تبلیغات

تبلیغات

آموزش غیرفعال کردن کارت های شناور گوگل کروم

Disable-Google-Chrome’s-Tab-Hover-Cards

کارت های شناور در گوگل کروم به شما کمک می کند هنگام باز کردن صفحات بیشمار ، زبانه ها را از یکدیگر تشخیص دهید. این ویژگی به طور پیش فرض فعال شده است ، اما اگر آن را دوست ندارید می توانید به راحتی آن را غیرفعال کنید.

 

با شروع Chrome 78 ، هنگامی ماوس خود را روی یک برگه ببرید ، Tab Hover Cards ظاهر می شود. hovercard در اصل یک کادر پیش نمایش است که هم عنوان و نشانی اینترنتی صفحه را نشان می دهد.

 


مقالات مرتبط با گوگل کروم :


 

غیرفعال کردن کارت های شناور گوگل کروم

 

برای غیرفعال کردن این ویژگی باید از یک پرچم آزمایشی در Chrome استفاده کنید. وقتی از chrome://flags  برای فعال یا غیر فعال کردن ویژگی استفاده می کنید ممکن باعث ایجاد مشکلاتی شود. بنابراین هنگام بازی با برخی از پرچم های موجود ، مراقب باشید.

 

برای شروع کار ، Chrome را باز کنید ،  chrome://flags را در نوار جستجو تایپ کنید ، کلید “Enter” را فشار دهید و سپس “Tab Hover Cards” را در نوار جستجو تایپ کنید.

 

غیرفعال کردن کارت های شناور گوگل کروم

 

از طرف دیگر ، می توانید عبارت ” chrome://flags/#tab-hover-cards ” را در نوار جستجو تایپ کنید و سپس کلید “Enter” را فشار دهید تا مستقیم به پرچم بروید. در مرحله بعد ، روی کادر کشویی کنار پرچم “Tab Hover Cards” کلیک کرده و گزینه “Disabled” را انتخاب کنید.

 

غیرفعال کردن کارت های شناور گوگل کروم

 

برای اعمال تغییرات ، باید Chrome را مجدداً راه اندازی کنید. بر روی دکمه آبی “Relaunch Now” در انتهای صفحه کلیک کنید.

 

غیرفعال کردن کارت های شناور گوگل کروم

 

پس از راه‌اندازی مجدد مرورگر وب ، Tab Hover Cards دیگر بخشی از گوگل کروم نیست. اگر می خواهید این ویژگی را دوباره فعال کنید ، کافی است به پرچم برگردید و آن را به گزینه “Default” برگردانید.

همچنین بخوانید  لزوم آموزش کارکنان و مزایای آن در یک سازمان

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *