تبلیغات

تبلیغات

با نسخه جدید کالی لینوکس ، محیطی مثل ویندوز داشته باشید

Kali-linux-2019

بیشتر کاربران معمولاً ترجیح می دهند هنگام کار با سیستم خود ، در گوشه ای تا کسی نتواند مزاحم کارشان شود و اگر هکر باشد ، اصلا نمی خواهد کسی بفهمد چه کاری انجام می دهد . اگر عاشق سیستم عامل کالی لینوکس برای آزمایش هک و نفوذ هستید ، در ادامه ما اخبار بسیار جذابی برای شما داریم .

Offensive Security نسخه جدید و نهایی کالی لینوکس برای سال 2019 منتشر کرد که شامل یک تم ویژه برای تبدیل محیط دسکتاپ Xfce شما به یک دسکتاپ شبیه به ویندوز است .

مقالات مرتبط با کالی :

حل مشکل نصب نرم افزار در کالی با اضافه کردن ریپوزیتوری

محیط جدید نسخه جدید کالی لینوکس

این تم جدید کالی با نام “Kali Undercover” طراحی شده است برای کسانی که در مکان های عمومی یا محیط های اداری کار می کنند و نمی خواهند مردم بدانند که در حال کار با سیستم عامل کالی لینوکس هستید ، یک سیستم عامل محبوب در بین هکرها ، آزمایشکنندگان نفوذ و امنیت سایبری .

همانطور که در نسخه ی نمایشی زیر نشان داده شده است ، بعد از فعال کردن “حالت Kali Undercover Mode” از فهرست ، بلافاصله تم اژدها کالی شما به نسخه خسته کننده و مبهم سیستم عامل ویندوز تبدیل می شود .

محیط جدید نسخه جدید کالی لینوکس

ویژگی های جدید سیستم عامل کالی لینوکس 2019.4

علاوه بر قابلیت Kali Undercover ، آخرین نسخه کالی لینوکس 2019.4 ، با پشتیبانی از هسته لینوکس 5.3.9 ، که شامل برخی از به روزرسانی های جالب جدید است .

  • Xfce Desktop : یک محیط دسکتاپ پیش فرض جدید با هدف بهبود عملکرد و تجربه کاربر.
  • پشتیبانی PowerShell : این امکان را به شما می دهد تا اسکریپت های PowerShell را مستقیماً در کالی اجرا کنید .
  • Kali NetHunter KeX : این به شما امکان می دهد تا دستگاه اندرویدی خود را به همراه صفحه کلید و ماوس بلوتوث به یک خروجی HDMI وصل کرده و یک میز کار کامل از سیسیتم عامل کالی را در تلفن هوشمند خود بدست آورید.
  • موضوع جدید GTK3 : یک تم دسکتاپ جدید برای دسکتاپ های Xfce و GNOME.
  • فایل های کالی : اسناد کالی را به دایرکتوری “/ Docs /” منتقل کرد ، که اکنون Git طراحی شده است و در آنجا هر کس می تواند اسناد خود را وارد کند .
  • فایل های راه اندازی BTRFS : پشتیبانی از تنظیمات BTRFS به عنوان سیستم فایل اصلی شما ، به شما امکان می دهد بعد از به روزرسانی کردن ، به نسخه قبلی سیستم فایل خود برگردید .

با این حال ، این تیم اطمینان داده است که با عرضه نسخه 2020.1 که قرار است در سال جدید میلادی انجام شود ، از کارت حافظه های جانبی حداقل 16GB پشتیبانی شد ، اگرچه فایل های image در کارت های حافظه کوچکتر هم پشتیبانی می شوند .

همچنین بخوانید  معرفی هتل ویدا کیش - هتلی با استاندارهای روز دنیا

علاوه بر این ، هسته رزبری پای برای کالی لینوکس به نسخه 4.19.81 به روز شد ، و بسته سیستم عامل به روزرسانی شد که شامل به روزرسانی های eeprom برای RaspberryPi 4 می باشد .

شما می توانید برای دانلود و نصب کالی لینوکس 2019.4 را از وب سایت رسمی کالی آن یا از شبکه تورنت دانلود کنید. اگر قبلاً سیستم عامل کالی را نصب کرده اید ، می توانید با اجرای دستور زیر به سادگی کالی لینوکس را به جدیدترین نسخه کالی ارتقا دهید :

apt update && apt -y full-upgrade

سوالی در رابطه با این مقاله دارید ؟ در ادامه مقاله بخش کامنت های نظر دهید یا در تلگرام و اینستاگرام ما با ما به اشتراک بگذارید .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *