تبلیغات

تنظیمات SMTP جیمیل برای ارسال ایمیل از طریق برنامه های جانبی

SMTP-Gmail

اگر می خواهید از برنامه هایی مانند Thunderbird یا Outlook برای ارسال ایمیل از اکانت جیمل خود استفاده کنید ، باید تنظیمات SMTP را درست وارد کنید. برخی از این برنامه های ایمیل به محض ورود به سیستم ، این کار را به صورت خودکار انجام می دهند ، ولی در مواردی شما باید اطلاعات را به صورت دستی وارد کنید. در این مقاله ، تنظیمات SMTP جیمیل را برای شما توضیح خواهیم داد تا بتوانید ایمل را از برنامه دلخواه خود ارسال کنید. با تک تیپ همراه باشید .

 

این کار آسان است و کمتر از 1 دقیقه طول می کشد و به هیچ دانش فنی احتیاج ندارید. تنها چیزی که باید بدانید تنظیمات درست است .

تنظیمات SMTP جیمیل :

 

  • SMTP username : آدرس جیمیل شما
  • SMTP password : رمز عبور جیمیل شما
  • SMTP server address: در این قسمت عبارت “smtp.gmail.com” را وارد کنید
  • Gmail SMTP port (TLS): مقدار 587 را وارد کنید
  • SMTP port (SSL): مقدار 465 را وارد کنید
  • SMTP TLS/SSL required: گزینه yes را انتخاب کنید

 

هنگامی که می خواهید حساب خود را وارد برنامه ایمیل مورد نظر خود کنید ، اولین کاری که لازم است انجام دهید این است که آدرس و رمز عبور ایمیل خود را وارد کنید. پس از آن ، تنظیمات SMTP جیمیل باید روی صفحه شما ظاهر شود. شما فقط باید اطلاعاتی را که در بالا مشاهده می کنید وارد کنید.

 

در صورت مشاهده نکردن آنها ، باید تنظیمات حساب خود را باز کرده و جستجو کنید. بسته به برنامه ایمیلی که از آن استفاده می کنید ، ممکن است گزینه تنظیمات در جای دیگری باشد اما نگران نباشید پیدا کردن آنها راحت است.

 

فقط بخاطر داشته باشید که تنظیمات SMTP جیمیل دارای محدودیتی برای ارسال است ، که برای جلوگیری از ارسال اسپم وجود دارد. فقط می توانید روزانه 500 ایمیل ارسال کنید که احتمالاً بیشتر از حد کافی برای یک کاربر عادی ​​است.

 

امیدوارم این مقاله برای شما که به دنبال ارسال ایمیل از طریق برنامه های جانبی هستید ، مفید باشد.

 


بیشتر بدانید :

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
همچنین بخوانید  چگونه تعداد قدم ها را در آیفون یا اپل واچ مشاهده کنیم؟ مشاهده تعداد گام ها در آیفون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *