تبلیغات

تبلیغات

بیشترین کلماتی که در سال 2019 در گوگل سرچ کرده اید !

Google

یکی از سنت های سالانه ای که اهل تکنولوژی با آن اشنا هستند ؛ فهرست منتشر شده حاوی کلماتی است که بیشترین تعداد سرچ را در آن سال متعلق به خود کرده اند . با پایان سال ها فهرست های زیادی انتشار پیدا می کند که یکی از داغ ترین آن ها فهرست حاوی کلماتی که از همه بیشتر در موتور جستجو گوگل به کار رفته اند .

10 تا کلمه ی برتر در سال 2019 از نظر گوگل :

با مشاهده این لیست قطعا تعجب خواهید کرد ! زیرا این لیست حاوی مطلب مربوط به بخش یا دسته خاصی نیست و 10 رتبه برتر این لیست هر کدام موضوعات مختلفی را شامل می شوند .

بیشتر بدانید :

گوگل به تمامی برنامه های شما گوش می دهد و ضبط می کند

10 تا کلمه ی برتر در سال 2019 از نظر گوگل :

این موضوعات اعم است از نام فیلم ، دیوایس های تکنولوژی ، ستارگان معروف و رویداد های مختلف جهان که هر کدام بخش عظیمی از جستجو های گوگل را شامل شده اند . اگر حوصله کنیم و نگاهی به لیست سال های گذشته نیز بیاندازیم متوجه می شویم که این گوناگونی موضوعات امری عادی در جستجو های گوگل می باشد .

  • India vs South Africa
  • Cameron Boyce
  • Copa America
  • Bangladesh vs India
  • iPhone 11
  • Game of Thrones
  • Avengers: Endgame
  • Joker
  • Notre Dame
  • ICC Cricket World Cup

خب کلماتی که در لیست بالا می بینید در پر استفاده ترین موتور جستجو بیشترین سرچ را از آن خود کردند . بیاید کمی لیست بالا را تجزیه و تحلیل کنیم و با هر کدام از موارد بیشتر آشنا شویم .

اما این کلمات به چه معنا هستند ؟

خب با جستجو هند در مقابل کره جنوبی مشاهده نتایج مختلف دیدار های ورزش کریکت می شویم ؛ پس نتیجه میگیریم رتبه 1 این فهرست مربوط به رویدادی ورزشی است که اهمیت بسیار بالایی دارد . اما رتبه دوم این فهرست مربوط به بازیگری است که مرگ او در سن 20 سالگی طرفدارانش را با شوکی جدی رو به کرد . علت مرگ او بیماری صرع توسط پزشکی قانونی اعلام شده است .

مورد سوم فهرست ده تایی ما نیز باز هم مربوط به رویدادی ورزشی است که فوتبالی ها با آن آشنایی کامل دارند ؛ رویداد به نام کوپا آمریکا که امسال با قهرمانی برزیل به اتمام رسید . بنگلادش در مقابل هند ؛ چهارمین عضو فهرست را تشکیل می دهد که باز هم رویدادی ورزشی است که مربوط به جام جهانی کریکت می شود .

اما آیفون 11 هم امسال توانست در این فهرست جایی برای خود رزرو کند و اسمارت فون جدید اپل رتبه پنجم لیست گوگل را اشغال کرده است . سریال گیم اف ترونز نیز با تمام انتقاد هایی که بهش وارد شده بود توانسته رتبه ششم را در اختیار داشته باشد .

همچنین بخوانید  راهنمای خرید فلز رودیوم

فیلم انتقام جویان : پایان بازی نیز که یکی از پر فروش ترین فیلم های امسال نیز بود در جایگاه هفتم است . واژه جوکر نیز به مناسب فیلم سینمایی جوکر توانسته رتبه هشتم فهرست گوگل را بگیرد . در ادامه کلیسا نوتردام که با آتش سوزی اش داستان های زیادی را به جا گذاشته رتبه نهم و خود رویداد جام جهانی کرکیت رتبه دهم را اشعال کرده است .

همانطور که متوجه شدیم رویداد های ورزشی امسال به مناسبت جام جهانی کریکت و کوپا امریکا بسیار برای مردم حائر اهمیت بوده اند و سرچ های فراوانی درباره ی آن ها به ثبت رسیده است .

گفتنی است که فهرستی که مشاهده کردید 10 جستجو برتر مربوط به کل موضوعات بود اما گوگل فهرست هایی حاوی دسته بندی های به خصوص از جمله جستجو های مربوط به اخبار ، مردم ، بازیگران ، ورزشکاران و فیلم ها و … را نیز منتشر کرده که می توانید به آن دسترسی پیدا کنید .

منبع :
MKO

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *