تبلیغات

تبلیغات

آموزش استفاده از کنترل سنتر iOS 13 برای اتصال به وای فای

Use-iOS-13’s-Control-Center-to-Connect-to-Wi-Fi

برای متصل کردن آیفون به یک شبکه وای فای باید به تنظیمات دستگاه بروید و بخش وای فای را برای دیدن لیستی از شبکه های موجود کلیک کنید . شما می توانید این کار را در iOS 13 آسان تر انجام دهید ، اپل راه دوم را برای اتصال به وای فای اضافه کرد . و می تواند کار شما را به میزان قابل توجهی ساده کند .

 

اکنون می توانید شبکه های وای فای را از طریق مرکز کنترل در iOS 13 انتخاب کنید. در نسخه های قبلی iOS ، کنترل سنتر فقط به شما امکان می دهد وای فای را روشن و خاموش کنید ، اما iOS 13 عملکرد را به شکلی گسترش می دهد . بسیاری از کاربران مشکل داشتند که چرا نمی توانند شبکه های وای فای را از طریق مرکز کنترل انتخاب کنند .

 

نحوه اتصال وای فای از کنترل سنتر iOS 13 در آیفون

 

ابتدا با کشیدن انگشت از پایین صفحه روی آیفون های قدیمی ، به مرکز کنترل دسترسی دسترسی پیدا کنید . برای آیفون X به بعد از جمله مدل های آیفون 11 و 11 پرو شما با کشیدن انگشت از گوشه سمت راست بالای صفحه ، مرکز کنترل را پدیدار می کنید .

 

نحوه اتصال وای فای از کنترل سنتر iOS 13 در آیفون

 

کنترل وای فای بسیار آسان است ، نماد استاندارد وای فای در جعبه کنترل سنتر در کنار آیکون هایی دیگر مانند حالت هواپیما ، بلوتوث و داده های تلفن همراه است. برای گسترش آن روی جعبه ، چند ثانیه فشار دهید .

 

نحوه اتصال وای فای از کنترل سنتر iOS 13 در آیفون

 

برای دیدن لیستی از شبکه های موجود ، روی نماد وای فای فشار دهید.

 

نحوه اتصال وای فای از کنترل سنتر iOS 13 در آیفون

 

از لیستی که ظاهر می شود ، می توانید شبکه وای فای مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر شبکه ی وای فای که میخواهید انتخاب کنید ، نیاز به وارد کردن پسورد یا موافقت با شرایط خدمات را داشته باشد ، ممکن است از داخل برنامه تنظیمات به شبکه های وای فای دسترسی پیدا کنید .

 


بیشتر بدانید :

همچنین بخوانید  چگونه فایل های ویندوز را با چند نوع فرمت در جستجو ی File Exploler پیدا کنیم؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *