اخباراخبار اپلیکیشن

فوتوشاپ برای آیپد عرضه شد : دانلود فوتوشاپ برای آپید

در اکتبر سال ۲۰۱۸ ، ادوبی پیش نمایش فتوشاپ برای آیپد را نشان داد. این شرکت نوید یک رابط کاربری جدید را داد که فقط برای تبلت طراحی شده است و بیشتر ویژگی های مشابه مورد علاقه کاربران نسخه دسکتاپ را دارا است. و اکنون در نوامبر ۲۰۱۹ ، ادوبی فتوشاپ برای آیپد منتشر شد.

 

از ادوبی فتوشاپ آیپد چه انتظاری دارید

 

ادوبی در پستی در Adobe Blog از انتشار فوتوشا برای آیپد خبر داد . ادوبی این فتوشاپ را برای آیپد نسخه ۱.۰ برچسب گذاری کرده است و اظهار داشت: “این فقط آغاز سفر ما برای گسترش فتوشاپ به دستگاه ها است”.

 

 

در زمان راه اندازی ، فوتوشاب برای آیپد “روی آهنگسازی ، روتوش اولیه و ماسک زدن ، وظایف متداول و گردش کاری است که می دانیم برای اکثر کاربران فتوشاپ مفید خواهد بود.”


بیشتر بدانید :


 

فوتوشاپ برای آیپد با استفاده از همان پایه کد به عنوان فتوشاپ در دسکتاپ ساخته شده است. با این وجود برای مداد و لمس روی صفحه نمایش کوچکتر بهینه شده است. نوار ابزار در سمت چپ ، لایه ها در سمت راست وجود دارد و به طور خودکار در فضای ابر ذخیره می شود.

 

این به وضوح فقط یک نقطه شروع است  و Adobe قول داده قابلیت های بیشتر و گردش کار را اضافه کند. ویژگی هایی از قبیل بوم چرخان ، انتخاب موضوع و اصلاح لبه در حال بررسی و اضافه شدن در برنامه است.

 

ذانلود: فوتوشاپ برای iPadOS

 

همچنین بخوانید  انتشار تصویر رندر شده از زنفون جدید ایسوس

عاطی

نویسنده وبسایت آموزشی خبری تک تیپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا