تبلیغات

تبلیغات

نظرات منتقدان درباره فیلم مرد ایرلندی (The Irishman)

The Irishman

مارتین اسکورسیزی فیلم مرد ایرلندی را ماه گذشته در جشنواره فیلم نیویورک افتتاح کرد، اما در چند شب گذشته این فیلم در لس آنجلس به صورت رسمی برای مقامات آمریکا به اکران در آمد. این بدین معناست که گروهی دیگر از منتقدان فرصتی برای دیدن فیلم و سبک سنگین کردن آن داشتند. دسته اول واکنش ها بسیار عجیب و غریب بود. اکنون افراد بیشتری مرد ایرلندی را دیده اند و این بدان معناست که افراد بیشتری عاشق ایرلندی ها هستند.

مرد ایرلندی جدیدترین ساخته مارتین اسکورسیزی

فیلم مرد ایرلندی نزدیک به صد نقد و بررسی در سایت تجدید نظر Rotten Tomatoes دارد و تک تک آنها مثبت و درخشان بوده است. گاردین با توجه به اعداد، نمره عالی به فیلم می دهد و بررسی با تمجیدهای بی بدیل آغاز می شود.


بیشتر بدانید :


مارتین اسکورسیزی با بهترین تصویر خود از زمان GoodFellas و یکی از بهترین فیلمهایش تاکنون بازگشت. این یک اقدام فوق العاده است، به طوری که به شکلی هیجان انگیز گروهی از مردم را که درگیر خشونت، خیانت، عدم صداقت و ورشکستگی عاطفی هستند را به تصویر می کشد.

مارتین اسکورسیزی و فیلمهای مربوط به اوباش برای همیشه با هم در ارتباط هستند. او فیلم هایی ساخته است که داستانهایی را بیان کرده اند که زندگی را تا حد زیادی تحسین کرده اند ، اما به نظر می رسد که مرد ایرلندی چیزی کاملاً متفاوت است. اسکورسیزی و بازیگرانش ، رابرت دنیرو ، جو پسی و ال پاچینو ، همه پیرتر شده اند و دنیا تغییر کرده است. به گزارش Us Weekly ، فیلم Mobster Scorsese نیز چنین است.

مارتین اسکورسیزی به جای فلاش و شلاق، یک پرتره در حال حرکت را ارایه می دهد که بر عواطف عاطفی متمرکز است.

نظرات بر علیه مرد ایرلندی

اگر ضربه محکمی بر ضد فیلم مرد ایرلندی وارد شود، این است که فیلم طولانی (سه ساعت و نیم) است. برخی از منتقدان بر این باورند که برخی از دقایق فیلم اضافی است و اگر حذف میشد به فیلمنامه آسیبی وارد نمیشد، اما اسلیت چنین استدلال می کند که در نهایت هر دقیقه فیلم لازم است.

سخت است که بگویم سه ساعت و نیم فیلم هیچ سکانس اضافی ندارد، اما فکر کردن به این موضوع که بخواهم سکاسی از فیلم را از دست بدهم، مشکل است.

جلوه های ویژه در مرد ایرلندی

واقعا هیچ چیز بدی درباره مرد ایرلندی نمی توان گفت. برخی بررسی ها اشاره می کنند که جلوه های دیجیتالی که شخصیت های اصلی را کم سن تر می کنند ، مانند بیشتر جلوه های ضد پیری ، کمی بیشتر از آنچه که باید باشد قابل توجه است. اما فیلم به اندازه کافی خوب کار می کند که معامله گر نیست.

همچنین بخوانید  تاریخ اکران بهترین فیلم های سال 2020 که حتما باید ببینید

بدترین چیزی که در مورد مرد ایرلندی گفته می شود به معنای واقعی کلمه ممکن است این باشد که این فیلم فقط بازی ها خوبی دارد، و مرد ایرلندی یکی از بهترین و حرفه ای ترین فیلم های مارتین اسکورسیزی نیست. Salon.com سایتی است که چنین دیدگاهی را نشان می دهد که فیلم در حال تغییر جهان نیست، اما همچنان فیلم بسیار خوبی است.

مرد ایرلندی حرف آخر برای گانگسترها نیست، اما به نظر می رسد این حماسه طولانی، درگیر و بسیار خوب ساخته شده، سنگی مناسب برای اسکورسیزی است – و همچنین دنیرو ، پسی و پاچینو – این اواخر در مرحله حرفه ای خود قرار دارند.

مرد ایرلندی در تاریخ یک نوامبر به صورت محدود اکران شد، و در تاریخ 27 نوامبر در نتفلیکس پخش شد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *