تبلیغات

تبلیغات

تنظیمات SMTP جیمیل برای ارسال ایمیل از طریق برنامه های جانبی

SMTP-Gmail

اگر می خواهید از برنامه هایی مانند Thunderbird یا Outlook برای ارسال ایمیل از اکانت جیمل خود استفاده کنید ، باید تنظیمات SMTP را درست وارد کنید. برخی از این برنامه های ایمیل به محض ورود به سیستم ، این کار را به صورت خودکار انجام می دهند ، ولی در مواردی شما باید اطلاعات را به صورت دستی وارد کنید. در این مقاله ، تنظیمات SMTP جیمیل را برای شما توضیح خواهیم داد تا بتوانید ایمل را از برنامه دلخواه خود ارسال کنید. با تک تیپ همراه باشید .

 

این کار آسان است و کمتر از 1 دقیقه طول می کشد و به هیچ دانش فنی احتیاج ندارید. تنها چیزی که باید بدانید تنظیمات درست است .

تنظیمات SMTP جیمیل :

 

  • SMTP username : آدرس جیمیل شما
  • SMTP password : رمز عبور جیمیل شما
  • SMTP server address: در این قسمت عبارت “smtp.gmail.com” را وارد کنید
  • Gmail SMTP port (TLS): مقدار 587 را وارد کنید
  • SMTP port (SSL): مقدار 465 را وارد کنید
  • SMTP TLS/SSL required: گزینه yes را انتخاب کنید

 

هنگامی که می خواهید حساب خود را وارد برنامه ایمیل مورد نظر خود کنید ، اولین کاری که لازم است انجام دهید این است که آدرس و رمز عبور ایمیل خود را وارد کنید. پس از آن ، تنظیمات SMTP جیمیل باید روی صفحه شما ظاهر شود. شما فقط باید اطلاعاتی را که در بالا مشاهده می کنید وارد کنید.

 

در صورت مشاهده نکردن آنها ، باید تنظیمات حساب خود را باز کرده و جستجو کنید. بسته به برنامه ایمیلی که از آن استفاده می کنید ، ممکن است گزینه تنظیمات در جای دیگری باشد اما نگران نباشید پیدا کردن آنها راحت است.

 

فقط بخاطر داشته باشید که تنظیمات SMTP جیمیل دارای محدودیتی برای ارسال است ، که برای جلوگیری از ارسال اسپم وجود دارد. فقط می توانید روزانه 500 ایمیل ارسال کنید که احتمالاً بیشتر از حد کافی برای یک کاربر عادی ​​است.

 

امیدوارم این مقاله برای شما که به دنبال ارسال ایمیل از طریق برنامه های جانبی هستید ، مفید باشد.

 


بیشتر بدانید :

همچنین بخوانید  نحوه تگ کردن در استوری اینستاگرام - تگ کردن استوری

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *