تبلیغات

تبلیغات

رتبه بندی هشت فیلم ابر قهرمانی دهه اخیر

best-superhero-movies-in-last-10s-years-ago

اگرچه با گذشت دهه 2000 فیلم های ابرقهرمانی پیش از این به طور فزاینده ای محبوب شده بودند، اما دهه 2010 یک تحول بسیار بزرگ در این ژانر بود. از دنیای سینمای مارول تا DC گرفته که کارنامه خود را فراتر از بتمن و سوپرمن گسترش می دهند، و همه چیز در بین این دهه ، این دهه بزرگترین فیلم های ابرقهرمانان بود ، اما بهترین های این گروه کدام بودند؟

بهترین فیلم های قهرمانی در ده سال اخیر

این چیزی است که ما در اینجا درباره این موضوع بحث خواهیم کرد. بدیهی است که همه افراد درباره این موضوع نظر دیگری خواهند داشت و مطمئناً هیچ کمبود گزینه ای برای انتخاب وجود ندارد. فارغ از این ، من 7 فیلم برتر ابرقهرمانی این دهه را جمع کردم و آنها را به ترتیب “بدترین” به “بهترین” رتبه بندی کردم .

پیشنهادی :

برندگان گلدن گلوب 2020 معرفی شدند
معرفی بهترین سریال های 2019 که حتما باید تماشا کنید
بررسی بهترین فیلم های ترسناک 2019 که بهترین امتیازها را کسب کردند

8. شزم – Shazam

8. شزم - Shazam

شزم ممکن است امروزه به عنوان بتمن ، سوپرمن ، زن شگفت انگیز شناخته نشده باشد ، اما در دوران طلایی طنز ، شزم که قبلاً با عنوان کاپیتان مارول شناخته می شد ، فوق العاده محبوب بود ، و او همچنان به عنوان اصلی ترین بازی در اساطیر DC Comics شناخته می شود. بنابراین زمان آن بود که بعد از هشت دهه فیلم شزم را بسازند و او را به روی پرده سینما بفرستند. شازام! تعادل مناسب عمل را با شوخ طبعی و قلب به ارمغان آورد ، و من مشتاقانه منتظر هستم که بیلی باتسون هنرپیشه ابرقهرمانی خود را به همراه سایر اعضای خانواده Shazam در ادامه برنامه آینده داشته باشد.

7. نگهبانان کهکشان – Guardians of the galaxy

7. نگبانان کهکشان - Guardians of the galaxy

حتی برای طرفداران کتاب های کمیک بوک ( از جمله خود من ) وقتی که اعلام شد فیلم نگهبانان کهکشان در حال ساخته شدن است، عجیب و مبهم بود که فیلم خوبی از آب در بیاید اما اکنون شخصیت های فیلم مانند گروت و درکس و بقیه باند نامی برای خود در بین فیلم های سینمای مارول دارند و جایگاه خود را به دست آورده اند.
جیمز گان توانست از منبع (کمیک بوک) استفاده کند و فیلمی کامل، منحصر به فرد، خنده دار و پرتحرک بسازد.

6. ددپول – Deadpool

6. ددپول - Deadpool

            همانطور که همه پیش‌بینی می‌کردند ، رایان رینولدز با طنز و حرکات مسخره‌آمیز بیننده را میخکوب کرد ، و خود فیلم کار بسیار خوبی برای سرگرمی در فیلم‌های ابرقهرمانی ، به خصوص جایی که مردان ایکس در آن حضور دارند، می باشد.
Deadpool همچنین ثابت کرد که فقط به دلیل اینکه یک فیلم کمیک بوک R رتبه بندی شده است ، به این معنی نیست که نمی تواند در انبوهی از پولهای غول پیکر دست به دست شود و در بین فیلم های ابرقهرمانی رده +13 موفق عمل نکند.

همچنین بخوانید  10 فیلمی که اگر در روز ولنتاین تنها هستید باید تماشا کنید

5. زن شگفت انگیز – Wonder Woman

فیلم سال 2020 - Wonder Woman 1984

            یک سال پس از شروع بازی گال گادوت به عنوان دیانا از تمیسیریا در فیلم بتمن علیه سوپرمن و تقریباً 80 سال پس از اولین حضور در کمیک ، Wonder Woman برای اولین بار در طول جنگ جهانی اول قهرمان نامگذاری شده و وارد دنیای انسان ها شد. تحت هدایت پتی جنکینز ، به ما یک زن شگفت انگیز اعطا شد که به عنوان همان چراغ امید و الهام خدمت می کرد که سوپرمن کریستوفر ریوز به نسل قبل بود. عالی بود تماشای دیانای بالغ، معشوقه استیو تراور کریس پین و رسیدن به پتانسیل واقعی او در تلاش برای پایان دادن به این درگیری ویرانگر، و می توانید روی سکانس «سرزمین هیچ کس» حساب کنید و این سکانس یکی از بهترین لحظات فیلم ابرقهرمانان سالها باقی بماند.

4. لوگان – Logan

4. لوگان - Logan

آخرین حضور هیو جکمن به عنوان ولورین چیزی مثل یک فیلم سنتی ابرقهرمانه احساس نشد و این اتفاق خوبی بود. استراحت راحت تر در قلمرو غربی ، لوگان یک کار باورنکردنی را انجام داد و مرگ و میر جهش یافته پنجه ای و میراثی را که او به همراه کلون / دخترش بود، پشت سر گذاشت. علاوه بر روایت قانع کننده و گنجاندن استاد پاتریک استوارت ، استادX (که داستان اون نیز به پایان رسید)، مانند Deadpool ، Logan از رده بندی R نیز بهره برد ، زیرا Wolverine سرانجام راه لوگان را به پایان برد تا بسیاری از هواداران از او نزدیک به 20 سال خداحافظی کنند. مجموعه فیلم های X-Men به طور کلی ممکن است با Dark Phoenix به طور ضدانعقاد به پایان برسد ، اما حداقل این تکرار Wolverine بازگردانی را که شایسته آن بود دریافت کرد.

3. پلنگ سیاه – Black Panther

3. گربه سیاه - Black Panther

سال پس از شروع بحث در باره فیلمCaptain America: War War ، T’Challa قدم به قدم بلک پنتر نزدیک تر شد و به ما اجازه داد تا ملت واکاندا را از لحاظ فناوری پیشرفته ببینیم و ما را به قتل مایکل ب. جردن ، یکی از بهترین شرورهای MCU آشنا کرد. برای اینکه بگوییم پلنگ سیاه موفق بوده‌است ، نوعی کتمان حقیقت خواهد بود ، زیرا علاوه بر کشتن آن در گیشه فروش و گرفتن جوایز متعدد، این فیلم نیز در سطح فرهنگی مورد اصابت قرار گرفته‌است.


پلنگ سیاه در حال حاضر یک سوپر قهرمان در کتاب‌های کامیک است ، و این فیلم هم به دنبال آن بود. در حالت ایده آل Black Panther II می تواند به اندازه پیشینی خود تأثیر گذار باشد ، در غیر اینصورت خیر.

همچنین بخوانید  نقد و بررسی فیلم شگفتی - Wonder

2. انتقام جویان : پایان بازی – Avengers: Endgame

انتقام جویان: پایان بازی صحنه ای بسیار جالب با هالک و سنگ روح داشت

باشید ، در سالهای اولیه MCU ، آیا فکر می کردید که منجر به چیزی مثل Avengers: Endgame شود؟
بسیار خوب ، شاید تعداد زیادی از طرفداران کتاب کامیک با تقاطع دو رویداد آشنا شدند ، اما این موضوع نه تنها به این معنی نیست که فیلم انتقام جویان چه قدر حماسی بود ، بلکه مهم‌تر از آن ، این است که نتیجه نهایی آن خوب از آب در آمد یا خیر؟ بعد از رویداده‌ای انتقامجویان: پایان بازی تقریبا ً همه قهرمانان MCU را برای بزرگ‌ترین نمایش خود همراه آورد و یک روایت ۱۱ ساله را پوشش داد و مدیریت کرد تا تقریبا ً تمام ویژگی‌های آنها را در زمان نمایش معنی‌دار نمایش دهد.


این ها شاهکار های آسانی نبودند و هنگامی که درگیری و نقطه اوج خود را در نظر میگیرید در حالی که استودیو مارول همچنان در حال رشد و توسعه است، دشوار است که تصمیم بگیریم این بزرگ ترین چیزی بود که مارول می توانست ارایه دهد.

1. مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی – Spider-Man: Into The Spider-Verse

1. مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی - Spider-Man: Into The Spider-Verse

با در نظر گرفتن پیشینه ای که فیلم مرد عنکبوتی دارد ( شش فیلم قبل از این ) ، Spider-Verse کار خود را به خوبی انجام می دهد و سابقه مرد عکنبوتی را خراب نمی کند. انیمیشن به سبک کمیک بوک آن قطعاً از این نظر کمک کرد ، زیرا این فیلم توانست به شیوه هایی که هیچ فیلم ابرقهرمانی اکشن زنده ای قادر به انجام آن نیست ، ابرقهرمانان را به تصویر بکشد. اما Spider-Verse ساختار اصلی اش تمرکز بر روی شکل گیری شخصیت مرد عنکبوتی است و ما از واقعیت های مختلف او را تماشا می کنیم که با دیگر قهرمانان عنکبوتی در تعامل است.

به نظر شما بهترین فیلم ابرقهرمانی در دهه گذشته کدام است؟ یا فکر می کنید کدام فیلم های ابرقهرمانی که قرار است در سال های آینده منتشر شوند بهترین فیلم ابرقهرمانی خواهند بود؟ نظرات خود را برای ما بنویسید.


تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *