تبلیغات

تبلیغات

اینستاگرام دیر لود می شود ؟ افزایش سرعت اینستاگرام در اندروید و آیفون

Instagram-Wont-Load-On-WiFi

اگر متوجه شدید که اینستاگرام نسبت به قبلا کند تر شده است ، احتمالاً یک اینترنتی کند دارید یا این نشانه قدیمی شدن گوشی شما است . اگر گوشی شما چند ساله است و می بینید که برنامه های دیگر در حال کند شدن هستند ، ممکن است زمان خرید یک گوشی جدید باشد . اگر اینستاگرام در مدرسه کند است اما در خانه سریع است یا برعکس ، به احتمال زیاد سرویس اینترنت شما است که آن را کند می کند .

اینستاگرام ویژگی جدیدی را اعلام کرده است که به شما کمک می کند عکس های اینستاگرام در مناطق سرعت اینترنت کندتر بارگذاری شود . این ویژگی فقط در حال حاضر برای اندروید موجود است . این ویژگی همچنین ادعا می کند به صرفه جویی اینترنت گوشی کمک می کند . وی افزود :

“به طور خاص در صورتی که سرعت اینترنت محدود باشد ، طراحی شده است . این فیلم ها را از قبل دانلود نمی کند ، و تصاویر با وضوح بالا را دانلود نمی کند ، مگر در موارد خاصی که کاربر انتخاب می کند .”

بنابراین ، اگر می بینید که اینستاگرام در منطقه شما کند است ، در ادامه کارهایی که باید انجام دهید برای سریعتر کار کردن آن است.

بیشتر بدانید :

آموزش فعال کردن حالت تاریک یا تم مشکی اینستاگرام در اندروید و iOS

افزایش سرعت اینستاگرام با تغییر تنظیمات

افزایش سرعت اینستاگرام با تغییر تنظیمات

برای فعال کردن ویژگی افزایش سرعت اینستاگرام در برنامه اینستاگرام به “تنظیمات” یا “Settings” ، سپس به قسمت “حساب” یا “Account” رفته و گزینه “استفاده از داده های تلفن همراه” یا “Cellular Data Use” را انتخاب کنید ، و سپس می توانید این گزینه را فعال کنید .

این مانع از دانلود فیلم ها و عکسا های با کیفیت بالا قبل از انتخاب می شود . پس از فعال کردن این تنظیم ، شما می توانید از بین سه گزینه برای نحوه نمایش عکس و فیلم های اینستاگرام با وضوح بالا از جمله “هیچ وقت” ، “فقط وای فای ” و “اینترنت گوشی + وای فای ” انتخاب کنید.

شاید مشکل از دستگاه شما باشد

قبل از اجرا کردن اینستاگرام یا هر برنامه کند دیگری ، گوشی خود را خاموش کرده و دوباره آن را روشن کنید تا حافظه رم آن پاک شود . وقتی اینستاگرام را راه اندازی می کنید ، حداکثر مقدار حافظه در دسترس خواهد بود و به راحتی باید اجرا شود . اگر عکس های زیادی در گوشی خود ذخیره کرده اید و اینستاگرام در بازیابی عکس هایی که می خواهید به اشتراک بگذارید آهسته است ، عکس های قدیمی خود را به سیستم خود منتقل کنید . هر چه تعداد عکس کمتری دانلود شود ، سریعتر اینستاگرام می تواند به آنها دسترسی پیدا کند .

همچنین بخوانید  چگونه رزولوشن صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس 20 را تغییر دهیم؟

اگر باز هم اینستاگرام کند است ، باید نرم افزار های اضافی بروری دستگاه خود را حذف کنید . به این خاطر هر برنامه ای که بر روی گوشی شما نصب شده باشد نیاز برا فعال ماندن نیاز به قرار گرفتن در حافظه رم دستگاه شما دارد و اگر برنامه های متعددی داشته باشید حافظه رم دستگاه شما پر خواهد شد و هنگام کار کردن با نرم افزار های به مشکل می خورید ، مانند کند شدن اینستاگرام و برنامه های دیگر … پس سریعا به حذف برنامه های اضافی اقدام کنید و دستگاه را ریستارت (خاموش و روشن) کنید .

در صورتی که برنامه های اضافی دستگاه خود را حذف کردید اما با کندی اینستاگرام همچنان مشکل داشتید ، نیاز است که گوشی خود را فکتوری ریست کنید . فکتوری ریست یا بازگردانی به تنظیمات کارخانه یعنی این که تمامی اطلاعات دستگاه شما حذف شود و مانند روز اول که دستگاه خود را تهیه کردید شود ، نگران اطلاعات خود نباشید ما راه حل دارید . برای این کار مقالات زیر را بر اساس نوع سیستم عاملتون مشاهده کنید :

اینترنت خود را بررسی کنید

افزایش سرعت اینترنت شما معمولاً فقط در چند قدم حل می شود . مثلا با نزدیک تر شدن به مودم یا به پنجره در صورتی که از سرویس اینترنت گوشی استفاده می کنید . علاوه بر این ، ممکن است بخواهید گزینه تنظیمات دانلود یا آپلود را در تنظیمات اینستاگرام تغییر دهید .

اگر می خواهید فیلم ها را ببینید ، دانلود مجدد باید باعث شود سریعتر دانلود شود . اما اگر عکس های زیادی برای دیدن دارید ، پیش بارگذاری فیلم ها می تواند دانلود عکس ها را کندتر کند . سعی کنید این ویژگی را در تنظیمات اینستاگرام خاموش کنید (در بالا قسمت تنظیمات اینتسالگرام توضیح دادیم ) ، سپس دوباره آن را روشن کنید تا مقایسه کنید که کدام گزینه برای شما بهتر است .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *