تبلیغات

تبلیغات

معرفی بهترین سریال های2019 که حتما باید تماشا کنید

best-series-0f-2019

سریال فرندز برای بسیاری افراد معنا و مفهوم یک سریال خوب است. در دوران‌هایی که افراد وقت کمتری برای نشستن پای فیلم‌های دو یا سه ساعته دارند، ظهور سریال‌ها به خوبی زمان‌های خالی را پر می‌کند.

سال ۲۰۱۹ به سالی پر هیجان برای دوستداران و طرفداران سینمای هالیوود تبدیل شد. در کنار فیلم های جذاب و پر مخاطبی که در این سال اکران شدند، فصل جدید سریال های معروفی مثل “بازی تاج و تخت” (Game of Thrones)، “پیکی بلایندرز” (Peaky Blinders)، “کاراگاه حقیقی” (True Detective) و “چیزهای عجیب” (Stranger Things) نیز منتشر شدند که بعضی با واکنش مثبت هواداران و بعضی دیگر هم با انتقاد شدیدی همراه بودند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی سریال‌های محبوب در سال ۲۰۱۹ بپردازیم، با تک تیپ همراه باشید .

see

سریال see

سریال See یکی از سوپرایزهای امسال برای طرفداران سریال بود، داستان این سریال که لحظه به لحظه آن مملو از غافلگیری است، در آینده ای دور از انتظار، روایت می شود که در آن، نسل بشر قدرت بینایی خود را از دست داده و جامعه باید راهی جدید برای ساختن، تعامل با یکدیگر پیدا کنند.

بیشتر بدانید :

فیلم هایی که باید قبل از دیدن فیلم جوکر 2019 ببینید

Bodyguard

نقطه قوت سریال Bodyguard، ریچارد مدن است که توانسته شخصیتی را خلق کند که با وجود خشن و ترسناک بودن در حین عملیات، در اعماق قلبش دارای شخصیتی احساسی و عاطفی است، سریال بادیگارد را با توجه به شبکه پخش کننده و عملکرد عالی بازیگران، می توان یکی از پر طرفدارترین سریال های 2019 نامید.

The Walking Dead

سریال The Walking Dead

علی رغم اینکه فصل دهم “مردگان متحرک” با استقبال نسبتا سرد طرفداران روبرو شد اما نمی توان در لیست بهترین سریال های سال، اسمی از آن نیاورد، در فصل دهم گروه بازماندگان در اوشن ساید به آموزش، ادامه می دهند تا در صورت بازگشت نجواگران آماده باشند.

Money Heist

غیرممکن است که کسی طرفدار ژانر سرقت باشد و عاشق سریال “سرقت پول” نشود، اسن سریال که به تازگی فصل سوم خود را پشت سر گذاشته است داستان گروهی را روایت می کند که به دنبال سرقت گسترده از کارخانه چاپ اسکناس هستند، فصل چهارم اسن سریال فروردین 1399 پخش خواهد شد.

Midhunter

سریال درام دیوید فینچر، با تحقیقات روانشناسی بیشتر روی مجرمان بازگشته است. این سریال، با روندی آرام موضوعات پیچیده پرونده مجرمان واقعی مانند پروندهسان آو سم و چارلز منسون را بررسی می کند، اگرچه هیچگاه قتل های انجام شده را نشان می دهد .

Love,Death+Robot

سریال Love,Death+Robot

شاید بتوان به سریال “عشق،مرگ+روبات” لقب آینده صنعت سریال و استریم داد، این سریال، که با بالاترین کیفیت هنری ساخته شده، شامل چندین اپیزود کوتاه 15 دقیقه ای غیر مرتبط به یکدیگر می باشد که هر کدام از اپیزودها شامل یک پیام سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می شود.

همچنین بخوانید  فیلم بتمن 2021 بازیگر نقش پنگوئن خود را پیدا کرده است

Mandalorian

هیچ چیز بهتر از سریال Mandalorian نمی توانست یک شروع طوفانی را برای سرویس دیزنی پلاس رقم بزند، به علاوه این سریال چیزی است که طرفداران “جنگ ستارگان” سال ها انتظارش را می کشیدند، داستان حول محور یک تفنگدار کهنه کار می چرخد که در کهکشانی دور افتاده قصد دارد به اهداف مورد نظر خود برسد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *