تبلیغات

تبلیغات

گلکسی فولد 2 احتمالا از صفحه نمایش شیشه ای استفاده کند

Galaxy-Fold-2

تلفن های هوشمند تاشو مطمئناً خلاقانه ترین فناوری تلفن همراه است که در سال 2019 ظهور کرد . با وجود نقص های فراوان گلکسی فولد سامسونگ هنوز تعداد قابل توجهی از این دستگاه را به فروش رساند . حتی هواوی میت X در چین عملکرد خوبی داشت . تنها مشکلی که در مورد هر 3 دستگاه وجود داشت همچنین موتورولا Razr 2019 ، قیمت آنها بود . 2000 دلار برای این گوشی های هوشمند بیش از حد است ، به خصوص گوشی هایی که به دلیل وجود قطعه های مهم ، خطر خراب شدن را دارند . سامسونگ به دنبال تصحیح گلکسی فولد 2 است که طبق گفته های آن کمتر از 1000 دلار قیمت دارد .

اکنون که سابقه تعیین شده است ، می توان انتظار داشت که تعداد بیشتری از این موارد را در بازار شاهد باشیم. سامسونگ ، برای مبتدیان ، در اواخر سال 2020 از گلکسی فولد 2 رونمایی خواهد کرد . نسخه جدید گلکسی فولد سامسونگ هیچ تفاوتی ندارد و امروز ، Ice Universe فقط تأیید کرد که گلکسی فولد دو با یک صفحه نمایش شیشه ای نازک عرضه می شود .

می توان تأیید کرد که گلکسی فولد چندی پیش ، برای اولین بار در جهان از یک پوشش شیشه ای بسیار نازک استفاده می کند و جایگزین مواد پلاستیکی می شود. صفحه مسطح به نظر می رسد و چین و چروک کمتری دارد. در حقیقت ، این ماده پوشش صحیح برای تلفن های قابل تاشو است.

تمام دستگاه های Galaxy Fold ، Mate X و Moto Razr دارای بدنه و صفحه نمایش پلاستیکی هستند. انتخاب کاملاً واضح است ، زیرا پلاستیک قابل انعطاف است و تاشو آسان است. این ماده ایده آل نیست زیرا بسیار بادوام نیست و تمایل به شکست پس از باز و بسته کردن را دارد. سامسونگ ادعا می کند که گلکسی فولد با بیش از 200،000 امتیاز رتبه بندی شده است . از طرف دیگر شیشه مقاوم است و ماندگاری بسیار طولانی تری دارد. همچنین ضد خش است و می تواند در برابر ساییدگی و پارگی بسیار مقاومت کند.

یک ماده ایده آل مناسب برای تلفن های هوشمند قابل تاشو است که می تواند مزایای پلاستیک و شیشه را با هم ترکیب کند. باید بسیار نازک باشد تا بتواند به راختی خم شوند و همچنین به اندازه کافی ضخیم باشد تا در هنگام خم شدن دو صفحه به هم ضربه نزنند.

مفهوم شیشه انعطاف پذیر کاملاً ظالمانه نیست. کورنینگ (موسس گوریلا گلس) مدتی است که روی شیشه انعطاف پذیر کار می کند. کاملاً ممکن است که سامسونگ با این شرکت همکاری کند تا یک صفحه نمایش مخصوص برای گلکسی فولد 2 تولید کند .

همچنین بخوانید  دوربین فوق العاده RX10 IV سونی در هند معرفی شد

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *