تبلیغات

تبلیغات

معرفی بهترین برنامه ها و بازی های اپل در سال 2019

Apple-Names-the-Best-Apps-and-Games-of-2019

اپل انتخاب های خود را برای بهترین برنامه ها و بازی های سال 2019 اعلام کرده است. این لیست شامل بهترین برنامه های آیفون ، آیپد ، مک ، بازی آیفون ، بازی آیپد و بازی مک است که همگی مطابق با نظرات اپل هستند . بنابراین اگر به دنبال توصیه هایی هستید ، در جای مناسب قرار گرفته اید با تک تیپ همراه باشید .

اپل بهترین برنامه و بازی ها را اعلام می کند

بهترین برنامه ها و بازی های سال 2019 اپل فاش می شود . اپل ادعا کرد که برنامه ها و بازی ها “به ساده کردن زندگی و بیان خلاقیت ما کمک می کنند ، ما را با دوستان ، خانواده و دنیای فراتر از آن متصل می کنند و از آن لذت ببرند. “

Phil Schiller اپل گفت ، “برندگان بهترین برنامه ها و بازی های اپ استور در سال 2019 نشان دهنده تمایل جهانی ما برای اتصال ، خلاقیت و سرگرمی هستند. ما به همه برندگان تبریک می گویم و از آنها بخاطر اینکه سال 2019 را بهترین سال برای اپ استور تبدیل کرده اید ، تشکر می کنیم. “

بیشتر بدانید :

عینک اپل : تاریخ عرضه ، بررسی و مشخصات عینک اپل

بهترین برنامه های اپل در سال 2019

در ادامه لیستی از بهترین برنامه های آیفون ، آیپد ، مک و … آورده شده است ، که می توانید با کلیک بروی هر لینک برنامه برتر را مشاهده و در صورت نیاز دانلود و استفاده کنید .

بهترین بازی های اپل در سال 2019

در ادامه لیستی از بهترین برنامه های آیفون ، آیپد ، مک و … آورده شده است ، که می توانید با کلیک بروی هر لینک برنامه برتر را مشاهده و در صورت نیاز دانلود و استفاده کنید . همچنین می توان بازی کالاف دیوتی موبایل (Call of Duty: Mobile) را یکی از بهترین بازی های 2019 نام برد اما در این لیست اپل ذکر نشده است .

برنامه ها و بازی های برتر اپل سال 2019

اپل علاوه بر انتخاب بهترین برنامه و بازی در سال 2019 ، برنامه ها و بازی های برتر 2019 را نیز در لیست خود قرار داده است. این ها برنامه ها و بازی هایی هستند که بیشترین بار بارگیری شده اند ، بنابراین حتما مقاله بهترین برنامه های سال 2019 و همچنین بهترین بازی های سال 2019 اپل را مشاهده کنید .

همچنین بخوانید  سامسونگ گلکسی اس 10 ، اس 10 پلاس و اس 10 ای : قیمت ، تاریخ عرضه و مشخصات کامل

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *