تبلیغات

تبلیغات

معرفی 5 تا از بهترین بازی های آرکید اپل (Apple Arcade)

Apple-Arcade-5-Best-Games

Apple Arcade یا اپل آرکید یک پلتفرم جدیدی برای گیمر ها در نظر گرفته شده است با استفاده از آن می توانید ماهانه $4.99 پرداخت کنید (همراه با 1 ماه اشتراک رایگان) تا به بیش از 100 بازی برای دستگاه های آیفون ، آیپد ، مک و اپل تیوی دسترسی داشته باشید.

 

در اپل آرکید (Apple Arcade) تمامی بازی ها شامل تبلیغات نمی شوند ، علاوه بر این از هیچ نوع پرداخت درون برنامه ای هم بهره نمی برد و همه امکانات برای کاربر در نظر گرفته شده است. افرادی که اشتراک اپل آرکید خریداری می کنند ، می توانند هر بازی که قصد دارند را دانلود کرده و روی دستگاه خود نصب کنند. همچنین می توانند تا 6 نفر از اعضای خانواده را به اشتراک خود اضافه کنند.

 

جالب است بدانید که کاربرانی که اشتراک را خریداری کرده اند می توانند ادامه بازی را در هر دستگاهی که دارند انجام بدهند و به آن بپردازند.

 

اما سوالی که برای بسیاری افراد پیش می آید این است که آیا واقعا ارزشش را دارد که اشتراک اپل آرکید را خریداری کنیم؟ در این مقاله قصد داریم به تعدادی از بازی های اپل آرکید بپردازیم. با تک تیپ همراه باشید.

 

1. بازی اپل آرکید Shinsekai Into the Depths

 

بهترین بازی های اپل آرکید Apple Arcade

 

همانطور که از نامش انتظار می رود ، شما در دنیایی از زیر آب خواهید بود. بازیکنان در قسمتی از جهان زیر آب خواهند بود که موجودات عجیبی در آب قرار دارد. طی مراحلی که بازیکن انجام می دهد ، باید با هیولاها ، خلبان های زیردریایی بجنگند و همچنین در اعماق اقیانوس ها به دنبال اکتشافات بروند.

 

اگر به دنبال بازی ای هستید که با بازی های کنسولی رقابت کند ، پروسه گیم Shinsekai می تواند با بازی هایی از نوع 2 بعدی رقابت کند. شاید بازی دارای کنترلر های آسان و ساده ای داشته باشد اما با توجه به نوع باید حواستان را جمع کنید تا بازنده نباشید!

 

CapCom گفته است که بازی ساخته شده به گونه ای است که بتواند بازیکن را به خود جذب کرده و تمامی نیاز هایش را برطرف کند. جالب است بدانید که تمامی صدا ها و افکت های بکار برده شده در بازی ، زیر آب ضبط شده است. همانطور که می بینید ، جهان بازی در رابطه با آبزیان است و زندگی روزمره آن ها را نشان می دهد. اگر به طراحی بازی دقت کنید ، می بینید که نوع بکار رفته شده در بازی های موبایل طرفدار بیشتری دارد.

همچنین بخوانید  آموزش برداشتن و اضافه کردن رم کامپیوتر و لپ تاپ ( افزایش رم سیستم)

 

بنابراین اگر به دنبال بازی ای هستید که در آن گم شوید ، بازی Shinsekai می تواند تمامی نیاز های شما از یک بازی جهان باز برطرف کند.

 

[app_link title=”دانلود Shinsekai Into the Depths ” link=”https://apps.apple.com/us/app/shinsekai-into-the-depths/id1465048285/” store=”apple”]

 

2. بازی Hot Lava در اپل آرکید

 

بهترین بازی های اپل آرکید Apple Arcade

 

یک بازی اول شخص پارکور که از نوع cel-shaded گرافیکی طراحی شده است. اگر گیمر باشید می دانید که بازی Mirror’s Edge توانست طرفداران زیادی را در نوع پارکور جذب کند. اگر بخواهیم بازی Hot Lava را مثال بزنیم ، این از همان نوع بازی Mirror’s Edge است. در این بازی می توانید جابجایی های سریع از یک سکو به سکوی دیگری را تجربه کنید.

 

شاید بگویید که بازی تنها نقش شما انجام دادن حرکت پارکور است ، اما سازنده سعی کرده است که تمامی جوانب را در نظر بگیرد و تنها به دسته بندی پارکور تمرکز نکند بلکه قابلیت های دیگری را هم برای بازی در نظر بگیرد. یکی از بخش های جذاب بازی ، مولتی پلیر یا چند نفره است که می تواید با دیگر کاربران مسابقه بگذارید و رکورد یکدیگر را بزنید.

 

دویدن در این بازی مهم بودن و از همه مهم تر رکورد زدن در بین کاربران است که بازی را جذابتر از همیشه می کند. بازیکن های بازی Hot Lava می توانند بدوند ، بپرند و همچنین تاب بخورند ، علاوه بر این می توانند از موانعی که در بازی ایجاد شده است بالا بروند. چک پوینت ها یا محل ذخیره بازی بطوری است که کاربر نسبت به لود دوباره بازی احساس خستگی نکند.

 

اگر از دسته افرادی هستید که به دنبال مسابقه گذاشتن هستید می توانید این بازی را انتخاب کنید.

 

[app_link title=”دانلود بازی Hot Lava” link=”https://apps.apple.com/us/app/hot-lava/id1469252166/” store=”apple”]

 

3. بازی Sayonara Wild Hearts در Apple Arcade

 

 

بهترین بازی های اپل آرکید Apple Arcade

 

یک بازی از نوع pop-culture که در این لیست قرار داده شده است. زیبایی ، آرامش و ترکیبی از این دو باعث شده است تا بازی را دست بالا نگهدارد. به غیر از جلوه های ویژه ای که در بازی ایجاد شده و باید به آن ها توجه کنیم ، بازی Sayonara Wild Hearts می توانید نوعی polarizing باشد. همانطور که در محیط بازی ، از المان های زیبایی استفاده شده است ، شما می توانید از صدا ها و افکت های زیبایی که در بازی بکار برده شده است بهره ببرید.

 

جالب است بدانید که این بازی یکی از عنوان هایی است که خود اپل آرکید آن را معرفی و پیشنهاد می کند.

همچنین بخوانید  چگونه تلفن هوشمند خود را فکتوری ریست به تنظیمات کارخانه برگدانیم

 

در این بازی باید مراحل مختلفی که از محیط های مختلف همراه با رنگ های متفاوت تشکیل شده است را بگذرانید. بیشتر محوریت بازی به موتور سواری بر می گردد که علاوه بر موتور سواری انتخاب های متفاوت دیگری برای مبارزه با دیگران دارید.

 

[app_link title=”دانلود Sayonara Wild Hearts ” link=”https://apps.apple.com/us/app/sayonara-wild-hearts/id1441675161/” store=”apple”]

 

4. Where Cards Fall بازی آیفون ، آیپد ، مک و اپل تیوی

 

بهترین بازی های اپل آرکید Apple Arcade

 

یک بازی آرامش بخش که شما را در آینده به انجام دادن بازی مختلف وادار می کند. بازی بگونه ای پازل مانند ایجاد شده است که کاربر را به فکر فرو می برد.

 

همانطور که از نام بازی مشخص است ، بازیکن باید با استفاده از کارت ها مراحل مختلف بازی را طی کند. با جمع آوری کارت ها می توانید خانه ای را ایجاد کنید که در آن می توانید خود را ارتقا دهید.

 

پس از پشت سر گذاشتن مرحله و تمام شدن ، بازی بصورت خلاصه تمامی فعالیت های کاربر را نشان می دهد.

 

[app_link title=”دانلود Where Cards Fall ” link=”https://apps.apple.com/app/where-cards-fall/id1466331487/” store=”apple”]

 

5. بازی اپل آرکید Bleak Sword

 

بهترین بازی های اپل آرکید Apple Arcade

 

تقریبا این نوع بازی ها در موبایل ها کمتر دیده می شود. در این بازی شما حریف ها 8 بیتی خواهید داشت. اگر بخواهیم با دیگر بازی های هم نوع این بازی را مقایسه کنیم ، بدون شک Bleak Sword در نوع خود تک است.

 

مبارزه هایی که در بازی ایجاد شده است بیشتر سعی شده است که طبیعی جلوه بدهد و کاربر را خسته نکند. برای اینکه بازیکن در محیط بازی بیشتر محو شود از رنگ های سیاه و سفید و قرمز استفاده شده است. اگر از دسته افرادی هستید که دوست دارید مراحل چالش برانگیزی را پشت سر بگذارید این بازی مخصوص شما است.

 

[app_link title=”دانلود بازی Bleak Sword ” link=”https://apps.apple.com/us/app/bleak-sword/id1403554793/” store=”apple”]

 

اشتراک ارزشمند اپل آرکید

 

اپل توانست با دست پر پلتفرم Apple Arcade خود را اراه اندازی کند ، بطوریکه کاربران را برای خرید اشتراک آزاد گذاشته است. اگر دوست دارید یکبار هم که شده است از این پلتفرم استفاده کنید ، می توانید از اشتراک 1 ماهه رایگان آن بهره ببرید. پیشنهاد می شود در صورت استفاده از اشتراک 1 ماهه رایگان ، حتما از این 5 بازی استفاده کنید تا بتوانید سبک جدید بازی های آرکید اپل را لمس کنید.

منبع :
MAKEUSEOF

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *