تبلیغات

تبلیغات

ایکس باکس جدید معرفی شد : ایکس باکس سری ایکس (Xbox Series X)

Xbox-Series-X

وقتی که مایکروسافت در کنفرانس ، ایکس باکس نسل جدید را ارائه داد ، بازی های جدید را جایزه داد و نام کنسول را فاش کرد : Xbox X . که قبلاً با نام پروژه اسکارلت شناخته می شد ، نسل بعدی ایکس باکس شبیه یک برج کامپیوتر است و در تعطیلات 2020 عرضه می شود .

طراحی ایکس باکس سری X

 طراحی ایکس باکس سری X

فیل اسپنسر ، رئیس ایکس باکس وان در وبلاگ خود نوشت: طراحی ایکس باکس سری X به مایکروسافت اجازه می دهد تا چهار برابر قدرت پردازش Xbox One X “را با بهترین و کارآمدترین روش بسته بندی کند ” گفته می شود که هیچ صدایی از Xbox One X بلندتر نیست ، به همراه یک فن منفرد که هوا را از بالای صفحه به داخل هدایت می کند و دیگر نیازی به ایستادن کنسول به صورت عمودی نخواهید داشت ، زیرا می توانید به صورت افقی هم بگذارید .

کنسول های مدرن مایکروسافت مانند Xbox One S و Xbox One X به زیبایی ظاهری کاملاً تکیه داده اند ، اما زیبایی زیبایی سری X در فضای کنسول بی نظیر است .

مشخصات Xbox X

مشخصات Xbox X

ایکس باکس ایکس از دیسک هم پشتیبانی می کند (اگرچه شایعات نشان می دهند که نسخه تمام دیجیتالی هنوز در دست بررسی است) ، و اینکه آرم ایکس باکس دکمه پاور است. از طرف فنی ، مایکروسافت می گوید ایکس باکس سری X می تواند تصویری 4K را با نرخ تازه سازی تصویر با 60 فریم در ثانیه و به طور بالقوه تا 120 فریم بر ثانیه کنترل کند . این کنسول همچنین دارای ویژگی افزایش قدرت سخت افزار و نرخ تازه سازی متغیر را به همراه قابلیت 8K ارائه می دهد.

در زیر این دستگاه، یک پردازنده سفارشی ، GPU Xbox Series X و یک حافظه ذخیره سازی نسل جدید وجود دارد . در مورد سازگاری با بازی های قدیمی، به نظر می رسد با پشتیبانی از “هزاران بازی موردعلاقه خود در چهار نسل قبل ” مشکلی با بازی ها نخواهید داشت . لوازم جانبی Xbox One و Xbox Game Pass باید در ابتدا کار کنند .

بیشتر بدانید :

آموزش انتقال فایل بازی به ایکس باکس وان دیگر

دسته ایکس باکس X

دسته ایکس باکس X

همراه با کنسول جدید ، مایکروسافت دسته جدید بی سیم ایکس باکس خود را فاش کرد. پیشنهاد می کند که دسته را مجدداً طراحی کند تا برای بیشتر افراد راحت تر باشد . کنترلر دارای یک دکمه DualShock 4 برای اشتراک گذاری و گرفتن اسکرین شات و کلیپ های بازی در مرکز است ، و یک D-pad (موس) به روز شده است که براساس کنترلر Xbox Elite Series 2 است . همانطور که انتظار دارید ، با ویندوز 10 کار خواهد کرد ، و با Xbox One نیز سازگار است .

همچنین بخوانید  چگونه تگ های RFID هک می شوند؟ نحوه افزایش امنیت RFID

مایکروسافت دقیقاً جزئیات Xbox Series X را فراتر از پنجره تعطیلات در دسترس نخواهد گذاشت و همچنین هزینه آن چقدر خواهد بود. مدتی قبل از راه اندازی وجود دارد که همه چیز را هجی می کند. اما این به چند سوال اصلی در مورد کنسول آینده پاسخ داد: به نظر می رسد و واقعاً چه چیزی خوانده می شود.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *