تبلیغات

تبلیغات

شما باید این برنامه ها را در تلفن هوشمند جدید اندرویدی خود داشته باشید

best-apps-on-your-new-Android-smartphone

5 تا از نرم افزارهای مهم اندرویدی

اگر برای کارهای روزانه یک گوشی هوشمند جدید اندرویدی گرفتید . بدون این برنامه ها می تواند کمی عذاب دهنده باشد . برای شروع کار با دستگاه جدید ، در اینجا 5 برنامه آماده شده که باید بلافاصله روی یک دستگاه جدید اندرویدی نصب کنید . از طرف دیگر ، اگر از این برنامه ها استفاده نمی کنید ، ممکن است وقت آن رسیده که از آنها استفاده کنید .

Google Photos

یکی از اولین برنامه هایی که باید در تلفن هوشمند جدید اندرویدی خود نصب کنید ، یا حتی دستگاه آیفون ، برنامه گوگل Photos است . برای اکثریت کاربران دستگاه اندرویدی ، برنامه روی دستگاه شما از قبل نصب شده است ، اما هنوز هم باید تنظیم کنید .

Google Photos

برای انجام این کار کافیست برنامه را باز کنید ، با حساب گوگل مورد نظر خود وارد شوید و در مورد گزینه های پشتیبان تصمیم بگیرید . برنامه به طور خودکار از تصاویر و فیلم های شما فایل پشتیبان تهیه می کنند ، اما اگر می خواهید فقط از طریق وای فای یا اینترنت سیم کارت انجام شود ، باید تنظیمات را انجام دهید . علاوه بر این ، شما باید در مورد کیفیت تصاویر و فیلم ها تصمیم بگیرید . این سرویس برای پشتیبان گیری های “با کیفیت بالا” که اندکی با فشرده سازی عکس همراه هستند ، کاملاً رایگان است ، اما تهیه نسخه پشتیبان با کیفیت اصلی نیاز به اشتراک خرید گوگل One دارد .

یادداشت برداری (Keep Notes)

یادداشت برداری (Keep Notes)

پیگیری یادآوری ها ، لیست ها و موارد دیگر می تواند با استفاده از یک برنامه یادداشت برداری بسیار ساده تر شود. شخصاً ، برنامه یادداشت برداری مورد علاقه من در اندروید ، Google Keep Notes است و این چیزی است که به نظر می رسد به مرور زمان بهتر می شود .

گوگل Keep کاملاً رایگان است و به شما امکان می دهد یادداشت ها ، لیست ها و حتی نقشه هایی را در برنامه ذخیره کنید. این یادداشت ها همچنین با حساب گوگل شما همگام سازی شده اند ، به این معنی که می توانید به آنها در هر دستگاه دیگری از جمله سیستم ها دسترسی پیدا کنید. با راه اندازی سریع ، حتی می توانید از دستیار گوگل برای مدیریت لیست خرید استفاده کنید .

پیدا کردن گوشی (Find My Device)

پیدا کردن گوشی (Find My Device)

این برنامه دیگری است که باید از قبل روی هر تلفن هوشمند جدید اندروید نصب شود. ” Find my Device ” یک از برنامه های گوگل است که به شما کمک می کند تلفن هوشمند خود را در صورت گم شدن ، آن را ردیابی کنید . اگر بنا به دلایلی برنامه روی دستگاه شما نصب نشده باشد ، از طریق پلی استور می توانید برنامه Find my Device را نصب کنید .

همچنین بخوانید  آپدیت جدید 20H1 ویندوز 10 چه ویژگی هایی دارد ؟ (بهار 2020)

با اجرا کردن برنامه پیدا کردن دستگاه من ، از شما خواسته می شود با یک حساب گوگل وارد شوید و رمز ورود خود را نیز وارد کنید . پس از اتمام این کار ، می توانید دستگاه خود و سایر افراد را که به حساب خود وصل شده اند ، مشاهده کنید. سپس می توانید هر دستگاهی را روی حساب خود زنگ بزنید ، قفل کنید یا اطلاعات را پاک کنید. همین مورد در مورد تلفن جدید شما و همچنین در مورد هر دستگاه اندروید دیگری که شما دارید ، دستگاه اندروید دوست یا حتی یک مرورگر وب اعمال می شود .

کاهش اعتیاد به گوشی (ActionDash)

کاهش اعتیاد (ActionDash)

حالا بگذارید در مورد عادت کردن به گوشی های هوشمند صحبت کنیم . برای بسیاری ، اعتیاد به تلفن های هوشمند یک مشکل واقعی است ، روش هایی برای کمک به مهار اعتیاد به گوشی وجود دارد مانند برنامه های سلامتی دیجیتال . ممکن است با نصب یک برنامه روی دستگاه شما وجود داشته باشد ، اما در غیر اینصورت ، ActionDash یک برنامه دیجیتال برای بهت زیستن در تلفن های هوشمند اندرویدی است که تقریباً در هر دستگاه کار می کند . برنامه ، نحوه و زمان استفاده از تلفن خود در طول روز را نشان می دهد ، از جمله برنامه هایی که استفاده می شود ، چند بار قفل دستگاه خود را باز کرده اید ، و حتی چند اعلان دریافت می کنید .


بیشتر بدانید :

آموزش کار با Your Activity برای کاهش اعتیاد در اینستاگرام
آموزش کامل کار با Screen Time در iOS کاهش اعتیاد به گوشی (آیفون و آیپد)


برای کمک به عدم استفاده از تلفن هوشمند خود ، ActionDash ابزاری مانند غیرفعال شدن برنامه ها را برای جلوگیری از استفاده از آنها ارائه می دهد ، محدود کردن مدت استفاده یک برنامه در هر روز و بیشتر. همه چیز بر روی دستگاه انجام شده است و از آن بهتر ، این برنامه رایگان است و به باتری شما نیز آسیب نمی رساند. ActionDash در پلی استور موجود است.

Google Messages

Google Messages

حداقل در ایالات متحده آمریکا ، ارسال پیامک به طور سنتی نقطه ضعف تلفن های هوشمند اندرویدی بوده . خوشبختانه ، گوگل در تلاش بوده است که در ماههای اخیر و در حال حاضر ، راه حل شناخته شده به عنوان خدمات ارتباطی جدید یا RCS  در هر تلفن هوشمند اندروید در ایالات متحده ، فرانسه و انگلستان نیز در دسترس باشد .

چگونه می توانید RCS را در دستگاه خود دریافت کنید و از همه مهمتر ، چه فایده ای دارد؟ فایده این است که اولا ، خدمات ارتباط جدید از SMS و MMS بسیار بهتر است . تصاویر را می توان با کیفیت بالاتر ارسال کرد ، شاخص های تایپ و سایر موارد با RCS وارد می شوند . چت های گروهی نیز ارتقاء پیدا کردند . در اصل ، RCS مانند iMessage اپل است ، اما برای دستگاه های اندروید .

همچنین بخوانید  سامسونگ گلکسی S20 و S20+ و S20 Ultra : برسی و مشخصات گلکسی اس 20

برای به دست آوردن RCS در تلفن اندروید خود ، همه کاری که باید انجام دهید دانلود نرم افزار Google Messages است . این برنامه رایگان است ، اما در کشورهای منتخب از جمله ایالات متحده ، همچنین می تواند پیام رسانی RCS را در هر شرکت مخابراتی و هر تلفن هوشمند اندروید فعال کند . به سادگی دانلود کنید ، آن را به عنوان برنامه پیام کوتاه پیش فرض خود تنظیم کنید و منتظر باشید تا RCS برای شما فعال شود .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *