تبلیغات

تبلیغات

بهترین سریال های نتفلیکس که باید ببینید

Top-Series-on-Netflix

نتفلیکس ابتدا کار خود را با فروش DVD های اورجینال فیلم های سینمایی شروع کرد و الان به یکی از بزرگترین سرویس های پخش فیلم و سریال در جهان تبدیل شده است .

بهترین سریال های Netflix

سال 2013 بود که تصمیم گرفت محصولات ساخته خود پخش کند و از پخش کردن محتوای سایر شبکه های تلویزیونی فاصله بگیرد. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود از آن زمان تا حالا محتوای اختصاصی آنها به طور چشمگیری افزایش یافته است و اکنون ده ها سریال و فیلم برای تمامی سنین – اعم از سریال های انیمیشنی تا کمیک بوکی- در آرشیو محصولات خود دارد.

یک لیست 5 تایی از بهترین سریال های نتفلیکس برای شما آماده کرده ایم که ارزش امتحان کردن را دارند، همه این سریال ها برای کاربران این سایت اینترنتی در دسترس است.

پیشنهادی :

برندگان گلدن گلوب 2020 معرفی شدند
معرفی بهترین سریال های2019 که حتما باید تماشا کنید

اتفاقات عجیب – Stranger Things

اتفاقات عجیب - Stranger Things

وقایع سریال در دهه هشتاد میلادی در ایالت ایندیانا رخ می دهد، ایده اصلی سریال مرتبط با جهان موازی و نظریه دنیا های چندگانه است. داستان فصل یکم پیرامون ناپدید شدن پسری نوجوان به نام ویل بایرز می گذرد. این باعث می شود پای دوستان و خانواده او به ماجرا باز شود. آنها در مسیر پیدا کردن ویل، متوجه موضوعات عجیبی می شوند.

چیز های عجیب با واکنش بسیار مثبتی از سوی منتقدان و خصوصا تماشاگران همراه بوده است. سریال در زمینه های شخصیت پردازی، اجرای تم، بازیگران، فضاسازی، نویسندگی، موسیقی و کارگردانی و ارجاعات هوشمندانه به عناصر دهه هشتاد مورد ستایش قرار گرفت. چیز های عجیب موفق به کسب نامزدی و کسب جوایز زیادی از جشنواره ها و مراسم های مختلف سینمایی تلویزیونی شد. سریال در 69 امین دوره جوایز امی در 16 رشته نامزد کسب جایزه شد.

بوجک هورسمن – BoJack Horseman

بوجک هورسمن - BoJack Horseman

داستان سریال حول اسبی انسان نما به نام بوجک هورسمن متمرکز می باشد که در دهه هشتاد و نود میلادی ستاره سیتکام محبوبی بوده است، اما هجده سال پس از کنسل شدن سریال را به بطالت و بیهودگی گذرانده است. با این حال اکنون تصمیم گرفته تا با نوشتن و انتشار زندگی نامه اش با کمک نویسنده جوانی به آن دوران با شکوه بازگردد.

اما در این میان مصرف بیش از حد نوشیدنی های الکلی، عدم تمرکز، مسئولیت پذیری و روابط پیچیده و عجیب با اطرافیانش رسیدن به این هدف را دشوار کرده است. این سریال از صدای بازیگرانی همچون آرون پاول، ویل آرنت و ایمی سداری بهره می برد. بوجک هورسمن یکی از آن مجموعه های انیمیشنی عجیب و غریب اما تحسین شده از سوی اکثر منتقدان و مخاطبان است.

همچنین بخوانید  شرکت والت دیزنی سرویس Disney+ استریم را معرفی کرد

بوجک هورسمن کارتونی نیست که برای سرگرمی بچه ها ساخته شده باشد، بلکه با نگاهی به مضامین و دنیایش، باید گفت که به مجموعع مناسبی برای افراد بزرگسال تبدیل شده است.

تاریک – Dark

تاریک - Dark

با پخش سریال دارک متوجه شدیم که نتفلیکس به سریال های انگلیسی زبان بسنده نمی کند. دارک یک مجموعه آلمانی 10 قسمتی است که باید آن را مانند نامش یک اثر تاریک بدانیم که علاوه بر آن، شدیدا پیچیده و خلاقانه نیز هست.

به قول سازندگان، این سریال بیشتر فضایی شبیه به کارهای فیلمسازان بزرگی همچون دیوید لینچ و دیوید فینچر دارد. دارک درباره مردمان یک شهر کوچک اما مملو از مشکلات و رازهای گوناگون است که همگی به نحوی در بازه های زمانی متفاوت ارتباط پیدا می کنند، چه در زمان حال و چه در گذشته.

بسیاری از منتقدین این سریال را نسخه آلمانی سریال چیز های عجیب می دانند و معتقدند تاریکی از نظر فضاسازی و قصه پردازی بسیار تحت تاثیر این سریال است اما، این سریال از لحاظ پیچیدگی و روایت داستان یکی از خلاقانه ترین سریال های تا به حال ساخته شده است.

سرقت پول – Money Heiste

سرقت پول - Money Heiste

مجموعه اسپانیایی زبان که با نام سرقت پول هم شناخته می شود، یکی از سریال های بسیار خوش ساخت شبکه نتفلیکس است.

داستان درباره یک گروه سارق است که به نقشه سرقت ضراب خانه ملی اسپانیا ملحق شده اند تا افراد حاضر در آن مکان را گروگان گرفته و هرچه قدر دلشان می خواهد اسکناس چاپ کنند. آن ها مغز متفکری به نام پروفسور پیروی می کنند و قرار نیست به گروگان ها آسیب برسانند، چرا که تنها هدفشان یک سرقت بی سابقه و ساختن زندگی رویایی شان است.

اما طبق معمول، همه چیز آن طور که انتظار می رفت پیش نمی رود و اتفاقات گوناگونی اجرای نقشه را تحت الشعاع قرار می دهد.

نارنجی مد جدید است – Orange is the New Black

نارنجی مد جدید است - Orange is the New Black

یک دهه قبل “پیپر چاپمن” برای عشق هم جنس سابقش (لورا پرپون) مقداری مواد مخدر را در یک ماجرای رمانتیک و بدون تحت تاثیر بی احتیاطی قرار گرفتن از بالی جابه جا کرده است. از آن زمان تا کنون او در ارتباط با پسران بوده است، قانونی زندگی کرده است و به دختری جذاب تبدیل شده است.

او اکنون با لری نامزد است و در یک زندگی متوسط و نیمه بورژوا در بروکلین مشغول به کار تولید صایون صنعتی است. ولی او لو می رود و قبل از به پایان رسیدن مدت زمان بررسی قانونی مجرم شناخته شده و به یک زندان زنان در بخش شمالی ایالت نیویورک فرستاده می شود.

همچنین بخوانید  9 فیلم و سریال برتر الهام بخش و تاثیرگذار در زندگی که حتما باید تماشا کنید

این سریال یکی از بهترین سریال های نتفلیکس است که شاید بتوان گفت این شبکه سهم زیادی از اعتبارش را مدیون این سریال خوش ساخت است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *