تبلیغات

تبلیغات

چگونه از حالت ناشناس گوگل مپ (Google Maps) استفاده کنیم

Incognito-mode-for-Google-Maps

گوگل در حال استفاده از حالت ناشناس در گوگل مپ است. اکنون حالت ناشناس برای گوگل مپ در اندروید موجود است و iOS نیز در آینده این ویژگی را دریافت می کند. این به این معنی است که دیگر لازم نیست نگران باشید گوگل از محل زندگی شما مطلع شود.

 

حالت ناشناس گوگل مپ چیست؟

 

حالت ناشناس سالها است که جزء اصلی گوگل کروم محسوب می شود. پس از فعال کردن آن ، می توانید وب را به صورت خصوصی مرور کنید ، بدون اینکه افراد دیگری که از همان دستگاه استفاده می کنند بتوانند فعالیت آنلاین شما را مشاهده کنند.

 

این سطح V.P.N را برای حفظ حریم خصوصی آنلاین ارائه نمی دهد ، بنابراین ISP شما ، وب سایت هایی که بازدید می کنید و ارائه دهنده اینترنت شما هنوز هم می توانند آنچه را که بصورت آنلاین انجام می دهید را مشاهده کنند. با این وجود ، کروم از ذخیره سابقه مرور ، کوکی ها و اطلاعات وارد شده در فرم جلوگیری می کند.

 

گوگل حالت ناشناس را برای گوگل مپ راه اندازی می کند

 

اکنون ، گوگل مپ حالت ناشناس خود را دارد. پس از فعال کردن حالت ناشناس ، گوگل مپ فعالیت شما را در حساب گوگل شما ذخیره نمی کند. این شامل مکان هایی است که شما جستجو می کنید ، و شما را راهنمایی می کند.

 

ما همیشه در تلاش هستیم تا داده های شما را خصوصی و ایمن نگه داریم. امروز ما در حال گسترش کنترل های حریم خصوصی با استفاده آسان به محصولاتی مانند دستیار گوگل ، مپ و یوتیوب هستیم و روشهای جدید محافظت از داده های خود را به صورت آنلاین اعلام می کنیم .

با توجه به گفته های گوگل ، روشن کردن حالت ناشناس به معنای این است که سابقه مرور یا جستجوی شما ذخیره نمی شود و یا اعلان هایی را برای شما ارسال نمی کند ، سابقه موقعیت مکانی یا موقعیت مکانی مشترک خود را در صورت وجود به روز نمی کند یا از داده های شخصی شما برای شخصی سازی نقشه ها استفاده نمی کند.

 

نحوه فعال کردن حالت ناشناس گوگل مپ در اندروید

 

نحوه فعال کردن حالت ناشناس گوگل مپ در اندروید 

 

برای فعال کردن حالت ناشناس گوگل مپ ، برنامه Google Maps را در دستگاه خود باز کنید. سپس ، روی آیکون تصویر خود ضربه بزنید. سپس گزینه “روشن کردن حالت ناشناس” یا “Turn on Incognito mode “را انتخاب کنید . وقتی می خواهید به صورت معمولی از گوگل مپ استفاده کنید ، می توانید دوباره آن را به همان روش خاموش کنید.

همچنین بخوانید  آموزش بزرگ کردن فونت متن وب سایت در اندروید (کروم و فایرفاکس)

 

  • ابتدا برنامه گوگل مپ را از گوگل پلی 12آپدیت کنید
  • سپس گوگل مپ را اجرا کنید
  • برروی آیکون تصویر خود کلیک کنید
  • گزینه “روشن کردن حالت ناشناس” یا “Turn on Incognito mode “را انتخاب کنید .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *