تبلیغات

تبلیغات

Google Stadia معرفی شد : با گوگل استیدیا بدون کنسول مخصوص بازی کنید

Google-Stadia-hardware

در اواسط سال 2019 دنیایی غیرمنتظره گوگل معرفی شد ، گوگل استیدیا یک سیستم بازی مبتنی بر ابری است که نیازی به هیچ سخت افزاری برای بازی کردن ندارد در نوامبر 2019 راه‌اندازی شد . با گوگل استادیا می توانید بازی های را به صورت آنلاین بدون نیاز به کنسول یا سیستم مخصوص بازی کنید .

تجربه بازی کردن بدون کنسول با گوگل استادیا

تجربه بازی کردن بدون کنسول با گوگل استادیا

گوگل استیدیا به شما اجازه می دهد تا حتی از طریق تلویزیون خود با یک دسته ، بازی کنید . بازی های پریمیوم با صدای عالی ، کیفیت 4K و وضوح HDR با نرخ تازه سازی 60FPS در دسترس است . بازی های گوگل استیدا شامل موارد زیر است:

  • Assassin’s Creed Odyssey
  • Attack on Titan 2
  • Destiny 2
  • Farming Simulator 19
  • Final Fantasy XV
  • Football Manager 2020
  • Metro Exodus
  • Red Dead Redemption 2
  • Samurai Shodown
  • Tomb Raider (2013)
  • Wolfenstein: Youngblood

اما گوگل استادیا یک کنسول بازی نیست، پس چیست ؟


بیشتر بدانید :

چگونه نام کاربری و عکس گوگل استادیا را عوض کنیم ؟


به طور خلاصه ، این یک رویکرد کاملاً جدید برای بازی کردن است : تجربه بازی در هر دستگاهی . این به لطف برخی از سرورهای بازی ابری بسیار چشمگیر و قدرتمند ، با استفاده از تراشه گرافیکی تخصصی توسعه یافته با AMD امکان پذیر است.

بازی ها از طریق اینترنت اجر می شوند ، از نظر تئوری این بدان معناست که ، می توانید بازی های استادیا را بر روی تلفن ، رایانه شخصی و حتی آیپد بازی کنید .

بهترین تجربه بازی با استیدیا از طریق تلویزیون است ، اما برای شروع به برنامه استیدیا نیاز خواهید داشت . این در اندروید و iOS موجود است و برای دسترسی به حساب استیدیا ، کتابخانه بازی ها و همگام سازی دسته های اختصاصی شما لازم است .

بازی های استادیا مشکلاتی هم دارند و مهمترین چیز زمان تأخیر در آنها ایجاد می شود. برای مقابله با این مسئله ، دسته را از طریق وای فای به طور مستقیم به سرور ابری بازی متصل کنید .

آنچه در جعبه گوگل استادیا وجود دارد : Chromecast و یک دسته

آنچه در جعبه گوگل استادیا وجود دارد : Chromecast و یک دسته

گوگل استادیا را با قیمت اولیه 129.99 دلار و اشتراک ماهیانه اکانت 9.99 دلار میتوانید سفارش دهید . اشتراک ماهیانه به شما امکان بهبود عملکرد بازی نسبت به دسترسی غیر اشتراکی را می دهد. این بدان معنی است که میزان فریم بیشتر و کیفیت بهتر ، قابلیت HDR و کیفیت صدای بهتر است. شما همچنین می توانید از بازی های رایگان به صورت ماهیانه لذت ببرید.

بدون داشتن اشتراک ، کیفیت پخش بازی ها کاهش می یابد . با این حال ، استادیا اصلی تا سال 2020 در دسترس نیست و کیفیت تصویر 1080p و صدای استریو استاندارد را ارائه می دهد . و با کمال تعجب ، هیچ بازی رایگان وجود ندارد.

همچنین بخوانید  گلکسی نوت 10 به دوربین 64 مگاپیکسلی مجهز است

البته ، اینترنت پرسرعت (آموزش افزایش سرعت اینترنت ) برای اجرای بازی ها مورد نیاز است. حداقل سرعت توصیه شده برای اجرای بازی ، اتصال 10 مگابیت در ثانیه است و بهترین نتیجه حدود 35 مگابیت در ثانیه و بیشتر است. (تفاوت مگابیت با مگابایت چیست ؟ )

بازی ها را می توان خریداری کرد و برای همیشه به کتابخانه شما اضافه می شوند ، دسترسی به بازی ها از طریق برنامه تلفن همراه مدیریت می شود .

داخل جعبه یک دسته 4.1 اینچی و 6.4 اینچی وای فای و کروم کست به همراه شارژر و کابل های USB Type-C قرار داده شده است ، همچنین می توانید یک دسته اضافه را با قیمت 69 دلار برای بازی های چند نفره خریداری کنید .

دسته گوگل استادیا

دسته گوگل استادیا

دسته استیدیا از وای فای برای اتصال به حساب استادیا و انجام بازی ها و کنترل استفاده می کند . این دسته مانند دسته های دیگر است و دارای یک درگاه USB Type-C برای شارژ و اتصال کابل در قسمت پشتی کنترلر قرار دارد .

دارای بلندگو و درگاه هدفون است (پشتیبانی با بلوتوث) و زیر درگاه هدفن میکروفون قرار دارد . این دسته همچنین دارای پنج دکمه دیگر است :

  • دکمه استادیا برای روشن کردن ، همچنین در اتصالات وای فای استفاده می شود
  • دکمه گزینه ها
  • دستیار گوگل (در زمان نوشتن غیرفعال است)
  • دکمه منو
  • دکمه ضبط (یک ضربه برای اسکرین شات ، ضربه طولانی برای 30 ثانیه آخر فیلم)

می توانید فیلم های گرفته شده را مستقیماً با برنامه خود همگام سازی کنید ، اما اشتراک گذاری فیلم تقریبا غیرممکن است .

تبلیغات

دیدگاه ها

  • پلی پاد بهمن 2, 1398 :: 14:28

    پلی پاد کنسول بازی اینترنتی – مناسب با شرایط اینترنت داخلی

    پلی پاد اولین کنسول استریمینگ ابری در ایران و خاورمیانه در سال ۱۳۹۷/۲۰۱۹ امکان بازی و دسترسی رو برای عموم کاربران عرضه کرد.
    پلی پاد با حمایت بانک پاسارگاد اکنون به یک پلت فورم قدرتمندی برای انجام بازیهای محبوب و پرطرفدار بدون نیاز به سخت افزار قوی و گران , با ویژگیها و قابلیتهای منحصربه فرد تبدیل شده است.

    PlayPod Is New Stream Online Gaming … Ahead of Google Stadia … 🙂

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *