چگونه فایل گوگل داک (Google Docs) را به پی دی اف تبدیل کنیم ؟

فایل های پی دی اف برای توزیع اسناد یا اطلاعات در کنفرانس یا … بدون نگرانی در مورد سازگاری قالب با دستگاه های محتلف عالی هستند. با گوگل داک ، می توانید فایل های ورد را به PDF تبدیل کنید بدون اینکه فایل ورد را از دست بدهید ، در ادامه نحوه آن آماده شده است .

اگر برنامه مایکروسافت ورد ندارید یا نمی خواهید از برنامه ها و سایت جانبی استفاده کنید ، اما باید یک فایل ورد را به پی دی فا تبدیل کنید ، می توانید از گوگل Docs به صورت آنلاین برای تبدیل فایل ها به پی دی اف استفاده کنید.

بیشتر بدانید :

8 ویژگی گوگل درایو در گوشی های اندروید که باید استفاده کنیم

تبدیل فایل های ورد به PDF با Google Docs

مرورگر خود را آتش بزنید و به صفحه اصلی Google Docs بروید. در مرحله بعد ، فایلی را که می خواهید به PDF تبدیل کنید ، انتخاب کنید ، از سربرگ File گزینه Download را کلیک کنید و سپس از لیست ارائه شده گزینه “PDF Document .pdf” را انتخاب کنید.

یک پنجره باز خواهد شد ، و از شما خواسته می شود که در کجا فایل PDF را ذخیره کنید – حتی اگر می خواهید نام این پرونده را تغییر دهید. به پوشه ای که می خواهید آن را ذخیره کنید بروید و سپس روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید.

پرونده در پس زمینه درایو محلی شما ذخیره می شود. پس از اتمام ، می توانید PDF را در پوشه انتخاب شده در مرحله قبل پیدا کنید. از اینجا ، می توانید آن را در بیننده PDF مورد علاقه خود باز کنید یا شروع به ارسال آنها به دیگران کنید تا آنها را به عنوان مورد نظر خود مشاهده کنند.