تبلیغات

تبلیغات

معرفی 7 تا از شخصیت های شرور دوست داشتنی سینما

Lovely-movie-characters-evil

محبوب ترین شخصیت های منفی سینما

شاید برخی از ما شخصیت های منفی فیلم ها را سرزنش و حتی تحقیر کنیم، اما برای افراد بسیاری که به سینما می‌روند این شخصیت‌ها دوست‌داشتنی هستند. به هر حال این موضوع سلیقه‌ای است و نباید کسی را به خاطر سلیقه‌اش سرزنش کرد. شاید فردی وجود داشته باشد که شخصیت ‌هانیبال را دوست داشته باشد اما فرد دیگری از این شخصیت متنفر باشد با تک تیپ همراه باشید .

پیشنهادی :

تاریخ اکران بهترین فیلم های سال 2020 که حتما باید ببینید

1- خاویر باردم در نقش آنتوان چیگور در فیلم جایی برای پیرمردها نیست

خاویر باردم در نقش آنتوان چیگور در فیلم جایی برای پیرمردها نیست

یک قاتل صامت، تنها و بی‌مغز. «خاویر باردم» کاملا در فیلم‌نامه «برادران کوئن» جای گرفته است. پول گرفتن از اتحادیه جنایات سازمان یافته یک چیز است و کشتن یک مشت انسان بدبخت که بر حسب اتفاق بر سر راه این موجود قرار می‌گیرند یا شاهد صحنه‌ای هستند، چیزی دیگر است.

هیچ کس از دایره او برای کشتن خارج نیست. او برای انجام ماموریت‌هایش هر کاری می‌کند. از اینکه با قربانیانش بازی کند و شانس برای زندگی را با پرتاب یک سکه به آن‌ها بازگرداند هم فروگزار نیست.

2- تام هیدلسون در نقش لوکی در فیلم ثور و انتقامجویان

تام هیدلسون در نقش لوکی در فیلم ثور و انتقامجویان

لوکی یک شخصیت خیالی شرور بزرگ در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط مارول کامیکس است. او همچنین برادرخوانده و دشمن اصلی ثور می‌باشد. او اولین بار در ونوس جلد ششم (اوت 1949) ظاهر شد و به وسیله نویسنده استن لی، داستان‌نویس لری لیبر و تصویرگر جک کربی خلق شد.

اگرچه به‌طور معمول این شخصیت به عنوان یک شرور بزرگ تصویر می‌شود، اما برخی مواقع نقش یک ضد قهرمان را نیز ایفا می‌کند.


بر اساس رده‌ بندی 100 رتبه کار برتر کتاب‌های کامیک آی جی ان، که در سال 2009 منتشر شد، رتبهٔ هشتم متعلق به لوکی می‌باشد. تام هیدلسون نقش لوکی را در فیلم‌های سینمایی ثور (2011) ، انتقامجویان (2012) و ثور:دنیای تاریک (2013) و ثور:رگنوراک (2017) و انتقامجویان:جنگ ابدیت (2018) بر عهده داشته است.

3- جک نیکلسون در نقش جک تورنس در فیلم درخشش

جک نیکلسون در نقش جک تورنس در فیلم درخشش

جک تورنس نام شخصیت منفی (شرور) فیلم ترسناک درخشش  ساخته استنلی کوبریک و رمان درخشش اثر استیون کینگ است. این شخصیت در لیست  100 سال… 100 شرور و قهرمان بنیاد فیلم آمریکا که لیستی از 100 تا از برترین قهرمان‌ها و صدتا از برترین شرورهای سینمایی است، رتبه بیست‌وپنجم را دارد. جک نیکلسون ایفای این نقش را بر عهده داشته است.

4- برد پیت در نقش تایلر داردن در فیلم باشگاه مشت زنی

برد پیت در نقش تایلر داردن در فیلم باشگاه مشت زنی

فروشنده صابونی که راوی را در یکی از سفرهای کاری خود ملاقات می‌کند.

همچنین بخوانید  6 تا از جنجالی ترین فیلم های تاریخ سینما که باید تماشا کنید

بیشتر بدانید :

چرا کریستوفر نولان قسمت چهارم بتمن را نساخت؟ (طبق گفته های کریستین بیل)

5- مارلون براندو در نقش ویتو کورلئونه در فیلم پدرخوانده

مارلون براندو در نقش ویتو کورلئونه در فیلم پدرخوانده

ویتو آندولینی کورلئونه نام شخصیت داستانی کتاب و فیلم پدرخوانده می باشد که ایفاگران این نقش مارلون براندو و رابرت دنیرو می باشند.

6- خواکین فینیکس در نقش جوکر در فیلم جوکر

فیلم هایی که باید قبل از دیدن فیلم جوکر ببینید

سال 1981، مرد میانسالی به نام آرتور فلک به همراه مادر خود پنی در شهر گاتهام زندگی می‌کند. آرتور به عنوان دلقک در مهمانی‌های مختلف ظاهر شده و خرج خود را اینگونه درمی‌آورد. گاتهام با جرم و جنایت‌های سازمان‌یافته مواجه شده و فقر و بیکاری مردم شهر از جمله آرتور را آزار می‌دهد.


بیشتر بدانید :

فیلم هایی که باید قبل از دیدن فیلم جوکر 2019 ببینید


آرتور به یک اختلال عصبی ناخویشتن داری عاطفی دچار است و در مواقعی که کنترل خود را از دست می‌دهد، به طرز هیستری می‌خندد. آرتور که در وضعیت بدی به سر می‌برد، بعد از وقایع متعدد از جمله مورد حمله قرار گرفتن توسط سارقان گاتهام، تصمیم می‌گیرد که زندگی خود را تغییر دهد که این اقدامات او به مرور منجر به شورش مردم فقیر علیه ثروتمندان در گاتهام می‌شود.

7- آنتونی هاپکینز در نقش هانیبال لکتر در فیلم سکوت بره ها

آنتونی هاپکینز در نقش هانیبال لکتر در فیلم سکوت بره ها

هانیبال لکتر شخصیتی داستانی در سری رمان‌های دلهره‌آور توماس هریس است. شخصیت وی تاکنون در چندین فیلم بازنمایی شده که از جملهٔ آن‌ها می‌توان به فیلم شکارچی انسان، سکوت بره ها، هانیبال و تعدادی فیلم دیگر اشاره کرد. از جمله بازیگرانی که در نقش دکتر لکتر ایفای نقش کرده‌آند، می‌توان به آنتونی هاپکینز، برایان کاکس، مدس مایکلسن و گاسپارد اولیل اشاره کرد.

دکتر لکتر اولین بار در سال 1981 رمان اژدهای سرخ به عنوان یک روانپزشک جنایی و همین‌طور یک قاتل سریالی آدم خوار معرفی شد (که فیلم شکارچی انسان از روی این رمان ساخته شده)  وی روانپزشکی است که از طریق قدرت روانکاوی و شناخت شخصیت افراد می‌تواند دیگران را تحت تأثیر قرار داده و آن‌ها را به انجام کارهای خطرناک وادار نماید.

دکتر لکتر یک آدمخوار است که بارها دیگران را وادار به کارهایی همچون بلعیدن زبان خود یا کندن پوست صورت خود کرده.

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *