تبلیغات

تبلیغات

ویژگی های جدید iOS 13.3 و WatchOS 6.1.1 و tvOS 13.3

Apple-releases-iOS-13.3-watchOS-6.1.1-and-tvOS-13

همانطور که انتظار می رود ، امروز اپل iOS 13.3 ، iPadOS 13.3 ، tvOS 13.3 و watchOS 6.1.1 را در دسترس عموم قرار داده است. این به روزرسانی ها شامل رفع اشکال و پیشرفت های عملکرد و همچنین برخی از ویژگی های جدید قابل توجه و گزینه های سفارشی سازی جدید هستند .

ویژگی های iOS 13.3 و iPadOS 13.3 برای آیفون و آیپد

برای آیفون با iOS 13.3 و برای آیپد با iPadOS 13.3 پشتیبانی از محدودیت های ارتباطی در زمان تماس تصویری را شامل می شوند . این به شما امکان می دهد محدودیت های مشخصی را برای هر کسی مشخص کنید که تا چه زمانی بتوانید ارتباط داشته باشید . در طول زمانی که برای تماس اختصاص داده اید ، می توانید ارتباط برقرار کنید ، اما هنگامی که زمان به اتمام می رسد ارتباط با افراد خاصی قطع شود .

ویژگی های iOS 13.3 و iPadOS 13.3 برای آیفون و آیپد

این ویژگی مخصوصاً برای والدین مفید است. به عنوان مثال ، والدین می توانند فرزندان خود را از ارتباط با همه به جز خودشان پس از مدت معینی از روز منع کنند . محدودیت های زمان ارتباط صفحه برای برنامه تلفن ، برنامه پیام ها و FaceTime اعمال می شود .

ویژگی دیگر در iOS 13.3 یک تنظیم جدید است که به شما امکان می دهد تا همیشه شکلک های Memoji و Animoji را از روی صفحه کلید غیرفعال کنید . اپل در iOS 13 ، با قرار دادن مستقیم در کنار ایموجی های معمولی ، باعث برجسته تر شدن استیکرهای Memoji شد. به دنبال شکایت بسیاری از کاربران در مورد این تغییر ، اپل این ویژگی جدید را با iOS 13.3 اضافه کرده است.

این گزینه را می توانید از تنظیمات آیفون بعید General بعد Keyboard سپسس به بخش Emoji مراجعه کنید.

iOS 13.3 همچنین دارای ویژگی های امنیتی جدید است. مرورگر سافاری همچنین از کلیدهای امنیتی FIDO2 روی کابل لایتینگ ، USB یا NFC پشتیبانی می کند. iOS نسخه 12.4.4 همچنین برای آیفون های قدیمی با افزایش امنیت و عملکرد منتشر شده است . این نسخه برای آیفون 5S ، آیفون 6 ، آیپد ایر، آیپد مینی 2/3 و آیپاد تاچ نسل 6 موجود است .

سایر تغییرات در iOS 13.3 شامل انواع مختلف رفع اشکال و بهبود عملکرد ، به روزرسانی در اپل News ، پیشرفت های شارژ بی سیم و موارد دیگر می باشد. در اینجا ویژگی های کامل آماده شده است :

ویژگی watchOS 6.1.1 برای اپل واچ

سرانجام ، اپل همچنین آپدیت جدید نسخه WatchOS 6.1.1 خود را برای اپل واچ سری 5 و 4 و … در دسترس عموم قرار می دهد . این بروزرسانی هیچ ویژگی جدیدی را برای کاربران در نظر نمی گیرد ، اما دارای بهبود عملکرد و رفع خطاهای موجود را ارائه می دهد .

همچنین بخوانید  محافظ جدید صفحه گوریلا گلس "Victus" مقاوم در برابر ارتفاع 2 متری

بیشتر بدانید :

آموزش آپدیت کردن اپل واچ سری 5 و 4 و 3 (watchOS 6)

ویژگی های tvOS 13.3 برای تلویزیون های اپل

در همین حال ، tvOS 13.3 ویژگی جدیدی را اضافه می کند تا یکی از تغییرات آزار دهنده تلویزیون اپل در tvOS 13 را حذف کند .

اپل صفحه اصلی اپل تی وی را با tvOS 13 مجدداً تنظیم کرد تا امکان نمایش تمام صفحه های پیش نمایش پانوراما در منطقه Top Shelf فراهم شود. در همین زمان ، محتوای برنامه Top Shelf را برای برنامه تلویزیون نیز تغییر داد. در ابتدا این منطقه صف شخصی شده “Up Next” را نشان می داد ، اما امسال به انتخاب “پیش بینی ویدیوها” از پیش پرده ها و پیش نمایش های ویدیویی تغییر یافت .

با این حال ، تنظیم جدید در tvOS 13.3 ، به شما امکان می دهد صف “بالا بعدی” را به صفحه اصلی اپل تی وی خود برگردانید. برای تغییر تنظیمات ،اپل تی وی خود را به tvOS 13.3 به روز کنید و سپس به تنظیمات بروید، برنامه ها ( Apps ) را انتخاب کنید ، سپس برنامه تلویزیون ( TV app ) را انتخاب کنید.

تنظیمات جدید در زیر بخش ” Home Screen ” قرار دارد. می توانید بین نشان دادن ” What to Watch ” یا برای بعدی “Up Next” را در بالا قفسه جابجا کنید. برای جابجایی بین گزینه ها ، روی ریموت کلیک کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *