تبلیغات

تبلیغات

چگونه در آیفون 11 پرو عکس های بهتری بگیریم ؟

best-shot-on-iphone-11-pro

امسال آیفون 11 پرو اصلاح شده یکی از معتبرترین بروزرسانی های سال است که مهمترین آن دوربین است که بهبود یافته است . اپل لنز سوم را اضافه کرد ، تا عکس های بسیار پهن و گسترده ای (Wide) داشته باشد و امکان عکسبرداری در نور کم فوق العاده را نیز دارد.

اپل برخی نکات از عکاسان حرفه ای که از آیفون 11 پرو استفاده می کنند ، ارائه کرد :

حالت شب (Night Mode)

حالت شب (Night Mode)

Aundre Larrow می گوید : ” منبع نور اصلی خود را پیدا کرده و محکم بایستید . سوژه خود را در بیشترین نور ممکن قرار دهید . سپس محکم بایستید و با قرار دادن هر دو پا روی زمین و نگه داشتن تعادل آرنج خود ، تعادل خود را حفظ کنید تا از لرزش گوشی جلوگیری شود. ” با این کار شما عکسی واضح تر ثبت خواهید کرد . همچنین می توانید درجه حالت شب برای گرفتن یک تصویر که نور کم یا نور زیاد دارد ، افزایش و کاهش دهید.”

حالت شب (Night Mode)

Erin Brooks: “با هر نوری که دارید بازی کنید. قبل از آیفون 11 پرو باید لامپ های مصنوعی را روشن می کردید یا از یک فلاش استفاده می کردیم ، اما هر دوی این چیزها حال و هوای یک عکس را تغییر می دادند . عکس بالا در حالت شب گرفته شده است . دو دختری که در کنار هم احساس آرامش می کنند که تاریکی فقط صورت معلوم است آن هم با نور ایجاد شده شمع روشن می شود ، خیلی تاریک یا خیلی دانه دار . با این حال ، با حالت شب آیفون 11 پرو ، عکسی شگفت آور و روشن و یک سطح باور نکردنی از جزئیات را در عکس گرفته شده است . “

زاویه فوق العاده گسترده (Ultra wide)

یکی از زیباترین جنبه های این دوربین به عنوان یک عکاس منظره ، توانایی ضبط کردن هر دو قسمت جلو و پس زمینه در همان عکس با جزئیات باور نکردنی است . اغلب اوقات به این نوع عکس ها نیاز داریم ، که همه جزییات منظره را ضبط کنیم . اغلب اوقات برای گرفتن یک عکس عالی باید خم یا کج و راست شوید تا یک شات منحصر به فرد به دست آورد ، اما نتیجه نهایی همیشه ارزش آن را دارد .

بیشتر بدانید :

حالت پرتره (Portrait)

حالت پرتره (Portrait) آیفون 11 پرو

برای گرفتن یک عکس پرتره فاصله ایجاد کنید . هرچه فاصله فیزیکی بین سوژه و پس زمینه فاصله بیشتری داشته باشد ، تفکیک بهتری در عکس آیفون برای شما ایجاد می کند. حالت پرتره با ایجاد عمق میدان مورد نظر خود ، عمق و عمق ایجاد می کند.”

همچنین بخوانید  چگونه در برنامه Notes گوشی آیفون عملیات Undo را اجرا کنیم؟

نکته دوم : با قابلیت های تله فوتو (2x) و گسترده (1 برابر) بازی کنید .

می خواهید تصویرهای با کیفیتی ثبت کنید ؟ دوربین تله فوتو بهترین گزینه شماست ، زیرا جلوه ای را که از عکس های ورزشی به آن عادت کرده اید می دهد . دوربین عریض بهترین گزینه برای آن دسته از پرتره هایی است که می خواهید همه جزئیات ثبت شود .

فیلمبرداری

چه تصمیمی می گیرید که در فیلمبرادای با کیفیت 4K با 24 فریم در ثانیه ، 30 فریم یا 60 ، سه گزینه ارائه شود .

4k را با 24 فریم در ثانیه تنظیم کنید زیرا آنچه را که چشم می بیند را ضبط می کند ، همچنین فضای ذخیره سازی کمتری را نیز در آیفون شما به خود اختصاص می دهد . اگر به دنبال سبک ویدیویی هستید که در تلویزیون می بینید از 30 فریم در ثانیه استفاده کنید. ، و هنگامی که می خواهید ورزش های اکشن را ضبط کنید یا وقتی قصد دارید ویدیوی خود را با حرکات آرام ویرایش کنید ، از کیفیت 4k با سرعت 60 فریم بر ثانیه استفاده کنید.

افقی یا عمودی؟

اندی تو می گوید: “به عنوان یک فیلمساز موبایل ، وقتی سعی می کنم یک فیلم سلفی یا مستند چیزی را که قصد ندارم آنرا در خارج از استوری های اینستاگرام ، اسنپ چت و غیره به اشتراک بگذارم ، به صورت عمودی ضبط می کنم اما برای گرفتن خاطرات به صورت افقی ضبط می کنم . مکان هایی که به آن جا سفر می کنید این امکان را به شما می دهد تا بعداً محتوا را مجدداً مورد استفاده قرار داده و آن را به یک خاطره ماندگارتر تبدیل کنید ، به این ترتیب ، می توانید یک قالب سینمایی تر ایجاد کنید که بتوانید در یوتیوب یا AirPlay در تلویزیون خود به اشتراک بگذارید و لذت ببرید. با خانواده و دوستان خود “

یک نکته دیگر: از ابزارهای ویرایش رایگان و جدید در iOS 13 استفاده کنید ، که به شما کمک می کند تا عکس های بهتری خلق کنید .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *