تبلیغات

تبلیغات

آپدیت جدید پیکسل 4 باعث بهبود عمکلرد قفل چهره می شود

Pixel-4-gets-improved-Face-Unlock

در اوایل این ماه ، گوگل اعلام کرد که به جای به روزرسانی های منظم اندرویدی ، دستگاه های پیکسل 4 آپدیت جدید را به دست می آورند تا از ویژگی های جدید بهرمند شوند . این به روزرسانی اکنون انتشار داده شده است و بیش از تغییرات مورد انتظار مانند تم تاریک صفحه تماس گرفتن و مرکز تماس تلفنی و چند قابلیت شگفت انگیز دیگر .

اول از همه ، بهبود در قفل چهره پیکسل 4 اکنون می تواند تغییراتی در ظاهر شما مانند یک مدل مو یا ریش جدید را باز کند . به روزرسانی گوگل می گوید: “هنگامی که گوشی روشن است ، قفل چهره از صورت گاه به گاه عکس می گیرد ، برای ایجاد مدل های بهبود یافته صورت استفاده می شوند. این به دستگاه کمک می کند شما را به مرور زمان بهتر بشناسد و سریع تر قفل دستگاه باز شود .” این به روزرسانی همچنین اشاره می کند که این مدل ها در تراشه امن Titan Pixel 4 ذخیره می شوند و هرگز بصورت آنلاین فاش نمی شوند .


مقالات مرتبط با پیکسل :


همانطور که انتظار می رود ، این بروزرسانی همچنین پشتیبانی eSIM T-Mobile را به دستگاه های گوگل پیکس 4 ارائه می دهد . این بدان معناست که شما می توانید بلافاصله دستگاه خود را بدون اینکه منتظر وارد کردن فیزیکی سیم کارت باشید ، روشن کنید و همچنین از eSIM در رابطه با یک سیم کارت فیزیکی برای دریافت تماس و متن ها از دو شماره استفاده کنید . سرانجام ، پیکسل 4 اکنون از GNSS (جهت یابی ماهواره ای است که از ماهواره ها برای ارائه موقعیت مکانی جغرافیایی و مکانی خود استفاده می کند) با فرکانس دوگانه پشتیبانی می کند ، بنابراین می تواند دو سیگنال ماهواره ای را بطور همزمان ، از طریق GPS یا ماهواره های Galileo ردیابی کند. این به نوبه خود ردیابی دقیق تر موقعیت مکانی را ارائه می دهد.

احتمالاً از طریق آپدیت های بعدی پیکسل 4 انتظار پیشرفت های بیشتری را خواهیم داشت . با جریان جدید بروزرسانی ، گوگل به وضوح در تلاش است تا دستگاه های پرچمدار خود را از سایرین گوشی های هوشمند اندروید متمایز کند .

همچنین بخوانید  گوشی آیفون XR در بلک فرایدی بصورت رایگان عرضه می شود!

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *