تبلیغات

تبلیغات

بررسی کامل محصول جدید مایکروسافت سرفیس پرو 7

Surface-Pro-7

برند جدید سرفیس پرو 7 از مایکروسافت ، دیگر محصول پرچمدار Surface این شرکت نیست. این عنوان در حال حاضر متعلق به سرفیس Pro X جدید مبتنی بر ARM است.

 

در عوض ، آنچه که ما اکنون می خواهیم یک جایگزین مقرون به صرفه تر است. در سرفیس پرو 7 یک پردازنده 10 نانومتری اینتل (CPU) وجود دارد. در ادامه در مورد سرفیس 7 ایکس بیشتر توضیح می دهیم.

 

قیمت تاریخ عرضه سرفیس پرو 7

 

 

 

سرفیس پرو 7 در تاریخ 22 اکتبر به بازار عرضه می شود. قیمت آن از 749 دلار (حدود 600 پوند ، 1،120 دلار AU) شروع می شود و مانند گذشته باید کیبورد و قلم سرفیس را جدا خریداری کنید.

 

این قیمت به شما 4 گیگابایت حافظه (رم) و یک درایو 128 گیگابایتی می دهد ، هر دو به ترتیب با ظرفیت 16 گیگابایت و 1 ترابایت قابل ارتقا هستند.این قیمت گذاری نسبت به نسخه های قبلی تغییر نکرده است و شما باید بالای 1000دلار خرج کنید تا لوازم جانبی که هنوز هم جداگانه به فروش می رسند ، بدست آورید.

 


بیشتر بدانید :

بررسی مشخصات سرفیس پرو ایکس – Surface Pro X


 

طراحی Surface Pro 7

 

طراحی Surface Pro 7

 

گذشته از قرارگیری جدید درگاه USB-C ، به نظر می رسد که هیچ چیز در مورد طراحی Surface Pro 7 از نسخه سال گذشته Pro 6 تغییر نکرده است. این دستگاه هنوز 11.5 اینچ (292 x 201 x 8.5 mm) دارد و وزن آن 1.7 پوند (770 گرم) است و هنوز هم به رنگ های  سیاه و نقره ای مات در دسترس است.

 

طراحی Surface Pro 7

 

نمایشگر این تبلت هنوز هم در 12.3 اینچ از قطر با وضوح 2،736 در 1،824 (267 پیکسل در اینچ) و نسبت ابعاد 3: 2 در دسترس است. به نظر می رسد که مایکروسافت به اوج طراحی در سرفیس پرو رسیده است ، اما Surface Pro X چندان طراحی خاصی ندارد. در حالی که USB-C در Surface Pro 7 وجود دارد ، فقط USB 3.1 است و نه Thunderbolt 3.

 


پیشنهادی :

مایکروسافت Surface Go 2 مقرون بصرفه ترین لپ تاپ سرفیس


 

مایکروسافت در هنگام استفاده از کورتانا با صدای شما ، میکروفونهای استودیوی دستگاه را برای دقت بیشتر بهبود بخشیده است ، اما این پیشرفت جزئی است.

با این حال ما فهمیدیم که صفحه کلید Type Cover اکنون بهتر کار میکند و مطمئناً این یک پیشرفت است ، اما تنظیم آن کمی وقت گیر است.

 

کارایی سرفیس پرو 7

 

عملکرد سرفیس پرو 7

 

سرفیس پرو 7 با پردازنده های Intel Ice Lake ساخته شده است که پردازنده 10 نانومتر Intel Core i7-1065G7 و تا 16 گیگابایت حافظه رم در آن وجود دارد. این دستگاهی است که می توانید با خود به راحتی حمل کنید و کارهای جدی را با آن انجام دهید.

همچنین بخوانید  آپدیت جدید پیکسل 4 باعث بهبود عمکلرد قفل چهره می شود

 

اما نکته قابل توجه اینجاست که شامل پردازنده گرافیکی (Intel Gen 11 Intel Iris (GPU است. این در مدل اولیه قابل دسترس نخواهد بود زیرا تراشه Intel Core i3 در ارزانترین نسخه محدود به گرافیک Intel UHD وجود دارد. این پردازنده گرافیکی در تنظیمات حداکثر چیزی مانند Metro Exodus را اجرا نمی کند ، اما شما نباید مشکلی در بازی برخی از بازی های Indie داشته باشید.

 

بهبود دیگری که Ice Lake به Surface Pro 7 می بخشد ، پشتیبانی بومی از وای فای نسخه 6 در سطح سیلیکون است. ما هنوز بسیاری از روتر های WiFi 6 را ندیده ایم ، اما آنها در آینده وارد بازار می شوند و ورود این فناوری به این معنی است که لازم نیست نگران باشید که شبکه شما به روز نشده باشد.

 

با این حال ، بزرگترین مشکل اینجاست که پورت USB-C فقط USB 3.1 است. مطمئناً ، می توانید بسیاری از عملکردها را از درگاه Surface Connect مایکروسافت بدست آورید.

 

یکی از تغییرات عمده کاهش قابل توجهی در عمر باتری است. سرفیس پرو 6 با یک پردازنده 14 نانومتری Intel در 13 ساعت و 30 دقیقه دوام می آورد ، در حالی که 10 نانومتر سرفیس پرو 7 فقط 10 ساعت و 30 دقیقه با یک بار شارژ می توان از آن استفاده کرد.

 

سخن آخر

 

اکنون مطمئناً شاهد پیشرفت چشمگیر در عملکرد دستگاه خواهیم بود ، اما به نظر می رسد عمر باتری کم باشد ولی  وقتی دستگاه 30 درصد کمتر شارژ داشته باشد به سرعت شارژ می شود.

تبلیغات

دیدگاه ها

  • ALI فروردین 13, 1399 :: 14:55

    ببخشید یک سوالی دارم لطفا زود جواب بدید ایا این سرفیس پرو ۷ در پردازنده ی core i7 برای گیم مناسب است؟ چند ساعت برای گیم شارژ نگه میداره. باتشکر

    • رسول توکلی فروردین 13, 1399 :: 16:01

      سلام دوست عزیز ، محصولات سرفیس پرو برای بازی مناسب نیستند ، به این خاطر که فن یا خنک کننده ندارند و به دستگاه آسیب میرسد . سرفیس پرو بیشتر مناسب کارهای روزمره هستش
      مانند برنامه نویسی ، تماشا فیلم و …

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *