تبلیغات

تبلیغات

چگونه از حساب یا اکانت توییتر خود خارج شویم؟(حذف تمام دستگاه ها از توییتر )

Log-All-Devices-Out-of-Your-Twitter-Account

اگر نگران هستید که شخصی به حساب توییتر شما دسترسی نداشته باشد ، یا می خواهید مطمئن شوید که دستگاه های قدیمی دیگر وارد سیستم نشده اند ، می توانید همه دستگاه ها را یکباره از حساب خود حذف کنید. در ادامه نحوه حذف کردن دستگاه ها از اکانت توییتر آمده است .

گاهی اوقات شما فقط می خواهید مطمئن شوید که هر دستگاه و کاربری از حساب توییتر شما خارج شده باشد . این ممکن است به این دلیل باشد که شما یک دستگاه قدیمی را می فروشید ، یا شاید یک حساب کاربری عمومی بوده ، و می خواهید مطمئن شوید که همه کارمندان قبلی وارد خارج شده اند .

به هر دلیلی ، یک روش ساده برای خروج از اکانت توییتر همه کاربران و دستگاه ها وجود دارد .

روند حذف کردن کاربران دقیقاً در نسخه وب توییتر و چه در نسخه اپلیکیشن توییتر در آیفون ، آیپد و اندروید استفاده می کنید مشابه است ، با یک استثناء کوچک .

بیشتر بدانید :
آموزش فعال کردن حالت تاریک یا تم مشکی توییتر

خارج کردن تمامی دستگاه ها از اکانت توییتر (نسخه وب و اپلیکیشن)

1- اگر از نسخه وب توییتر استفاده می کنید ، باید در منوی سمت چپ روی گزینه ” More ” کلیک کنید . (اگر از نسخه اپلیکیشن استفاده می کنید به گزینه 2 بروید .)

حذف کردن تمامی دستگاه ها از اکانت توییتر (نسخه وب و اپلیکیشن)

با انتخاب گزینه ، منوی از مشخصات مورد نیاز شما را به نمایش در می آورد .

2- اگر از برنامه تلفن همراه توییتر استفاده می کنید ، باید پنل سمت چپ برنامه را باز کنید. شما می توانید این کار را با ضربه زدن بر روی آیکون سه خط در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید .

از این مرحله به بعد ، همه چیز در نسخه وب و اپلیکیشن توییتر یکسان است. بر روی دکمه “تنظیمات و حریم خصوصی”( Settings And Privacy ) کلیک کنید یا روی آن ضربه بزنید.

حذف کردن تمامی دستگاه ها از اکانت توییتر (نسخه وب و اپلیکیشن)

در فهرست تنظیمات ، گزینه “Account” را انتخاب کنید.

حذف کردن تمامی دستگاه ها از اکانت توییتر (نسخه وب و اپلیکیشن)

به قسمت “داده و مجوزها” ( Data And Permissions ) بروید و بخش “برنامه ها و جلسات” ( Apps And Sessions ) را انتخاب کنید یا روی آن ضربه بزنید.

حذف کردن تمامی دستگاه ها از اکانت توییتر (نسخه وب و اپلیکیشن)

در زیر عنوان Sessions ، لیستی از تمام دستگاه هایی که به اکانت توییتر شمار دسترسی دارند نمایش داده می شود .برای حذف تمام دستگاه ها گزینه قرمز رنگ “خروج از همه دستگاه های دیگر” ( Log Out All Other Sessions ) را انتخاب کنید تا همه دستگاه ها خارج شوند.

حذف کردن تمامی دستگاه ها از اکانت توییتر (نسخه وب و اپلیکیشن)

در صفحه تأیید باز شده ، بر روی گزینه “خروج” ( Log Out ) کلیک کرده یا روی آن ضربه بزنید.

حذف کردن تمامی دستگاه ها از اکانت توییتر (نسخه وب و اپلیکیشن)

اکنون شما تمام دستگاه هایی که به حساب توییتر شما متصل بودند خارج شدند ، از این لحظه به بعد هر دستگاه دیگری که بخواهد به حساب توییتر شما دسترسی پیدا کند ، باید مجدد وارد سیستم شود.

همچنین بخوانید  چگونه دو برنامه را هم زمان در آیپد اجرا کنیم ؟ ویژگی چند وظیفه ای در آیپد

اگر نگران هستید که شخصی پسورد اکانت توییتر شما را دارد می توانید فوراً با کمک مقاله عوض کردن رمز عبور توییتر خود ، این کار را انجام دهید. اگر این کار را نکنید ، آنها می توانند دوباره مستقیماً وارد سیستم شوند.

ما همچنین توصیه می کنیم که رمز دو مرحله اکانت توییتر خود را فعال کنید تا حتی با دانستن رمز عبور حساب توییتر شما ، باز هم نتوانند وارد اکانت توییتر شما شوند ، بدون اینکه به تلفن شما دسترسی پیدا کنند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *