تبلیغات

تبلیغات

مایکروسافت تأیید کرد که بروزرسانی ویندوز 10 در نوامبر 2019 عادی نیست

Windows-10-November-2019-update-is-not-the-new-normal

در اوایل ماه نوامبر ، مایکروسافت دومین و آخرین بروزرسانی مهم ویندوز 10 خود را برای همه کاربران ویندوز 10 منتشر کرد. به روز رسانی نوامبر 2019 در ویندوز 10 شاهد بهبود عملکرد ویندوز ، ویژگی های جدید و بهبود کیفیت تصویر می باشد.

بروزرسانی اول 180 کیلوبایت بود ، که اشتباه بود. اما مایکروسافت توضیح داد که این ماهیت فشرده سازی بسته ها است که آن را بسیار کوچک کرده است . این در اصل به روزرسانی جزئی است که هنگام نصب کردن پرونده های اصلی و اصلاح شده در آپدیت های ماه مه 2019 را مجدد فعال می کند. بنابراین کاربران ملزم به نصب کلیه به روزرسانی های نسخه قبلی ویندوز 10 هستند .

مایکروسافت می گوید :

“قبل از ارسال نسخه جدید 19H2 به Windows Update ، باید همه به روزرسانی های توصیه شده “مانند به روزرسانی های ماهانه و به روزرسانی های امنیتی Adobe Flash نصب شوند. ما در حال برنامه ریزی برای بهبود این رفتار در ماه های آینده هستیم تا دیگر به روزرسانی های اشتباه انتشار پیدا نکنند .

برگشتن به نوع بروز رسانی قبلا در ویندوز 10

ناراحتی های گذشته ، درباره به روزرسانی واقعاً مطابق با انتظارات از شرکت ویندوز نیست . در حالی که کاربران انتظار پیشرفت های زیادی با بروزرسانی جدید داشتند ، بسیاری از کاربران ناامید شدند که این آپدیت ویندوز تنها مشکلات جزئی را برطرف می کنید.

مایکروسافت بازخورد منفی درباره پروژه آزمایشی خود از کاربران دریافت کرده و تأیید کرده است . از آن زمان اعلام کرده است که ظاهرا دیگر با آپدیت های ماهانه مواجعه نشویم. از این طریق پیشنهاد می شود که این شرکت در آینده مانند قبلا نسخه های اصلی آپدیت را به صورت عمده دو بار در سال انتشار دهد .

مایکروسافت می گوید :

“انتشار بروز رسانی های جدید در آینده به همین روش ادامه نخواهد یافت ” .

گزارشات همچنین حاکی از آن است که به روزرسانی ویندوز 10 در نوامبر 2019 یک استثنا است زیرا مایکروسافت زمان ارائه جدیدترین خدمات نسخه های خود را تنظیم می کند تا یک برنامه جدید و متناسب عرضه کند . در ماه دسامبر ، نسخه 20H1 ویندوز 10 حذف خواهد شد ، و کاربران می توانند منتظر بروزرسانی قبلی باشند.

برای آپدیت کردن ویندوز 10 کافیس به تنظیمات ویندوز مراجعه کنید و سپس به قسمت به روزرسانی ویندوز بروید و بررسی کنید که آیا بروزرسانی برای شما آماده شده است یا خیر .

همچنین بخوانید  سایت پیوندها از دسترس خارج شد!

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *