تبلیغات

تبلیغات

چگونه فایل گوگل داک (Google Docs) را به پی دی اف تبدیل کنیم ؟

Create-a-PDF-from-a-Google-Docs-Document

فایل های پی دی اف برای توزیع اسناد یا اطلاعات در کنفرانس یا … بدون نگرانی در مورد سازگاری قالب با دستگاه های محتلف عالی هستند. با گوگل داک ، می توانید فایل های ورد را به PDF تبدیل کنید بدون اینکه فایل ورد را از دست بدهید ، در ادامه نحوه آن آماده شده است .

اگر برنامه مایکروسافت ورد ندارید یا نمی خواهید از برنامه ها و سایت جانبی استفاده کنید ، اما باید یک فایل ورد را به پی دی فا تبدیل کنید ، می توانید از گوگل Docs به صورت آنلاین برای تبدیل فایل ها به پی دی اف استفاده کنید.

بیشتر بدانید :

8 ویژگی گوگل درایو در گوشی های اندروید که باید استفاده کنیم

تبدیل فایل های ورد به PDF با Google Docs

مرورگر خود را آتش بزنید و به صفحه اصلی Google Docs بروید. در مرحله بعد ، فایلی را که می خواهید به PDF تبدیل کنید ، انتخاب کنید ، از سربرگ File گزینه Download را کلیک کنید و سپس از لیست ارائه شده گزینه “PDF Document .pdf” را انتخاب کنید.

تبدیل فایل های ورد به PDF با Google Docs

یک پنجره باز خواهد شد ، و از شما خواسته می شود که در کجا فایل PDF را ذخیره کنید – حتی اگر می خواهید نام این پرونده را تغییر دهید. به پوشه ای که می خواهید آن را ذخیره کنید بروید و سپس روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید.

تبدیل فایل های ورد به پی دی فا با گوگل داک

پرونده در پس زمینه درایو محلی شما ذخیره می شود. پس از اتمام ، می توانید PDF را در پوشه انتخاب شده در مرحله قبل پیدا کنید. از اینجا ، می توانید آن را در بیننده PDF مورد علاقه خود باز کنید یا شروع به ارسال آنها به دیگران کنید تا آنها را به عنوان مورد نظر خود مشاهده کنند.

همچنین بخوانید  آموزش کامسول از مقدماتی تا پیشرفته + فیلم آموزش کامسول

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *