تبلیغات

تبلیغات

دستیار گوگل (گوگل اسیستنت) اکنون مکالمات را ترجمه می کند

Google-Assistant-Now-Real-Time-Translations

دستیار گوگل اکنون توانایی ترجمه مکالمات را در لحظه از طریق تلفن شما دارد. این به لطف حالت دستیار مترجم گوگل (Interpreter) است که می تواند هنگام مکالمه با یک فرد خارجی به عنوان یک مترجم برای شما عمل کند. به این معنی که هرگز مجبور نخواهید شد دوباره با دست متن ها را تایپ کنید تا معنی جمله یا کلامات را متوجه شوید .

گوگل اسیستنت می تواند مکالمات را ترجمه کند

در فوریه سال 2019 ، گوگل حالت مترجم را به بلندگوهای هوشمند و نمایشگرهای هوشمند Google Home اضافه کرد. این قابلیت برای صاحبان دستگاه ها مکالمات زبان خارجی را ترجمه کنند . با این حال ، سودمندی آن با عدم تحرک این وسایل محدود شده است.

اکنون ، حالت مترجم دستیار گوگل در تلفن شما موجود است . این بدان معناست که می توانید با استفاده از تلفن هوشمند خود ، آن را برای ترجمه مکالمات بین شما (صحبت کردن با یک زبان) و شخص دیگری (صحبت به زبان دیگری) استفاده کنید .

پیشنهادی :

OK Google یا اوکی گوگل کار نمی کند ؟ برای حل مشکل کلیک کنید

حالت های مختلف مترجم دستیار گوگل در تلفن های هوشمند

گوگل در پستی ، از افزایش در دسترس بودن حالت دستیار مترجم (Interpreter Assistant) خبر داد. این شرکت ادعا می کند مترجم به این معنی است که “شما می توانید با کسی که به یک زبان خارجی صحبت می کند مکالمه ای با زبان دلخواه داشته باشید.

برای فعال کردن حالت مترجم کافی است بگویید ، “Hey Google, be my German translator ” یعنی گوگل مترجم المانی من باش یا “Hey Google, help me speak Spanish” یعنی گوگل به من کمک کن اسپانیایی صحبت کنم . سپس “مکالمه ترجمه شده را بر روی تلفن خود مشاهده کرده و می شنوید.” گوگل حتی پاسخ های هوشمند را برای ادامه جریان گفتگو ارائه می دهد .

بیشتر بدانید :

گوگل اسیستنت می تواند اخبار را برای شما بخواند

ابتدایی ترین روش استفاده از حالت مترجم گوگل فقط شروع به صحبت کردن است. سپس گوگل به طور خودکار هر دو طرف مکالمه را ترجمه می کند. با این حال ، شما همچنین می توانید آنچه را ترجمه می کنید کنترل کنید یا جملاتی را که می خواهید ترجمه کنید تایپ کنید .

حالت مترجم دستیار گوگل در حال حاضر از 44 زبان ، از جمله عربی ، هلندی ، انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، ایتالیایی ، ژاپنی ، روسی و اسپانیایی پشتیبانی می کند. در سراسر جهان به برنامه دستیار گوگل (Google Assistant) در اندروید و iOS معروف است .

همچنین بخوانید  موزیلا اپلیکیشن مدیریت پسورد را برای اندروید بصورت رایگان عرضه کرد

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *