تبلیغات

تبلیغات

چگونه نرم افزار سیستمی پلی استیشن 4 (PS4) را آپدیت کنیم ؟

sony-ps4-system-update

اگر آپدیت نرم افزار سیستمی PS4 شما به درستی بروزرسانی نکرده است یا نتوانسته اید آپدیت خودکار و نصب نرم افزار سیستمی PS4 را فعال کنید ، باید به صورت دستی به روزرسانی سیستمی را انجام دهید ، با تک تیپ همراه باشید .

شما باید به اینترنت دسترسی داشته باشید زیرا باید قبل از شروع فرآیند به روزرسانی PS4 ، نسخه جدید نرم افزار سیستمی پلی استیشن 4 را دانلود کنید و در یک حافظه جانبی مانند فلش (حداقل 2 گیگابایت حافظه ) انتقال دهید .

مقالات مرتبط با PS4

1- آموزش آپدیت سیستمی PS4 از تنظیمات

از صفحه اصلی ، به ” تنظیمات ” دستگاه بروید ، گزینه ” System Software Update ” را انتخاب کنید و دکمه X را در دسته فشار دهید . اگر برنامه یا بازی دیگری را شروع نکردید ، گزینه ” Upgrade Now ” را انتخاب کنید . در غیر اینصورت بازی را ذخیره کنید ، و سپس بازی را ببندید .

اگر به روزرسانی موجود باشد ، شماره نسخه در صفحه بعدی ذکر می شود . گزینه ” Next ” را انتخاب کنید و دکمه X را در دسته فشار دهید . صفحه بعدی فرآیند دانلود را به شما نشان می دهد .

پس از اتمام دانلود ، توافقنامه مجوز نرم افزار سیستم را بخوانید. اگر موافق هستید ، گزینه ” Accept ” را انتخاب کنید و دکمه X را بزنید تا انتخاب خود را تأیید کنید .

PS4 سیستم را برای بروزرسانی آماده می کند ، این روند چند دقیقه طول می کشد . سپس پلی استیشن 4 مجدداً راه اندازی می شوید و فرآیند بروزرسانی را ادامه می دهد .

 پس از اتمام به روزرسانی ، PS4 بار دیگرمجددا راه اندازی خواهد شد . پس از پایان کار ، دکمه PlayStation را روی دسته خود فشار دهید و با مشخصات کاربری خود وارد سیستم شوید.

اگر صفحه بعدی پیشنهاد افزودن یک حساب کاربری در شبکه پلی استیشن (PSN) پیشنهاد می کند ، می توانید از حساب کاربری موجود استفاده کنید یا یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید . گزینه ” Next ” را انتخاب کنید تا با حساب موجود خود وارد شوید (یا یک حساب جدید ایجاد کنید) . گزینه ” Skip ” را انتخاب کنید تا بعدا وارد سیستم شوید یا در PSN ثبت نام کنید .

برای ایجاد یک حساب کاربری جدید ، از صفحه ورود به سیستم PS4 بخش” New User ” گزینه ” Create a New User ” را انتخاب کنید و برای ایجاد حساب کاربری ، از مراحل روی صفحه نمایش را دنبال کنید.

همچنین بخوانید  پارتیشن چیست؟ آموزش پارتیشن بندی هارد ویندوز(فرمت، حذف و افزودن درایو جدید)

سیستم شما اکنون به روز شده است .

2- آموزش آپدیت کردن پلی استیشن 4 به صورت دستی (با حافظه جانبی)

اگر نتوانستید با استفاده از تنظیمات پلی استیشن 4 دستگاه را به روزرسانی کنید ، اکنون دو مراحل پیش رو دارید . مراحل ابتدایی زیر را دنبال کنید تا بتوانید به راحتی دستگاه PS4 خود را آپدیت کنید :

  • سیستمی متصل به اینترنت داشته باشید .
  • یک فلش با حداقل 2 گیگابایت فضای خالی داشته باشید .
  • در فلش خود پوشه ای به نام ” PS4 ” ایجاد کنید ،
  • سپس داخل پوشه ساخته شده بروید و پوشه ای جدید به نام ” UPDATE ” ایجاد کنید .
  • آپدیت جدید را دانلود کنید : آپدیت جدید PS4
  • بعد از دانلود ، فایل را در پوشه ای که ساختید به نام ” UPDATE ” انتقال دهید .
  • دقت داشته باشید که نام فایل ” PS4UPDATE.PUP ” باید باشد .

اکنون نسخه جدید نرم افزار سیستمی پلی استیشن 4 را دریافت کردید و به حافظه فلش انتقال دادید ، حالا مراحل پایانی زیر را دنبال کنید ، تا بروز رسانی دستگاه PS4 تکمیل شود :

  • حافظه جانبی که حاوی فایل بروزرسانی سیستم است را به دستگاه PS4 وصل کنید.
  • اگر ارور ” SU-41350-3 – Cannot fide the update file ” را دریافت کردید به این معنی است که فایل بروز رسانی به دلیل دانلود های متعدد توسط رایانه شما تغییر نام داده است . مطمئن شوید که فایل بروز رسانی دستگاه نام ” PS4UPDATE.PUP ” داشته باشد .
  • از صفحه اصلی ، ” بالا ” وارد منوی دستگاه شوید. به سمت راست بروید ، و ” Settings ” را انتخاب کنید و سپس دکمه X را در دسته فشار دهید.
  • گزینه ” System Software Update ” را انتخاب کنید و دکمه X را فشار دهید . دستگاه PS4 فایل به روزرسانی را در حافظه جانی که به دستگاه متصل کردید ، پیدا می کند . حالا برای تکمیل بروزرسانی ، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید .
  • پس از اتمام بروز رسانی ، توافقنامه مجوز نرم افزار سیستم را بخوانید. اگر موافق هستید ، گزینه ” Accept ” را انتخاب کنید و دکمه X را بزنید تا انتخاب خود را تأیید کنید .
  • PS4 سیستم را برای بروزرسانی آماده می کند ، این روند چند دقیقه طول می کشد . سپس پلی استیشن 4 مجدداً راه اندازی می شوید و فرآیند بروزرسانی را ادامه می دهد .
  • پس از اتمام به روزرسانی ، PS4 بار دیگرمجددا راه اندازی خواهد شد . پس از پایان کار ، دکمه PlayStation را روی دسته خود فشار دهید و با مشخصات کاربری خود وارد سیستم شوید.
  • اگر صفحه بعدی پیشنهاد افزودن یک حساب کاربری در شبکه پلی استیشن (PSN) پیشنهاد می کند ، می توانید از حساب کاربری موجود استفاده کنید یا یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید . گزینه ” Next ” را انتخاب کنید تا با حساب موجود خود وارد شوید (یا یک حساب جدید ایجاد کنید) . گزینه ” Skip ” را انتخاب کنید تا بعدا وارد سیستم شوید یا در PSN ثبت نام کنید .
  • برای ایجاد یک حساب کاربری جدید ، از صفحه ورود به سیستم PS4 بخش” New User ” گزینه ” Create a New User ” را انتخاب کنید و برای ایجاد حساب کاربری ، از مراحل روی صفحه نمایش را دنبال کنید.
همچنین بخوانید  5 روش رفتن به حالت Safe Mode در ویندوز 10 و 7

سیستم شما اکنون به روز شده است .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *