تبلیغات

تبلیغات

جیمز گان توضیح می دهد که چرا Suicide Squad نیازی به جوکر جرد لتو ندارد.

Jared-Leto’s-Joker

از هم اکنون، جوکر آینده در DCEU یک آرایش دیوانه وار کم دارد و این کمبود احساس می شود. برادران وارنر و تاد فیلیپس مطمئنا با مطالعه شخصیت دراماتیک خواکین فینیکس به موفقیت رسیدند، اما هرگز به معنای اتصال به جهان بزرگتر مبتنی بر DC Comics ساخته نشده است. هارلی کوین از دوست پسر سابقش در Birds of Prey رهایی می یابد، و به نظر نمی رسد که جوکر در حال بازگشت به گروه خودکشی جیمز گان باشد با تک تیپ همراه باشید .

 

این برای جرد لتو خوشحال کننده نیست. ظاهرا این بازیگر از بی اعتنایی مخاطبان به نسخه جوکری که بازی کرده خوشحال نیست. و طرفداران شیک و باکلاس و خالکوبی کرده جوکر، از این که لیست بزرگ بازیگران The Suicide Squad شامل جرد لتو نیست، نا امید شدند. این چیزی است که جیمز گان درباره جوکر شرور در حین فیلم برداری می گوید:

 

 

 


 

“هیچ کس به جز من و چند نفر دیگر شخصیت های فیلم را نمی شناسند، اما اگر جوکر در این فیلم حضور نداشته باشد، فکر نمی کنم عجیب باشد زیرا او جزئی از Suicide Squad در کمیک ها نیست.”

 

 

جیمز گان این مطلب را در استوری اینستاگرام خود در طی یک پرسش و پاسخ ارسال کرد که در آن یکی از طرفداران از وی پرسید که چگونه می تواند بدون داشتن جوکر فیلم Suicide Squad را توجیه کند. اکنون جیمز گان کوتاه نیامده و می گوید جوکر در آینده نقشی در دنیای دی-سی نخواهد داشت. اما او به طور دقیق اشاره کرد که جوکر بخشی از کمیک های Suicide Squad نیست.

 

او فقط برای توضیح دادن و پیش بردن داستان اولیه هارلی کویین و همینطور، اضافه شدن آدم های شرور به فیلم، در جوخه خودکشی نقش داشته است. او شخصیتی پشتیبان بود که در واقع با این باند ارتباطی نداشت. بنابراین حق کاملا با جیمز گان است! بنابراین مطمئنا نیازی به بودن جوکر در فیلم جوخه خودکشی نیست.

 

هنوز هم ممکن است جرد لتو جوکر با یک ظاهر غافلگیر کننده برگردد. می دانیم هارلی کوین بازیگر اصلی فیلم خواهد بود، اما به نظر می‌رسد که پرندگان طعمه ممکن است او را از داستانش دور کنند و او را به عنوان کسی که یاد می گیرد به تنهایی و یا با دیگران پرواز کند، آموزش دهند. بنابراین او در پی ” آزادی ” به سمت تیم خودکشی می‌رود، همچنین به نظر می‌رسد جوکر جرد لتو در این فیلم بازی نخواهد کرد.

همچنین بخوانید  بهترین سریال های نتفلیکس که باید ببینید

 

و تمام ستارگان بزرگی که در فیلم جیمز گان معرفی شده اند را فراموش نکنیم. لیست بازیگران رسمی او که اخیراً منتشر شده است شامل 24 بازیگر با استعداد از جمله جان سینا، ناتان فیلیون، شان گان، پیت دیویدسون، تائیکا ویتیتی و ادریس البا می باشد. مخاطبان ممکن است فراموش کنند که جوکر، همه این نام ها و شخصیت های بالقوه هیجان انگیز را که به فیلم می آیند، در نظر دارد. علاوه بر مارگو رابی در نقش هارلی کویین ما شاهد بازگشت جی کورتنی در نقش کاپیتان بومرنگ، جوئل کینامان در نقش ریک فلگ و آمانده والر در نقش ویولا دیویس هستیم.

 

با توجه به عملکرد بسیار ستوده جوآکین ققنوس در جوکر که در حال پخش است، تصور طرفداران ممکن است درباره بازی جرد لتو در نقش جوکر به هم بریزد.
نظر شما چیست؟ آیا از دیدن جرد لتو در نقش جوکر در فیلم جوخه خودکشی در تاریخ 6 اوت 2021 خوشحال و هیجان زده می شوید؟ نظرتان را برای ما بنویسید.

 

 

تبلیغات

دیدگاه ها

  • نازلی آبان 19, 1399 :: 11:21

    من عاشق فیلم جوکر هستم مخصوصا جرد لتو همان طور که میگویند که قرار است در جوخه انتحار جوکر(جرد لتو) نقشی نخواهد داشت خیلی ناراحت کننده است من امید دارم که در جوخه انتحار دو جوکر و هارلی به هم برسند چون اونا برای یکدیگر آفریده شده اند کاش به هم برسند و رابطه عاشقانه ای را تا آخر داشته باشند خیلی ممنون میشم و یا اگر هم به هم نرسند حداقل در فیلم نقش داشته باشد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *