : برای ساختن اکانت تیک تاک باید حداقل 13 سال سن داشته باشید .

آموزش ساخت اکانت تیک تاک

آیا برنامه تیک تاک امن است؟

استفاده از هر شبکه اجتماعی می تواند خطرناک باشد ، اما بچه ها می توانند با خیال راحت از برنامه با نظارت بزرگسالان (و یک حساب خصوصی) استفاده کنند . هنگامی که در تیک تاک ثبت نام می کنید ، حساب شما به طور پیش فرض عمومی است ، به این معنی که هرکسی می تواند فیلم های شما را ببیند ، برای شما پیام های مستقیم ارسال کند و از اطلاعات موقعیت مکانی شما استفاده کند .

والدین باید اطمینان حاصل کنند که تمام تنظیمات حریم خصوصی حساب هایی که بچه ها از آنها استفاده می کنند را فعال کنند ، ( آموزش خصوصی کردن اکانت تیک تاک ) بنابراین فقط افرادی که می شناسید می توانند با فیلم های شما ارتباط برقرار کنند یا به شما پیام دهند .

آیا تیک تاک برای کودکان و نوجوانان مناسب است؟

به دلیل تأکید تیک تاک بر موسیقی عامه پسند ، بسیاری از فیلم ها و موسیقی برای بزرگسالان است ، بنابراین ممکن است برای کودکان از نظر سنی مناسب نباشند . پیدا کردن افرادی که لباس کامل ندارند و یارقصنده هستند نیز آسان است ، اگرچه تیک تاک به شما اجازه نمی دهد مطالب غیر اخلاقی انتشار دهید و یا جستجو کنید .

همچنین بخوانید  نحوه فعال کردن حالت Low Data Mode در آیفون

اگر به فرزندان خود نظارت داشته باشید و آهنگ های که مناسب سن فرزندان شما هستند را برایشان انتخاب کنید ، تیک تاک می تواند یک تجربه مفید و دوستانه برای کودکان باشد .

 در سال 2019 ، پس از حل و فصل با کمیسیون تجارت فدرال در مورد نقض حریم خصوصی کودکان به دلیل کودکان زیر 13 سال در سایت ها یا شبکه های اجتماعی ، برنامه نویسان یک بخش جداگانه از برنامه را برای کودکان ها ایجاد کردند که فقط به آنها امکان دسترسی به فیلم های مناسب سنشان را می دهد . کودکان می توانند نظر دهند ، جستجو کنید یا فیلمهای خود را ارسال کنند .

کاربران همچنین می توانند با دعوت از دوستان برای دانلود برنامه امتیاز تیک تاک کسب کنند و سپس می توانند این امتیاز را برای کوپن ها از مارک هایی مانند Sephora و Uber خریداری کنند .

تبلیغات

دیدگاه ها

  • saara تیر 13, 1400 :: 01:34

    سایت شما عالی هستش
    امیدوارم موفق باشید

  • پربا بهمن 8, 1399 :: 15:54

    من سن خودم و میزنم اما میزنه اتصال اینترنت قطع تازه ۹نت من هم پر سرعت هستش تازه با فیلتر شکن میرم اما نمیاد با گوگل هم همینطور

    • تک تیپ بهمن 8, 1399 :: 16:01

      با یه فیلتر شکن دیگه امتحان کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *