تبلیغات

تبلیغات

بررسی مشخصات سرفیس پرو ایکس – Surface Pro X

Surface-Pro-X

سرفیس Pro X مایکروسافت می تواند اولین لپ تاپ 2 در 1 مجهز به ARM باشد که ارزش خرید آن را دارد. در ماه نوامبر با قیمت 999 دلار  وارد بازار می شود و رقیب اصلی آیپد پرو اپل است که همانند اپل یک تراشه سفارشی در سرفیس پرو ایکس ارائه داده است. در ادامه سرفیس پرو ایکس را بررسی می کنیم .

 

Surface Pro X دارای حاشیه های نازک و براق و مناسب برای مطالعه است. این دستگاه دارای یک پردازنده SQ1 سفارشی که با همکاری Qualcomm طراحی شده است ، می باشد. فقط کافی است برای اضافه کردن صفحه کلید و قلم ، هزینه های زیادی را صرف کنید.

 

بررسی سرفیس پرو ایکس – Surface Pro X

 

 

 

قیمت  Surface Pro X

 

سرفیس پرو X قیمت آن حدودا 999 دلار است و در ماه نوامبر عرضه می شود. نسخه اولیه سرفیس پرو X با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شود ، در حالی که مدل 1299 دلاری آن تا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. تمامی مدل های سرفیس Pro X از پردازنده SQ1 مایکروسافت بهره می برند.

یک نسخه برتر از Surface Pro X وجود دارد که شامل 16 گیگابایت رم و یک 512SSD گیگابایتی است.

 

کیبورد سرفیس پرو ایکس حدودا 140 دلار قیمت دارد در حالی که Surface Slim قیمت بسیار بالایی دارد که حدودا 285 دلار است! اما اگر صفحه کلید سرفیس پرو X Signature با قلم باریک با قیمت 270 دلار را انتخاب کنید ، 15 دلار صرفه جویی می کنید ، که شامل جای مغناطیسی برای نگهداری و شارژ قلم می باشد. صفحه کلید استاندارد Surface Pro X فاقد قلم چرمی است.

 

طراحی و پورت های Surface Pro X

 

طراحی و پورت های Surface Pro X

 

سرفیس پرو ایکس نسبت به نسخه های قبلی مایکروسافت مدرن تر به نظر می رسد.

 

اولین موردی که در سرفیس پرو ایکس مشاهده می کنید ، حاشیه های باریک تر در صفحه نمایش 13 اینچی لبه به لبه است. مایکروسافت می گوید که صفحات آن 33 درصد از سایر دستگاه های سرفیس پرو نازک تر است. ایده این است که به شما یک تجربه صفحه نمایش 13 اینچی در داخل شاسی را که معمولاً برای شاسی های 12 اینچی استفاده می کنند ،( شبیه به Dell XPS 13) ارائه دهد.

 

این دستگاه 2 در 1 فقط 760 گرم وزن دارد که سبک تر از Surface Pro 7 است. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید ، Surface Pro X درگاه های بسیار کمی دارد. در سمت چپ فقط دو درگاه USB-C وجود دارد ، اما این بیشتر از یک درگاه USB در آیپد پرو است.

همچنین بخوانید  بررسی لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro مزایا و معایب آن

 

صفحه کلید سرفیس پرو ایکس و قلم باریک

 

صفحه کلید سرفیس پرو ایکس و قلم باریک

 

سرفیس پرو ایکس یک قلم باریک اختیاری دارد. طراحی مجدد آن برای قرار گرفتن در یک شکاف در صفحه کلید جداشده سرفیس Pro X است. همانطور که گفته شد ، این بسته نرم افزاری 270 دلار قیمت دارد. خبر خوب این است که این شیار ضمن شارژ کردن ، قلم شما را ایمن می کند. این قلم نسبت به قلم همراه با سرفیس Pro 7  نسبتا بهتر است .

 


پیشنهادی :

آموزش تعویض باتری قلم سرفیس پن


 

مشخصات و عملکرد  Surface Pro X

 

طراحی Surface Pro توسط یک CPU معمولی مبتنی بر ARM است. این اولین باری است که مایکروسافت در حال آزمایش با چیپست سفارشی 7SQ1 واتی مایکروسافت است.طبق گفته مایکروسافت ، این تراشه SQ1 سه برابر عملکرد در هر وات نسبت به سرفیس پرو 6 دارد. این باتری “تمام روز” ، عملکرد سریع تر و محاسبات کارآمد را دارد.

 

مایکروسافت همچنین پردازنده گرافیک را با Qualcomm طراحی مجدد کرد که بیش از 2 teraflops را تحت فشار قرار می دهد. بنابراین این رایانه شخصی معمولی Snapdragon شما نیست.

 

عمر باتری و شارژ باتری Surface Pro X

 

مشخصات و عملکرد  Surface Pro X

 

Surface Pro X از شارژ سریع برخوردار است ، به این معنی که می توانید ظرف کمتر از یک ساعت به 80 درصد ظرفیت برسید.  مایکروسافت همچنین مدعی است عمر باتری تمام روز است و تا  13 ساعت می تواند عمر است.

 

سرفیس پرو ایکس نسخه  LTE

 

آنچه سرفیس پرو ایکس را از بقیه متمایز میکند ، ویژگی LTE Advanced برای اتصال به کار است. یک مودم 5G باعث می شود این ویژگی در سرفیس پرو ایکس کارایی داشته باشد.

 

حرف آخر

 

Surface Pro X پتانسیل ارائه بهترین ویژگی های جهان را دارد. عملکرد قدرتمند و عمر باتری طولانی در طرحی سبک تر و براق تر باعث می شود شما از کار با آن احساس لذت کنید .

 


بیشتر بدانید :

مایکروسافت Surface Go 2 مقرون بصرفه ترین لپ تاپ سرفیس

سامسونگ Galaxy Book S در مقابل مایکروسافت Surface Pro 6

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *